Wpis w blogu auta
Chrysler 300C
Dodano: 12 lat temu
Blog odwiedzono 4673 razy
Data wydarzenia: 13.05.2013
Instalacja LPG
Kategoria: zmiany w aucie

Przy okazji instalacji LPG wymieniłem też atrapę na taką, która mi się bardziej podoba.
Najnowsze blogi
Dodano: 3 dni temu, przez Egontar
Ciąg dalszy po wymianie oleju w skrzyni biegów.
https://www.autowcentrum.pl/blog/post/w-skrzyni-eat6-statycznie,38519/
Wymiana uszczelniacza wału korbowego / 10.04.2025 / 179 621 km ...
23
komentarze
Dodano: 4 dni temu, przez Egontar
Ostatnio wiele się dzieje w naszej stajence. Po zmianie głównych ogierów koniecznym jest zajęcie się poprzednikami z racji zmian właścicielskich :) Juke pojeździł u nas 8 lat i choć ...
28
komentarzy
Dodano: 6 dni temu, przez Egontar
Trochę zaległych spraw na zaległy wpis. Co prawda C5-tka hula już od 1,5 miesiąca, to z dziennikarskiego obowiązku a może z własnej wygody (coś jak pamiętnik dla coraz gorszej pamięci ;)) ...
37
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Mam nadzieję, że znacznie obniży Ci koszty paliwowe.
POZDRAWIAM
Ryzyko jest tu, ale jak by posprawdzać wszystkie instalacje, nawet w mniejszych autach, to pewnie wyniki były by przerażające. Najważniejsze, to trzymać rękę na pulsie i dopilnować wszystkiego na czas, częściej zaglądać pod maskę, czy nic się nie dzieje, no i odpowiednio konserwować-wtedy ryzyko zawsze mniejsze
Co do tego spalania-13 LPG-to było by rewelacyjnie. Brata corsa potrafiła tyle spalić, no ale skrzynia 4-rka, silnik 1.1 i kierowca, który autka nie oszczędzał...Mimo to wychodziło taniej niż na benzynie!
A wtedy....
A co do ciśnienia, to zależy na jakie ustawisz, zawsze można niższe i wtedy więcej 'wciągnie'.
Zbiornik potężny, ale jeśli spalanie będzie faktycznie 20l, to tankowanie będzie raczej upierdliwe - znając życie, co 200km, bo te instalacje same przełączają na benzynę jak poczują pusto w zbiorniku - więc wystarczy przy świecącej się rezerwie gwałtowniej ruszyć czy wjechać pod górkę i klapa, pikanie przyprawiające o zawał serca i auto żłopie benzynę... Osobiście wolę instalacje I - II generacji, które wyjeżdżały zbiornik do zera - aż silnik nie chciał jechać
Do threeman:
Sam reduktor jest w miarę "bezpieczny" ale czy przy delikatnym uderzeniu w błotnik, zawór nie zostanie uszkodzony?
Do DaViNci: Na razie jeszcze nie wiem jak będzie palił przy mojej jeździe ale zakładając nawet, że jest to 20L/100 to jak dla mnie w porządku. Kiedyś miałem Dodge Caravan 3,8 z butlą w miejscu zapasu. Musiałem tankować co 180km. Mieszkam w LBN więc nie robię setek kilometrów dziennie. Nawet jak pojadę 2 lub 3 razy do miasta to może nakręcę z 50km. Od momentu zakupu przejechałem coś ponad 2k km z czego 600 to była trasa od miejsca zakupu do zamieszkania.
Do ANNA83. Tak to parowniki na ostatniej focie. Tam są 2 schowane.