Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Mercedes Klasa A 160 Classic
»
Jakość Mercedesa W168, a w zasadzie jej brak
Wpis w blogu auta
Mercedes Klasa A
Dodano: 12 lat temu
Blog odwiedzono 5623 razy
Data wydarzenia: 11.07.2013
Jakość Mercedesa W168, a w zasadzie jej brak
Kategoria: obserwacja
Resztę widać na zdjęciach....
Najnowsze blogi
Dodano: 15 godzin temu, przez MaArek77
Dawno nie pisałem nic bo jakos niewiele osób tutaj zagląda.
Ale z obowiązku informacyjno-kronikarskiego.
Sprzedałem Golfa dnia 7 maja, kupił znajomy (tez mechanik) który zna auto i ...
5
komentarzy
Dodano: 2 dni temu, przez niki129
Szukałem i szukałem , taniego dostawczaka w przyzwoitym stanie z klimatyzacją.
Nie jest to łatwe coś takiego znaleźć.
Znalazła się Dacia, bardzo fajny stan i mega dobrej cenie, nie ma co ...
16
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez yatsec
I znowu stajnia się rozrosła. Trochę niekontrolowanie bo dobiłem do 13 aut a mówiłem sobie, że będę ją zmniejszać a nie zwiększać.
Życie pokazuje jednak, że łatwiej kupić niż ...
8
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Ogólnie - kiepsko to wygląda. Zawsze mówiłem, że A klasa to nie Mercedes, no i chyba się to sprawdza
Pozdrawiam.
Przedniego zawieszenia w tym samochodzie nie jestem wstanie ogarnąć. Zawsze coś stuka.
Patrząc na ilość roboczogodzin mojego samochodu, gdybym w tym czasie jeździł głównie po drogach innych krajów UE to ten przebieg byłby co najmniej razy cztery. Po polskich krajówkach co najmniej razy dwa. A i tak wiele elementów było by znacznie łagodniej eksploatowanych, choćby rozrusznik, sprzęgło, skrzynia, układ kierowniczy, wreszcie silnik. Tam przecież nie kręcimy tak często kierownicą, nie zmieniamy tak często biegów, nie gasimy/odpalamy tak często silnika, przez większość czasu silnik pracuje przy optymalnej temperaturze roboczej.
Zazwyczaj mniej też obrywa zawieszenie.
Następca W 124 czyli auta długowiecznego tak bardzo stracił na jakości że... zaczął rdzewieć. To w wypadku mercedesa jest czymś śmiesznym, najlepsze na świecie zabezpieczenie antykorozyjne i 7 warstw lakieru (różnego rodzaju). Tzw. okularnik czyli W 210 okazał sie jakościowa porażką. Stosunkowo często zdarzają się usterki instalacji elektrycznej.
Auto było w produkcji 40% tańsze od poprzednika ale jak pokazuje czas okazało się klapą.
Owszem były i zalety, komfort, rozwiązania techniczne czy 5 cylindrowe silniki diesla o ponadprzeciętnej trwałości.
Zawieszenie przednie wymienione już 2 razy łącznie z przekładnią, tylne raz robione całe + wymiana sprężyn mniej więcej raz na rok...., rozrusznik wymieniony 2 razy, zespolony przełącznik świateł i wycieraczek psuje się notorycznie (same włączają się długie), wymieniałem go z 5 razy, ostatni zerwał się pasek wieloklinowy, i zaciął się wentylator chłodnicy co skończyło się zagotowaniem płynu.
Miejski przebieg, mozna chyba mnozyc razy dwa w skali zycia samochodu.
A autko ma juz 12 lat.
A jak z mechanika?