Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Mercedes Klasa A 160 Classic » Jakość Mercedesa W168, a w zasadzie jej brak







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Mercedes Klasa A
Dodano: 12 lat temu
0
like
Blog odwiedzono 5623 razy
Data wydarzenia: 11.07.2013
Jakość Mercedesa W168, a w zasadzie jej brak
Kategoria: obserwacja
Przebieg samochodu 115610 km. Użytkujemy auto od przebiegu 44 tys. km. Autem od zawsze jeździły filigranowe kobiety. Jedynie co trochę usprawiedliwia małego Mercedesa, to że 99% przebiegu, zrobione jest po mieście.
Resztę widać na zdjęciach....
Ostatnia aktualizacja: 16.09.2014 22:50:15
Zgłoś nadużycie


Dodano: 11 lat temu
Witam, Twierdzicie Państwo w większości że to A klasa - chińszczyzna tani model itd. Ale to Mercedes! Ja mam z 2006 g-klasę w463 za prawie 200tys zł 2 lata temu. Takiej "padliny" w życiu nie miałem! Kilka usterek: łącznik elastyczny wydechu przespawany 2 razy, guma przegrody na dr.kier, pompa wody interkulera, linki okien 3 drzwi, śruba napinacza - pękła,zamek drzwi, uszczelniacze skrzynia most i wiele innych a teraz przy 200tys km skrzynia biegów automat!
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 12 lat temu
Gałkę od biegów to chyba jakieś insekty zjadły, bo to raczej nie od ręki się wytarło :/
Ogólnie - kiepsko to wygląda. Zawsze mówiłem, że A klasa to nie Mercedes, no i chyba się to sprawdza :P Choć te nowe Mesie też nie są lepsze.
Pozdrawiam.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 12 lat temu
Do luckyboy: Używam tylko markowych zmieników.
Przedniego zawieszenia w tym samochodzie nie jestem wstanie ogarnąć. Zawsze coś stuka.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 12 lat temu
To już nie te merce co kiedyś a A klasa nie uchodzi za udane modele.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 12 lat temu
Aż wierzyć się nie chce w autentyczność tego przebiegu! [szok]
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 12 lat temu
Do brzozzhems: Myślę, że można mnożyć więcej niż razy dwa.
Patrząc na ilość roboczogodzin mojego samochodu, gdybym w tym czasie jeździł głównie po drogach innych krajów UE to ten przebieg byłby co najmniej razy cztery. Po polskich krajówkach co najmniej razy dwa. A i tak wiele elementów było by znacznie łagodniej eksploatowanych, choćby rozrusznik, sprzęgło, skrzynia, układ kierowniczy, wreszcie silnik. Tam przecież nie kręcimy tak często kierownicą, nie zmieniamy tak często biegów, nie gasimy/odpalamy tak często silnika, przez większość czasu silnik pracuje przy optymalnej temperaturze roboczej.
Zazwyczaj mniej też obrywa zawieszenie.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 12 lat temu
Do niki129: Przy wymianach wkładałeś chińskie zamienniki, zamienniki renomowanych firm czy oryginały Mercedesa? Znam ludzi co ciągle wymieniają te same części - najtańsze chińskie na najtańsze chińskie i narzekają na auto, że jest do niczego :)
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 12 lat temu
Szkoda tej firmy.
Następca W 124 czyli auta długowiecznego tak bardzo stracił na jakości że... zaczął rdzewieć. To w wypadku mercedesa jest czymś śmiesznym, najlepsze na świecie zabezpieczenie antykorozyjne i 7 warstw lakieru (różnego rodzaju). Tzw. okularnik czyli W 210 okazał sie jakościowa porażką. Stosunkowo często zdarzają się usterki instalacji elektrycznej.
Auto było w produkcji 40% tańsze od poprzednika ale jak pokazuje czas okazało się klapą.
Owszem były i zalety, komfort, rozwiązania techniczne czy 5 cylindrowe silniki diesla o ponadprzeciętnej trwałości.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 12 lat temu
Do niki129: No niestety pierwsze klasy A Mercedesa to raczej jego bękarty. Na tym modelu dopiero uczyli się małe auta robić. Miał to być tani "Mieczysław" poszerzający portfel odbiorców o tych, którzy chcieli jeździć synonimem luksusu i jakości, a nie mieli lub nie chcieli wydawać za dużo. Pewnie dzięki temu dręczą go takie bolączki. W początkowym okresie sprzedaży auto było zwykle (Niemcy) drugim autem w rodzinie np. dla żony jako wózek na zakupy z silnikiem i taksówka wożąca dzieci do szkoły i przedszkola. Później autko upodobali sobie również studenci i młodzi kierowcy. Nie zmienia to jednak faktu, że autko było dość popularne i zapewne pozwoliło Mercedesowi zarobić. Aczkolwiek dziwi mnie aż tak duża awaryjność. Przypuszczalnie większość podzespołów była wykonywana przez podwykonawców, bo nie wiadomo było czy eksperyment przyniesie korzyści finansowe i przyjmie się na rynko. Dywersyfikacja ryzyka, a wiadomo z czym się to wiąże. Każdy chce na czymś zaoszczędzić i więcej zarobić. Nie zmienia to faktu, że auto może się podobać, natomiast obecna A klasa to już bardzo fajne auta.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 12 lat temu
Do brzozzhems: a z mechaniką nie lepiej....
Zawieszenie przednie wymienione już 2 razy łącznie z przekładnią, tylne raz robione całe + wymiana sprężyn mniej więcej raz na rok...., rozrusznik wymieniony 2 razy, zespolony przełącznik świateł i wycieraczek psuje się notorycznie (same włączają się długie), wymieniałem go z 5 razy, ostatni zerwał się pasek wieloklinowy, i zaciął się wentylator chłodnicy co skończyło się zagotowaniem płynu.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 12 lat temu
Mnie to na pachnie chinszczyzną.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 12 lat temu
No coz, w miescie te elementy maja szczegolnie ciezkie zycie.

Miejski przebieg, mozna chyba mnozyc razy dwa w skali zycia samochodu.
A autko ma juz 12 lat.

A jak z mechanika?
0
like
Zgłoś nadużycie


Najnowsze blogi
Dodano: 15 godzin temu, przez MaArek77
Dawno nie pisałem nic bo jakos niewiele osób tutaj zagląda. Ale z obowiązku informacyjno-kronikarskiego. Sprzedałem Golfa dnia 7 maja, kupił znajomy (tez mechanik) który zna auto i ...
5 komentarzy
Dodano: 2 dni temu, przez niki129
Szukałem i szukałem , taniego dostawczaka w przyzwoitym stanie z klimatyzacją. Nie jest to łatwe coś takiego znaleźć. Znalazła się Dacia, bardzo fajny stan i mega dobrej cenie, nie ma co ...
16 komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez yatsec
I znowu stajnia się rozrosła. Trochę niekontrolowanie bo dobiłem do 13 aut a mówiłem sobie, że będę ją zmniejszać a nie zwiększać. Życie pokazuje jednak, że łatwiej kupić niż ...
8 komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl


Wyślij zaproszenie