Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Audi A4 PzKpfw "Mitzi"
»
I mam pod maską diesla..:) no tak jak się coś wali to wszystko:))
Wpis w blogu auta
Audi A4
Dodano: 12 lat temu
Blog odwiedzono 1772 razy
Data wydarzenia: 26.02.2013
I mam pod maską diesla..:) no tak jak się coś wali to wszystko:))
Kategoria: inne

Ot takie cuś mi się psuje. Podobno można z tym jeździć, ale nie można za bardzo wkręcać na obroty...http://www.rozrzad.pl/pl/p/Napinacz-lancucha-rozrzadu-lancuch-Audi-A4-B5-1.8-20v-ADR-058109088H/3604
Najnowsze blogi
Dodano: 3 dni temu, przez FranzMaurer
Marzec garncował, kwiecień do tej pory przeplatał ;) Dość powiedzieć, że jeszcze w czwartek (10/04) wracałem z Krosna przy opadzie śniegu i -1. Dzień później na tym samym kierunku deszcz i ...
26
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez Maniek1986
Jak w tytule. 11.04.2025r minęło 2 lata od zakupu przeze mnie Leona. Aktualny przebieg to 82.700 k, więc przez ostatnie 12 miesięcy autko przejechało 17.300 km. Złożyły się na to trasy 2 * ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Nic nie jest i nie trwa wiecznie
Gdzieżbym śmiał...
A z kolei jak Frania była poskładana z przystanku autobusowego i diabli wiedzą czego to i tak cud, że Cię woziła...
Co jak co, ale dci bym nigdy nie kupił...
ciśnienia do wymiany, wraz w regeneracją wtrysków. Przeboje miałem ostre bo : 1. samochód mi zdechł na autostradzie w czasie jazdy, odpadł mi wydech, samochód był złożony z trzech samochodów (do polski przyjechał jako dostawczy, został przerobiony), miał dacha wcześniej, wymieniony dach, oraz przeszczepioną ćwiartkę. To wszystko wyszło po tym jak facet we mnie przyłożył. W zimie przy -10 samochód już nie odpalał, miałem problem z EGR, bez klimy i ze zdartą naklejką znamionową...no nie wiem czy tam było tak łatwo. Po około 6 miesiącach użytkowania wydałem półtora raza więcej niż był wart...A...i jeszcze jedno, przeciekająca szyba od strony pasażera i połamany mechanizm wycieraczek...ot takie cudo było z Frani. Po prostu o wielu rzeczach nie pisałem...A dodatek cofnięty był tam licznik z 760 tyś na 180 tyś...jak zobaczyłem franie na otomoto, to z moich przejechanych 220 tyś. , też zrobili...160tys! Teraz z tego co widzę mam problemy wynikające ze starości już mechanizmów. Przecież ten samochód ma już rocznikowo 18 lat...
Czyzbym zauważył symptomy kultu VAG u Ciebie...?
<i>How To Remove Blower Motor
Remove 5 x 8mm bolts holding the glovebox in place.
3 x Bolts inside the glove box
Remove cover on LHS of glove box (it's where the fuses would be located if it was a laeft hand drive)
The remaining 2 bolts are located behind this cover
Remove the cable to the glovebox light
In front of you, you will now see the plastic housing for the motor, it has 4 posi screws remove them.
Before you can remove the fan you will see a bracket which is obstructuing the removal off the fan housing, you will need to remove the 4 x 10mm bolts (pointing up) DO NOT REMOVE THE HORIZONTAL BOLTS IT JUST WASTES TIME (I speak from experience).
Remove the 2 electric connectors (Blue & Brown) and with a bit or wiggling the fan will now slide out.
You can now remove the wires to the housing by twisting the piece of locating plactic holding the wire in place.
Next you need to use a flat headed screwdriver to push free the 3 pieces of rubber holding the motor in place - the motor will now be free from the fan housing.
On the bottom of the motor you will see 2 metal clips that hold the motor brushes in place, take these off.
Slide the springs and motor brushes out, turn the brushes through 180 degrees and replace the springs and metal covers.
Put everything back together in the reverse order to removel.
When/If I find some replacement brushes I'll update this post so you can fix the problem long-term, but this solution should a least get you through the summer with some Air Con.</i>
Pytanie mam gdzie dostanę nowe szczotki do silnika?
A właśnie widzę że masz ogromną wiedzę na ten temat
P.S Można sprawdzić stan tych plastikowych prowadnic łańcucha na napinaczu poprzez zdjęcie pokrywy zaworów
1,8 20V i 1,8T mam o nich trochę wiedzy