Wpis w blogu auta
Fiat Freemont
Dodano: 10 lat temu
Blog odwiedzono 1813 razy
Data wydarzenia: 06.10.2014
Klocki hamulcowe tylne - awaria
Kategoria: serwis
Kończąc wrócę do odległości dzielącej mnie od Jaworzyny Śląskiej. Przejazd tej trasy zajął mi 4h20 min a wszystko dzięki ekspresówkom i autostradom, na których nie przekraczałem dozwolonej prędkości. Dobrze się zaczyna jeździć po Polsce. Co by złego nie powiedzieć, jest coraz lepiej. Trasę tam i z powrotem pokonałem w ciągu 14h, z czego 5h spędziłem na miejscu.
Najnowsze blogi
Dodano: 2 dni temu, przez Egontar
Ciąg dalszy po wymianie oleju w skrzyni biegów.
https://www.autowcentrum.pl/blog/post/w-skrzyni-eat6-statycznie,38519/
Wymiana uszczelniacza wału korbowego / 10.04.2025 / 179 621 km ...
17
komentarzy
Dodano: 2 dni temu, przez Egontar
Ostatnio wiele się dzieje w naszej stajence. Po zmianie głównych ogierów koniecznym jest zajęcie się poprzednikami z racji zmian właścicielskich :) Juke pojeździł u nas 8 lat i choć ...
24
komentarze
Dodano: 4 dni temu, przez Egontar
Trochę zaległych spraw na zaległy wpis. Co prawda C5-tka hula już od 1,5 miesiąca, to z dziennikarskiego obowiązku a może z własnej wygody (coś jak pamiętnik dla coraz gorszej pamięci ;)) ...
37
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Do LeVinh: Tłoczki nie sprawdziłem, ale gumowe kołnierze wyglądały na nieuszkodzone. Aby je sprawdzić musiałbym wyjąć, a tego nie chciałem robić, bo to grubsza robota i bez pomocy drugiej osoby nie dałbym sobie rady. Samochód jest młody, więc za wcześnie na takie usterki. Gdyby z tłoczkiem było coś nie w porządku, to klocki zużyłyby się równomiernie. U mnie mocno starł się tylko jeden klocek, więc wszystko wskazuje na to, że przyczyną przyspieszonego zużycia było zakleszczenie się w jażmie. Będę obserwować tą stronę i wtedy będę wiedzieć czy dobrze zdiagnozowałem usterkę czy może czegoś nie doaptrzyłem. Klocki są wspólne z Chryslerem Grand Voyagerem/Dodge Caravanem. Problemów z dostępm do części rozprowadzanych poza siecią ASO nie ma żadnych. Klocki kupiłem ot tak wchodząc z ulicy do sklepu, co mnie zaskoczyło
oj byly, byly, zwlaszcza w tych starszych, tzn. lata 90 i wczesniej. ja mam kilka zestawow kluczy metrycznych i SAE. uzywalem je w chryslerach. wiekszosc srub jest metryczna (zdaje sie, ze w nowszych amerykancach uzywa sie wylacznie systemu metrycznego) fakt, ale roznie bywa. Czasami sruby puchna (utleniaja sie) i nie spelniaja specyfikaji. Np. fabryczne sruby od kol w Chryslerach LX puchna o kilka rozmiarow
PS.
mi kiedys tloczek pekl w chryslerze T&C i zablokowal kolo podczas jazdy. zmienilem caly zacisk.