Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog kierowcy Kapsel_376
»
Jaka jest najlepsza stacja benzynowa ?
Wpis w blogu użytkownika
Kapsel_376
Dodano: 9 lat temu
Blog odwiedzono 837 razy
Data wydarzenia: 13.12.2015
Jaka jest najlepsza stacja benzynowa ?
Kategoria: inne
Czekam na wasze opinie
Pozdrawiam Kapsel_376
Najnowsze blogi
Dodano: 7 godzin temu, przez FranzMaurer
Jakby nie mówić, dałem się zaskoczyć zimie w tym sezonie...:P Co prawda obserwowałem prognozy zarówno w słuchawce, jak i w telewizorze (o eksperckich poradach radiowych nie wspomnę), ale ...
4
komentarze
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 19 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Piotrek, spróbuj na "Bliskiej" to też "Orlen"
Ja jeżdżę cały czas bez klimy, bo jej po prostu w Lanosie nie mam
A może tak żartując, Twoje auto lubi zimę? Nie wiem? widocznie taki jego urok
O nie, może źle to ująłem, nie chodziło mi o żaden plagiat, po prostu takie są fakty i dlatego nasze wpisy są podobne
Pierwsze słowa mechaników jakie padły po moim przyjeździe brzmiały: panie gdzie do cholery pan tankuje paliwo? Jakież było moje zdziwienie, kiedy się dowiedziałem, że paliwo jest pełne biokomponentów.... Oczywiście polecono mi zmianę stacji, na której tankuję! A tankowałem na ORLENIE Vervę ON po 6,05zl/l. Nigdy więcej!
No właśnie, piszesz tak jak ja parę wpisów niżej, czy też podobnie Dzieje się tak dlatego, ponieważ mają różną temperaturę wrzenia (propan -42° a butan tylko -1°C) ten drugi może zalegać aż do wiosny Na koniec zimy okazuje się, że coraz mniej wchodzi nam do zbiornika no chyba, że tankujemy na "dobrej" stacji. Ważny też jest spopsób ssania ze zbiornika paliwa, ale na to nie mamy wpływu.
A to ciekawe?.......wiesz co? wydaje mi się, że przyczyną może być to, że zimą dlużej jeździmy na pb zanim się przełączy na lpg. U mnie, aby z pb przełączyło się na lpg muszą być spełnione dwie rzeczy - temperatura płynu chłodzącego minimum 40°C i 2000 obrotów kaszlaka. Zimą muszę przejechać ze 2 km abym osiągnoł taką temperaturę, w upał 300-500m. To może być ta różnica. Ja aby sobie to poprawić, opatuliłem parownik nienasiąkliwą gąbką, wtedy parownik nie wychładza mi się od powietrza chłodzącego silnik i przełączanie następuje troszkę szybciej. Mam do pracy tylko 8 km i każda setka metrów się liczy
Nie wiem czy na wszystkich shelach jest tak samo, ale na tej koło mnie jak zatankuję gaaz do pełna, to tak jak normalnie w mieście na zbiorniku śmigam 300 km, to na tym 320-330 km. Jednak zawsze u nich gaz kosztuje około 10 gr więcej za litr. Sądzę że mogą mieć inną proporsję propanu do butanu, jeden z nich jest bardziej kaloryczny i przez to cena jego jest większa, ale i dalej pojedziemy. W większości przypadków tankuje jednak na BP, jakoś się tak przyzwyczaiłem. Miałem pewne obiekcje gdy usłyszałem, że BP zostało sprzedane ruskim.
To był zonk, a raczej jakaś mieszanka wątpliwej jakości
Nie pije tym do Ciebie tylko mógłbyś nieco więcej informacji zawrzeć w tym poście, a sam też tankuję cały czas na Orlenie.