Wpis w blogu użytkownika
Tejlor
Dodano: 7 lat temu
Blog odwiedzono 713 razy
Data wydarzenia: 19.10.2017
Jeśli nie wiadomo o co chodzi...
Kategoria: obserwacja
Jeśli ktoś wciąż ma wątpliwości, że dla producentów samochodów najważniejsze jest nasze zdrowie i komfort, a dopiero później otrzymane gwiazdki i wyniki wszelakich oficjalnych testów, to polecam ten artykuł:
https://autokult.pl/30256,amerykanie-sprawdzili-bezpieczenstwo-aut-od-strony-pasazera-jest-poprawa-ale-wyniki-wciaz-nie-zachwycaja
Amerykanie przeprowadzili niestandardowe testy bezpieczeństwa. Wyniki mnie nie zaskoczyły: samochody są projektowane przede wszystkim tak, by jak najlepiej przejść testy zderzeniowe.
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
A to, że przywali się z prędkością o parę/paręnaście km/h mniejszą ma przecież spore znaczenie.
Bardziej wiarygodne są porównania aut z różnych generacji w tych samych segmentach bo nie zaprzeczam że postęp w dziedzinie bezpieczeństwa w ciągu ostatniego ćwerćwiecza jest ogromny,nawet jeśli pominiemy poduszki i inne "wspomagacze". Faktem jest również to że dzisiejsze "maluchy"czyli klasa B są większe niż ówczesne kompakty jednak wielkość auta to nie wszystko,patrząc na przytoczone przeze mnie wcześniej porównanie dużych samochodów z początku lat 90-tych widać przepaść pomiędzy Renault,Fiatem i Nissanem a Mercedesem,Audi czy Volvo .Dziś już nie ma tak ogromnych różnic pomiędzy samochodami różnych marek dlatego by podkreślić różnice dodają punkty za podnoszące bezpieczeństwo dodatki często nie mające z wynikem CT nic wspólnego.
Ale fakt, że czasami dodawali gwiazdkę (nie wiem jak jest teraz) za brzęczyk przypominający o nie zapiętych pasach.
Pomijam poduszki, to dokładnie widać w jakim kierunku poszła technologia. Oba przody równo zmasakrowane tylko w tym z 2015 roku niszczenie zatrzymało się na o wiele bardziej sztywnej kabinie, praktycznie jej nie deformując. Doskonale też widać jak energia rozchodzi się słupkiem aż do dachu.
Ja w każdym razie czy przy takim czy przy innym kącie uderzenia wolałbym być w tym białym samochodzie.
Gdzieś słyszałem, że tego Malibu https://www.youtube.com/watch?v=fPF4fBGNK0U to popodcinali w 17 miejscach
A warto chyba odnotować fakt, że teraz samochody podczas najdrobniejszego zderzenia bardziej ulegają destrukcji (przynajmniej do granicy kabiny pasażerskiej).
Tylko wtedy siła działająca na człowieka w środku jest mniejsza bo te niszczone części pochłaniają energię.
Do MaArek77: duren sie wypowiada na temat inteligencji Amerykanow, no koniec swiata
https://www.youtube.com/watch?v=xidhx_f-ouU
ale akurat Amerykanie to głupi naród i niech lepiej nic nie testuje.
Koncern GM to wielka porażka a teraz aferę spalinową rozpętali (bo vw nie dał łapówki i sie go boją bo zdobył rynek) a sami trują na potęgę.
Do Amerykanów nie mam zaufania, nigdy im nie wierzę, zresztą może 11 września sobie sami zafundowali, takie sa teorie.
A co do aut to na ich rynku mamy gorsze i tandetniejsze samochody niż w Europie.
Producenci tak robia, np Jetta w USA nie miała zawieszenia wielowachaczowego, Porsche tez jest znacznie tańsze, no chyba nie tylko przez opłaty celno-podatkowe.
Takze niech tam sie zajmą jedzeniem hamburgerów i niech mają sie na baczności