Wpis w blogu auta
Mitsubishi Lancer
Dodano: 15 lat temu
Blog odwiedzono 1099 razy
Data wydarzenia: 02.03.2010
klamka zapadła LPG w drodze
Kategoria: zmiany w aucie
2 tysiące przebiegu w miesiąc daje 20-25 tys km rocznie, a perspektywa 5-10 lat jazdy tym autem przemawia do mnie prognozą sporego grosza pozostawionego w kieszeni.
na czwartek umówiony jestem na montaż instalacji BRC Sequent24 w jednym z radomskich zakładów. mam do nich zaufanie. clio też u nich gazowałem. dwóch znajomych ma u nich montowane sekwencje i chwalą sobie.
znów nie będę patrzył na licznik złotówek na stacji tylko podjadę, zapłacę i pojadę

Najnowsze blogi
Dodano: 6 godzin temu, przez MaArek77
No wreszcie po 16 latach pozbyłem się Golfa, była 2 dniowy żal i dwutygodniowy bal ze tak powiem.
Nawet najlepsze i bezawaryjne auto w takim wieku to nic dobrego.
W każdej chwili może ...
3
komentarze
Dodano: 2 dni temu, przez JacK
Szybko minęło. To już 2 lata od zakupu.
Przejechane 19,8 tys km więc zgodnie z zasadami serwisu pierwszy przegląd bo po 2 latach lub po 30 tys. km.
W zasadzie to w ramach tego przeglądu VW ...
9
komentarzy
Dodano: 2 dni temu, przez JacK
Auto detailing, usunięcie drobnych wgniotek, korekta lakieru, 3-letnia powłoka ceramiczna.
Po tych zabiegach samochód praktycznie wygląda z zewnątrz jak w dniu odebrania z salonu.
Środek też ...
12
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

od końca zacznę - BRC Sequent24 (wydaje mi się b. dobrą instalacją - opinie też ma niezłe) 2600 ze wszystkim.
Co do spalania.. no nie jest tak kolorowo
Trochę o dieslu myślałem, ale:
* Lancerka kupiłem bardzo okazyjnie i nie było możliwości kręcenia nosem że to benzyna
* tak czy owak brałbym benzynę z perspektywą zagazowania. składają się na to wszelkie koszty posiadania diesla. droższy rozrząd, generalnie droższe części. nie mówiąc już o np. padniętych wtryskiwaczach w nowoczesnych silnikach.
w lancerze mam silnik typu "prostak". żadnej zbędnej marudnej elektroniki itp. podobno nie do zajechania, podobno bardzo dobrze toleruje LPG.
dodatkowo - tak jak napisałem, w perspektywnie 5-10 lat nie zamierzam zmieniać auta, a z szybkich wyliczeń na aWc wyszło mi że instalacja zwróci mi się po roku, może 1,5 roku
pożyjemy zobaczymy. oby to była dobra decyzja
pozdrawiam i dzięki za wszystkie komentarze
Na przykładzie SAABka porównania już tu privami z zainteresowanymi robiłem i mi właśnie wychodzi nim koło 20,000km rocznie [+drugie 20,000km Volviną
Teraz aWc od maja'09 liczy mi 6,71L/100, do stycznia było 6,5L. Nie wiem jak jeździsz ale jeśli kupiłeś poniżej 100KM w benzynie to nie jakoś ultra szybko... spokojnie miałbyś średnią 6L/100km.
Czyli załóżmy 6,5L x 3,70zł= 24.05zł/100km i tyle właśnie liczy mi aWc (po to się tu właśnie zarejestrowałem:d).
Żeby mieć podobne osiągi w aucie z taką wagą to silnik benzynowy 2000ccm i 150KM minimum... czyli w moim stylu jazdy gdzie średnie przelotowe Kraków-W-wa-Radom-Kraków mam z gps 100kmh... spalanie minimum 9L. Tyle też paliło mi wcześniej bmw3 170KM.
Ile kosztuje b.dobry gaz do takiego 1,6L benzyniaka bez turbo?
mógłbym napisać że "bywając w USA" też podobne myśli mnie nachodziły. benzyna tania jak barszcz to co za problem posiadać 5.7 HEMI
no ale zejdźmy na ziemię - mieszkam w PL... ceny paliw europejskie, zarobki też... tyle że nie w euro a w PLN
dzięki za życzenia