Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Volkswagen Polo 1.4 16V Comfortline
»
Jakość serwisu VW
Wpis w blogu auta
Volkswagen Polo
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 1577 razy
Data wydarzenia: 15.06.2013
Jakość serwisu VW
Kategoria: serwis
Usterki zgłoszone:
1. Bicie koła kierownicy po wysprzęgleniu przy wyższych prędkościach
2. Stuki dochodzące z okolic tylnego lewego koła po zmianie położenia osi przedniej względem tylnej
3. Metalowe stuki z okolic lewego przedniego koła przy najeżdżaniu na nierówność ze skręconymi w prawo kołami
4. Brzęczenie przewodów paliwowych.
Po odbytych jazdach z serwisantem, wszystkie usterki uznano jako występujące. Nie było tekstów, że nic nie słyszą, albo ten typ tak ma. No w końcu auto po gwarancji więc będzie można zarobić. Usterka 3 i 4 usunięta. Występował luz na ślimaku maglownicy. Dokręcono i na razie nie stuka. Gdy na gwarancji im to zgłaszałem to nie znajdowali problemu i nic nie słyszeli. Brzęczenie przewodów usunięto izolując je gąbką w prowadnicach.
Usterka nr 2: Do wymiany amortyzator. Luz na sztycy, który powoduje stukanie. Żenada. Auto jeżdżone tylko po równych drogach i taka heca. U nich wymiana to tylko 500 zł. Darowałem to sobie.
Największa żenada to niemożność / obawa serwisu przed podjęciem się naprawy - konkretnego zdiagnozowania bicia kół po wysprzęgleniu. Koła na 100% dobrze wyważone. Podejrzewają luz na półosi, ale nie mają możliwości włożenia innej i przetestowania zachowania auta, bo wtedy musiałbym zapłacić i tak 2000 zł, a może to nie to?? No więc pytam ich, dokąd mam się zgłosić skoro ASO chce diagnozować usterkę metodą prób i błędów i wymieniać po kolei różne elementy? Po to jest ASO by takie rzeczy załatwić bezbłędnie, a jeżeli nie to metodą prób i błędów ale na swój koszt. U nich roboczogodzina to 210 zł!!
Suma sumarum wyjechałem bez załatwienia podstawowych denerwujących mnie kwestii. Nabrzęczałem na nich że jakość pojazdu jest niska a ich obsługa również taka sama. Wystawili mi fv na 0.5 roboczogodziny, chociaż szukali około 3 godzin. 2 usterki usunęli. Trzeba będzie poszukać pomocy u mechaników niezależnych, może lepiej przygotowanych do napraw mechaniki zawieszenia. Serwis w Siedlcach nadaje się co najwyżej do wymiany oleju, a nie rozwiązywania problemów mechanicznych. Odradzam ich jak i samego VW. Mechanika to padaka i popieram negatywne głosy w tym temacie. Nie daj Boże naprawiać u nich silnik bądź skrzynię DSG. A tak na marginesie w Audi Q7 mojego szefa padł w niedzielę silnik - 3.0 TDI. Zastukał, stracił moc i wrócił na lawecie. Prawdopodobnie czeka go wymiana na inny. Nie nowy. Używka w stanie nie wiadomo jakim kosztuje 10 000 zł. Przebieg 160 000km i takie jaja. Grupa VW to porażka
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 18 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 26 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Co w takim razie ma powiedzieć ktoś, kto przyjeżdza, dajmy na to, Golfem VII 2.0 TDI z DSG?
Zamiast Subaru sprzedaj VW póki jeszcze jest świeży.
Co do Q7, widziałem jakiś tydzień temu jak odjeżdżał na lawecie w Opolu, nie powiem że na swój sposób był to piękny widok.
210 zł za godzinę pracy... To są równe 3 godziny pracy mojego mechanika, a podejrzewam że jakość jego pracy przewyższa wszystkie ASO.
Poszukaj, popytaj znajomych o warsztat specjalizujący się w VW o dobrej renomie, a będziesz zadowolony.
W Op jest taki, który specjalizuje się tylko w BMW i tylko takie auta naprawia. BMW na palcu mają więcej niż przyjeżdża na niejeden zlot :D A to tylko świadczy o fachowości