Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Volkswagen Passat Passeratti » I serwis zaliczony







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Volkswagen Passat
  • przebieg 247 000 km
  • rocznik 1999
  • kupione używane w 2017
  • silnik 1.6
Dodano: 8 lat temu
0
like
Blog odwiedzono 780 razy
Data wydarzenia: 24.04.2017
I serwis zaliczony
Kategoria: serwis
I serwis zaliczony :
Wymiana olej : Shell 10W40
Wymiana filtru paliwa, powietrza,kabinowy,benzyny
Wymiana paska rozrządu (pompa wody,pasek,rolka napinająca)
Wymiana łożyska do kompresora klimatyzacji
Wymiana płynu chłodniczego
Założenie osłon na przeguby
Zakupienie przejscówki Iso do radia i zamontowanie radia Pionier, zakupienie i założenie nowego bata do anteny.
Wymiana akumulatora 45Ah na 55Ah Centra Futura
Uzupełnienie braku żarówek ( wymiana spalonych na nowe)
W planach:
Zakupienie mechanizmu do szyby prawej
Założenie osłony pod silnik i pod skrzynie ( już zamówione)
Wymiana mieszka i gałki biegów
Wymiana uchwytu na kubki
Zlikwidowanie przecieku na uszczelkach przy drzwiach prawych z przodu jak i z tyłu

To tak krótko reasumując pierwszy serwis autka, co mnie jeszcze nie pokoi czasem jak jest auto na biegu pojawia się falowanie obrotów może ktoś z was miał z tym do czynienia??
Co dalej będzie los pokaże , na razie mam nadzieje że będzie żył ;)

Ostatnia aktualizacja: 24.04.2017 20:18:03
Zgłoś nadużycie


Dodano: 8 lat temu
Do Maarten73: niedawno w nim wymienialem wszytskie fltry gdzies mi sie obilo o uszy ze przy zmianie moze cos tam falowac jesli jest np niezalozony dobrze
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 8 lat temu
Do maynard20: hm... to faktycznie może być jakaś drobna rzecz.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 8 lat temu
Do Maarten73: to się tylko czasem zdarza jak auto jest na biegu jak jest na luzie wszystko wraca do normy
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 8 lat temu
Do maynard20: przyczyn falowania obrotów jest trochę... np. lewe powietrze, przepustnica, silnik krokowy, uszkodzony czujnik Halla czy aparat zapłonowy (wszystkie te awarie przerabiałem na własnej skórze w "niezawodnym" 1.6 golfie III z 1996).

Mam nadzieję, że w Twoim aucie to będzie jakaś błahostka...

W jaki sposób dokładnie falują obroty? W moim byłym szrocie to częściej na luzie albo po wysprzęgleniu miały miejsce skoki obrotów (z wyłączeniem silnika włącznie).
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 8 lat temu
Do maynard20: to i tak nie dużo:)
u mnie same czesci rozrządu to bylo 6stówek :P nie licząc reszty ;)
a w tamtym tyg akumulator 340zł:P
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 8 lat temu
Do damian88max: akumulator 250 części podczas serwisu rozrząd paski ok 475 filtry oleje ok 200 przejściówka do radia bat na n antenę 50 zl łącznie 825 do tego ubezpieczenie swoje pociągło mimo full zniżek 540 także troszkę kieszeń zabolała :)
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 8 lat temu
ładny serwis ;) duża sumka się uzbierała?
0
like
Zgłoś nadużycie


Najnowsze blogi
Dodano: 4 godziny temu, przez MaArek77
No wreszcie po 16 latach pozbyłem się Golfa, była 2 dniowy żal i dwutygodniowy bal ze tak powiem. Nawet najlepsze i bezawaryjne auto w takim wieku to nic dobrego. W każdej chwili może ...
2 komentarze
Dodano: 2 dni temu, przez JacK
Szybko minęło. To już 2 lata od zakupu. Przejechane 19,8 tys km więc zgodnie z zasadami serwisu pierwszy przegląd bo po 2 latach lub po 30 tys. km. W zasadzie to w ramach tego przeglądu VW ...
9 komentarzy
Dodano: 2 dni temu, przez JacK
Auto detailing, usunięcie drobnych wgniotek, korekta lakieru, 3-letnia powłoka ceramiczna. Po tych zabiegach samochód praktycznie wygląda z zewnątrz jak w dniu odebrania z salonu. Środek też ...
12 komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl


Wyślij zaproszenie