Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog kierowcy MaArek77
»
Jedna z najbardziej wyczekiwanych premier tego roku wyceniona-to auta dla wielu!
Wpis w blogu użytkownika
MaArek77
Dodano: 13 lat temu
Blog odwiedzono 2062 razy
Data wydarzenia: 30.01.2012
Jedna z najbardziej wyczekiwanych premier tego roku wyceniona-to auta dla wielu!
Kategoria: inne
Najtańszy model z silnikiem 1.4, 5 drzwi, bez klimatyzacji kosztuje 50.900 zł
Samochód jest oferowany w aż sześciu wersjach wyposażenia. W serii znajdujemy m.in.: pełen pakiet bezpieczeństwa, składający się z przednich, bocznych i kurtynowych poduszek powietrznych, ABS-a, systemu kontroli trakcji i stabilności pojazdu, a także przednie szyby i lusterka boczne sterowane elektrycznie, centralny zamek, komputer pokładowy, światła przeciwmgielne i LED-owe do jazdy dziennej. Podstawowa wersja Base dostępna jest tylko dostępnej tylko z podstawowym benzyniakiem 1.4 o mocy 100 KM.
Wszystkie motory oferowane są od odmiany Classic, w której otrzymujemy już ręczną klimatyzację, koło dojazdowe oraz radio CD/MP3 ze sterowaniem z kierownicy i podłączeniem AUX i USB. Do wyboru jest sześć silników, trzy benzynowe (1.4/100 KM, 1.6 MPI/120 KM i 1.6 GDI/135 KM) oraz trzy wysokoprężne (1.4/90 KM oraz 1.6 w wersji 110- i 128-konnej). Standardowo wszystkie jednostki współpracują z manualną, sześciostopniową skrzynią biegów (dopłata 4000 zł). Silniki 1.6 są dostępne opcjonalnie z automatyczną przekładnią o takiej samej ilości przełożeń.
Dla bardziej wymagających przygotowano wersje: Comfort, Style i Premium. W najbogatszej otrzymujemy ponadto m.in. dwustrefową klimatyzację automatyczną, reflektory ksenonowe czy podgrzewane siedzenia.
Czy to dobra oferta?
Za 100 konne auto z klimatyzacją, radiem mp3, w lakierze metalic i z alufelgami zapłacimy ok 60 tyś zł.
Będzie dobrze wyposażone (komplet poduszek, ESP, elektryka).
EDYCJA:
Wczytałem się w cennik i tutaj wychodzi prawda o niewysokiej cenie:
- Auto w dwóch podstawowych wersjach ma nie lakierowane klamki zewnętrzne, brak tapicerki materiałowej na bokach drzwi, brak chromowanego grilla – to otrzymamy od wersji Classic Plus za 61 tyś w lakierze metalic. A wielu osobom nie przypadnie to do gustu-taki plastikowy spartanin za grubo ponad 50 tyś zł
- Takie udogodnienia jak Climatrocic, poduszka kolanowa, tylne szyby elektryczne, składany kluczyk z alarmem czy skórzana kierownica znajdziemy dopiero od wersji Comfort.
Taki Comfort z silnikiem 1.6 o mocy120 KM w metalicu to 68.600 zł (bez parktronika i alufelg-tylko 15 calowe stalówki)
Mankamentem tej wersji sa koła 15 calowe i brak aluminiowych felg (oryginalnych). Również w cenniku i specyfikacji brak opcji „czujnik parkowania” – widać tylko dealer zakłada jakiś byle jaki warty 300 zł
Największy konkurent czyli Vw Golf 1.4 TSI o mocy 122 KM w wersji Comfortline i z lepszym wyposażeniem kosztuje 77.000 zł (z alufelgami, podwójnym park tronikiem, pakietem zimowym itp.).
Jest to cena bez jakiegokolwiek upustu z konfiguratora a spokojnie 4 tysiące dostaniemy od dealera (teraz na rocznik 2011 nawet 8 tyś).
W Hyundaiu w wersji Style za 74.800 zł w lakierze metalic dostaniemy więcej i to czego brakuje ale bez parktronika – to właściwie w cenie Golfa po opuszczeniu przez dealera, Hyundai zapewne nic nie opuści bo to nowy model.
JEDNYM SŁOWEM ŻEBY JAKOŚ WYGLĄDAŁ I NIE BYŁ GOŁY TO MUSI KOSZTOWAĆ PONAD 70 TYŚ ZŁ W BENDZYNIE – NIE WARTO, DOKŁADAM 4 TYŚ I MAM VOLKSWAGENA.
Rozumiem że golf jest brzydszy, mnie się tez nie podoba ale w podobnej cenie jest Ford Focus.
A Hyundai jest piekny i miał być do tego w atrakcyjnej cenie – to widać zmieniło się!
MOŻE KIA BĘDZIE Z 3 TYSIĄCE TAŃSZA
Ostatnia aktualizacja: 30.01.2012 12:10:40
Najnowsze blogi
Dodano: 3 dni temu, przez FranzMaurer
Jakby nie mówić, dałem się zaskoczyć zimie w tym sezonie...:P Co prawda obserwowałem prognozy zarówno w słuchawce, jak i w telewizorze (o eksperckich poradach radiowych nie wspomnę), ale ...
10
komentarzy
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 22 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Niektóre opcje dodałem jako dodatkowo płatne.
A porównywalny wyposażeniowo Hyundai i30 aby miał klimatronic kosztuje w wersji 1.6 diesel Comfort 110 koni: 73.400 zł plus lakier metalic.
Vw może brzydszy i starszy ale tańszy niż Hyundai i to kilka tysięcy ! Sensacja.
I właśnie o to chodzi, że klient chętniej wyda na to, co inni widzą, czy własną wygodę, niż na to czego nie widać i jest tak abstrakcyjne jak bezpieczeństwo.
Ale kupuje się oczami i takie auto nie przypomina tego co jest na zdjęciach w folderach reklamowych.
Mnie chodzi o fakt że auto tej klasy za ponad 50 tyś zł nie powinno (a widać może) mieć plastikową ceratę na drzwiach zamiast tapicerki i to w 2 wersjach. Ma dziurę na radio !!!! Nie chcę nic ociekającego chromem ale chromowana atrapa przednia zapewne 99% klientom podoba się bardziej.
Takie auto za 50.900 zł wygląda naprawdę niezachęcająco i odstaje wizualnie od konkurencji (Peugeota 308 czy innych w najtańszych wersjach).
Dlatego napisałem że może zrezygnować z ESP i nie proponować 6 wersji (dwóch pierwszych nikt chciał nie będzie) tylko 4 a wyglądające sensownie.
A że system stabilizacji toru jazdy ma być. obowiązkowo wiem i jestem za tym
A ESP musi być w standardzie we wszystkich wersjach żeby zdobyć maksymalną ilość gwiazdek w EuroNCAP (vide KIA Picanto).
Ciekawe w jakiej wersji dealerzy zamówią auta demonstracyjne, bo chyba nie w beznadziejnie prezentujących się "Base" i "Classic" które nie mają tapicerki materiałowej na bokach drzwi-tylko cerata, chromowanego grilla, tylko plastik, klamek w kolorze nadwozia i stoją na 15 calowych "deklach". Taka wersja nie zachęca do zakupu.
To może lepiej byłoby żądać dopłaty 1500 zl do ESP (choć na bezpieczeństwie nie powinno się oszczędzać) a seryjnie w tej atrakcyjnej cenie sprawić że klient nie będzie miał plastikowej atrapy i ceraty na drzwiach-to widać od razu a ESP nie.
Druga sprawa to warunki gwarancji - Hyundai 5-Year Triple Care, który obejmuje 5-letnią gwarancję bez limitu kilometrów, 5 lat opieki technicznej pojazdu oraz 5 lat assistance - to najlepsza oferta w Europie nawet według większości niemieckiej prasy, co też ma wpływ na cenę auta.
Kolega eldorado pisze ze nie jest to przez Niego oczekiwana premiera - no rozumiem, każdego interesują inne auta ale jak na ciekawy kompakt to wiele osób czeka.
No i porównanie cen wychodzi na niekorzyść i30 w stosunku do Golfa- to taki wzór jakościowy i niby najdroższy w klasie i słabo wyposażony. Udowodniłem w innym blogu że jeden najtańszych i najlepiej wyposażony-choć stary już... Siódma generacja pewnie to zmieni "cenowo"