Wpis w blogu auta
Audi A4
Dodano: 14 lat temu
Blog odwiedzono 2297 razy
Data wydarzenia: 13.08.2010
Inwestycje
Kategoria: zmiany w aucie
Dopiero w miniony poniedziałek po miesiącu jeżdżenia tym samochodem znalazłem czas żeby podjechać z nim na przegląd. Ale to dobrze, bo auto swoje w między czasie przejechało i co miało się dobić, to się akurat dobiło (przede wszystkim mowa o zawieszeniu)

Diagnoza: do wymiany parę wahaczy, tulei, itp w przednim zawieszeniu (moja a4 ma dosyć skomplikowane zawieszenie wielowahaczowe), lewy przegub, lewy tylny zacisk hamulcowy (jakiś mądry człowiek zamontował prawy zacisk z lewej strony), jedna łapa silnika, a w samym silniku uszczelka pod pokrywą zaworów.
Od siebie dodaję jeszcze: nowy olej silnikowy, świece zapłonowe i co istotne, komplet nowego zawieszenia o standardowej wysokości (wszystkie nowe sprężyny i amortyzatory). Obniżone zawieszenie, które nabyłem wraz z pojazdem bardzo mnie irytuje, co więcej, boję się o miskę olejową (i inne elementy pod autem), bo nie ma dnia, żebym o coś nie uderzył.
Wszystko to zostanie zrobione w poniedziałek, a we wtorek do tego dochodzi wymiana pechowej szyby po uderzeniu kamienia..
Trochę to wszystko uderzy po kieszeni, ale wliczam to sobie jeszcze w koszty zakupu i mam nadzieję, że na dłuższy czas będę miał spokój

Najnowsze blogi
Dodano: 10 godzin temu, przez MaArek77
No wreszcie po 16 latach pozbyłem się Golfa, była 2 dniowy żal i dwutygodniowy bal ze tak powiem.
Nawet najlepsze i bezawaryjne auto w takim wieku to nic dobrego.
W każdej chwili może ...
5
komentarzy
Dodano: 3 dni temu, przez JacK
Szybko minęło. To już 2 lata od zakupu.
Przejechane 19,8 tys km więc zgodnie z zasadami serwisu pierwszy przegląd bo po 2 latach lub po 30 tys. km.
W zasadzie to w ramach tego przeglądu VW ...
9
komentarzy
Dodano: 3 dni temu, przez JacK
Auto detailing, usunięcie drobnych wgniotek, korekta lakieru, 3-letnia powłoka ceramiczna.
Po tych zabiegach samochód praktycznie wygląda z zewnątrz jak w dniu odebrania z salonu.
Środek też ...
12
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Chociaż w moim poprzednim golfie II 1.8, jak miałem trochę więcej czasu, to sam (z pomocą kolegi) robiłem wymianę uszczelki pod głowicą (i wszystkie okoliczne) oraz rozrząd. Ale to jednak trochę inna konstrukcja