Wpis w blogu auta
Subaru Legacy
Dodano: 15 lat temu
Blog odwiedzono 793 razy
Data wydarzenia: 07.04.2010
jak stracić klienta
Kategoria: serwis
I kiedy zacząłem mieć wątpliwości co do stanu sprzęgła zatelefonowałem do mego serwisu (a byłem akurat w Krakowie), by spytać, czy z takimi objawami można bezpiecznie jechać dalej, a także by ustalić, czy w moim Subaru jest jedno- czy dwumasowe koło. Mój rozmówca obiecał sprawdzić u kolegi z serwisu. I usłyszałem w słuchawce taką odzywkę: co, nie ma tutaj tego auta? Gość telefonuje? to niech spier... Po czym mój rozmówca zorientował się, że mogę to usłyszeć i zakrył słuchawkę ręką. Potem przepraszał i przekonywał, że to nie było do mnie. Ja jednak stwierdziłem, że skoro chcą, żebym spier.... , to spier... I zdecydowałem się zmienić warsztat.
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez JacK
Szybko minęło. To już 2 lata od zakupu.
Przejechane 19,8 tys km więc zgodnie z zasadami serwisu pierwszy przegląd bo po 2 latach lub po 30 tys. km.
W zasadzie to w ramach tego przeglądu VW ...
9
komentarzy
Dodano: 1 dzień temu, przez JacK
Auto detailing, usunięcie drobnych wgniotek, korekta lakieru, 3-letnia powłoka ceramiczna.
Po tych zabiegach samochód praktycznie wygląda z zewnątrz jak w dniu odebrania z salonu.
Środek też ...
9
komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez MaArek77
Dawno nie pisałem nic bo jakos niewiele osób tutaj zagląda.
Ale z obowiązku informacyjno-kronikarskiego.
Sprzedałem Golfa dnia 7 maja, kupił znajomy (tez mechanik) który zna auto i ...
30
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Pochwal się gdzie takie "miszcze" przyjmuja żeby nikt więcej nie dał się naciąć.
Teraz uszczęśliwiam Orlen