Wpis w blogu użytkownika
glotox
Dodano: 10 lat temu
Blog odwiedzono 1063 razy
Data wydarzenia: 11.10.2014
Jazda próbna BMW 2 active tourer
Kategoria: inne
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 17 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 25 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Pod strzechy trafił na początku tego roku w Mini o oznaczeniu F56, więc historia, że to sprawdzona jednostka jest wierutną bzdurą i zwykłą papką marketingowa - wystarczy zobaczyć historię Mini choćby tu - http://pl.wikipedia.org/wiki/Mini_(od_2001) i zerknąć na silniki poprzedniej wersji, wśród których nie znajdziesz R3 1.5 TwinPower, ani jego większego 2 litrowego brata.
Historię opracowania silnika masz też tu - http://www.motofakty.pl/artykul/nowe-silniki-twinpower-r3-od-bmw.html
To nowa filozofia BMW wpisująca się w trend cięcia kosztów za wszelką cenę.
Czyli filozofia zróbmy jak najtaniej a sprzedajmy jak najdrożej, przecież mamy znaczek i historię, za którą na pewno wielu zapłaci.
3 cylindrowy silnik z podwójnym doładowaniem, bezpośrednim wtryskiem i zmiennymi fazami rozrządu, czyli dość skomplikowana jednostka, zrobiona po jak najniższych kosztach jak dla mnie nie zapowiada się na mistrza bezawaryjności. W dodatku trzeba wyeliminować wibracje takiego silnika, więc znów kolejny niepotrzebny element będący częścią eksploatacyjną (zapewne nie tanią i niezbyt długowieczną) dojdzie.
W dodatku celem tego silnika jest dobry wynik w fikcyjnych testach spalania, a nie wysoka bezawaryjność.
BMW samo się chwaliło przed powstaniem 2, że wg. badań 80% użytkowników 1 nie wie jaki ma ona napęd (RWD czy FWD) i nie wie niemal nic o konstrukcji jego silnika.
Mnie się wydaje, że to akurat żaden powód do dumy i raczej nie ma się czym chwalić, ale widać włodarze koncernu uważają inaczej .
Jak możesz to zapodaj jakieś linki na temat tego motorka, chętnie poczytam.
Co do młodych ludzi, zapewne zależy jaki Ford i jakie BMW, ale pewnie znaleźliby się tacy co woleli by Forda z dobrym silnikiem od tego BMW, choć raczej nie z pokolenia iPhona .
Jak przejedziesz się benzynką to napisz parę słów porównania między jazdą na Pb, a na ON.
Jaki tam masz motor?
Pokaż mi dzieciaka który by wolał Forda od BMW. Golf w ogóle nie jest brany pod uwagę, tu akurat mam bardzo niemiłe doświadczenie z WV. A co się tyczy Kijanki no cóż obejrzeć zawsze można.
Pewnie za te same pieniądze można je dostać w znacznie lepszych wersjach zarówno silnikowych jak i wyposażeniowych.
Do tego to sprawdzone konstrukcje, w których zapewne wyeliminowano choroby wieku dziecięcego, a w dodatku firmy te mają znacznie większe doświadczenie w tego typu konstrukcjach.
Póki co oferta silnikowa "2" jest dość uboga z tego co wiem tylko dwa benzynowe silniki oparte na tej samej konstrukcji.
A co do ryzyka to pewnie koledze darhad chodziło, że to całkiem nowa droga dla BMW. Przedni napęd plus nowe silniki benzynowe, oba doładowane, różniące się jedynie liczbą cylindrów z której wynika różnica pojemności.
Swoją drogą z wyglądu to BMW jest dość mocno podobne do Carensa a pod względem układu jezdnego ma dorównywać Fordowi.
Kill it with fire!!!