Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Citroen C4 Picasso Picasso "Pablito"
»
"Kapcie" MOMO już założone :)
Wpis w blogu auta
Citroen C4 Picasso
Dodano: 13 lat temu
Blog odwiedzono 1197 razy
Data wydarzenia: 23.03.2011
"Kapcie" MOMO już założone :)
Kategoria: zmiany w aucie
Felunie to MOMO CORSE SILVER 17". Powiem szczerze że trochę się obawiałem o komfort jazdy gdyż całą zimę jeździłem na 16" z oponami 215/55 a teraz są 215/50 17" i co ?? nic - nie zauważyłem właściwie jakiejkolwiek różnicy.
Kosztowny był trochę sam zabieg wymiany opon - ok 145 zł - ale było to założenie nowych opon na felgi, wyważenie i pompowanie azotem - ale co tam - jaki rogal był na twarzy gdy felunie znalazły się wreszcie na aucie .
Mam nadzieję że niektórym a Was przypadnie nowe obuwie "pikusia" do gustu - pozdrawiam
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 18 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 26 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
P.S.Opony letnie też muszę nowe kupić i przymierzam sie do Nokianów.
Do majcher836: wcale się nie czepiam, próbuję się dowiedzieć czegoś nowego
- azot znacznie zwiększa żywotność opony
- azot znacznie wydłuża czas stałego ciśnienia w oponie (w oponie napompowanej powietrzem znacznie szybciej można zaobserwować spadek ciśnienia) przez co wydłuża się czas żywotności opony
- przy pompowaniu azotem występuje znacznie mniejsza wilgoć, a ponadto azot nie wchodzi w reakcje chemiczne z metalami w wyniku czego znacznie spada ryzyko korozji i utleniani się felg w samochodzie
- spada zużycie paliwa dzięki utrzymywaniu stałego ciśnienia w oponie (zmniejszone opory tarcia)
- azot nie jest łatwopalny oraz nie “podtrzymuje” ognia przez co zmniejsza się ryzyko zapalenia się opony np. podczas wystrzału
minimalne są wahania ciśnienia pod wpływem zmian temperatury
przeprowadzone badania wykazały, że zmniejszenie ilości powietrza w oponie o 6% wydłuża jej żywotność nawet o 22%
Felgi 17? Giną w pączkowatej bryle - nie przymierzałeś się do 225/45/18?
Azot... Kto co lubi. Dla mnie to zbyteczna usługa. Plus taki że rzadziej się dopompowuje, a minus że ograniczona ilość miejsc gdzie to można zrobić...