Wpis w blogu auta
Opel Astra
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 741 razy
Data wydarzenia: 13.06.2014
I na serwis przyszedł czas.
Kategoria: inne
W dniu dzisiejszym, Tytanek doczekał się pierwszego serwisu w "moich rękach" jak i w Polsce.
O 8 rano, odstawiłem autko do mechanika, który wcześniej zajmował się Złocistym Rydwanem.
Nieco się denerwowałem, bo pomimo tego iż byłem przekonany o tym, że Tytanek nie był "miną", to stres o to co wyjdzie w praniu jakiś był.
O 16 auto było gotowe do odbioru, a wykonane prace to :
- Wymiana kompletnego rozrządu
- Wymiana paska Mikro
- Wymiana Oleju silnikowego Mobil 1 New Life 0W-40
- Wymiana Filtra powietrza
- Uzupełnienie płynu chłodniczego
Całość zamknęła się w kwocie 1100 zł
Ku uspokojeniu mojego sumienia, wszystko okazało się jak najbardziej ok, autko jest w bardzo dobrym stanie i cytując mechanika "To był dobry zakup"
Tak więc nie zostaje nic innego jak nabijać kolejne kilometry

Szerokości

Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez MaArek77
No wreszcie po 16 latach pozbyłem się Golfa, była 2 dniowy żal i dwutygodniowy bal ze tak powiem.
Nawet najlepsze i bezawaryjne auto w takim wieku to nic dobrego.
W każdej chwili może ...
14
komentarzy
Dodano: 3 dni temu, przez JacK
Szybko minęło. To już 2 lata od zakupu.
Przejechane 19,8 tys km więc zgodnie z zasadami serwisu pierwszy przegląd bo po 2 latach lub po 30 tys. km.
W zasadzie to w ramach tego przeglądu VW ...
9
komentarzy
Dodano: 3 dni temu, przez JacK
Auto detailing, usunięcie drobnych wgniotek, korekta lakieru, 3-letnia powłoka ceramiczna.
Po tych zabiegach samochód praktycznie wygląda z zewnątrz jak w dniu odebrania z salonu.
Środek też ...
15
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Ale "standardy" muszą iść w górę
Ale wiadomo, to przegląd po kupnie, więc nie ma co żałować, a nowy rozrząd wytrzyma kolejne 120 tys, lub 10 lat
Co do oleju, fakt. Ale Tytanek jeździł na takim samym oleju przez całe swoje życie, przez te 3 tys kilometrów poziom na bagnecie się nie zmienił, i co najważniejsze w tym silniku nie słychać kół zmiennych faz rozrządu, które są bolączką tego silnika. Po za tym jest to olej, którym Opel zalewa auta w fabryce, i w ASO podczas przeglądów, dlatego postanowiliśmy go nie zmieniać
Trochę nietypowa specyfikacja oleju jak na wolnossącą benzynę i polskie warunki.