Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Toyota Corolla Biała Perła
»
I przegląd techniczny - ASO Toyota Nowakowski Wałbrzych
Wpis w blogu auta
Toyota Corolla
Dodano: 7 lat temu
Blog odwiedzono 1769 razy
Data wydarzenia: 24.11.2017
I przegląd techniczny - ASO Toyota Nowakowski Wałbrzych
Kategoria: serwis
Poza tym z autem wszystko w porządku, lać paliwo i cieszyć się dalej.
Zakres usług obejmował:
- wymiana filtra oleju (dostawca Toyota) - 46,74 PLN
- wymiana uszczelki filtra oleju (dostawca Toyota) - 6,80 PLN
- wymiana oleju Toyota 0W20 (dostawca Toyota)- 251,28 PLN
- materiały eksploatacyjne (dostawca inny) - 30,75 PLN
- przegląd okresowy po I roku - 324,72 PLN
Całość zamknęła się w kwocie 660 PLN.
Porównując jakość obsługi w serwisie pomiędzy ASO Honda i Toyota, w pierwszym przypadku wyglądało to zdecydowanie lepiej.
Ostatnia aktualizacja: 28.11.2017 06:24:07
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Wydaje mi się, że to jest sztywna stawka za I przegląd bez względu na to ile robią.
W Corolli 1.6 Valvematic wymienia się wkład filtra. Uszczelka to taki gumowy pierścień, który zakłada się na obudowę filtra.
a moze chodzi o szczelke korka spustowego pewnie miedziana podkładka za 50gr
Fabryka jednym słowem... Mam takie same odczucia po wizycie w swoim ASO Opla... Fiatowskiemu do pięt nie dorastają pod względem właśnie relacji. Choć z drugiej strony zbudowanie takowej wymaga czasu, więc może jeszcze będziemy zadowoleni.
Generalnie to najbardziej raził mnie brak zainteresowania autem i służbowa atmosfera w serwisie. W Hondzie na dzień dobry wiedzieli kto i z czym przyjechał, zawsze pytali czy wszystko jest w porządku, czy nie mam uwag, można było sobie porozmawiać z doradcą serwisu. Był to przyjemnie spędzony czas. Tutaj wszystko załatwiane było służbowo, przejęcie auta, serwis, oddanie i do widzenia, następny proszę.
Czym ASO Hondy wygrywało ?
Za nimi nigdy nie trafi, liczą tak jak im się podoba.
Bandytyzm wszędzie i wyzysk
Robią dłużej, bo zawsze lepiej wziąć więcej za tą usługę, trzeba strzyc barany jak się dają.
Biorąc pod uwagę czas usługi to sporo jak na pół godziny pracy
Filtr kabinowy zmieniłem we własnym zakresie. ASO za drogo kasuje za tę usługę.