Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Kia Rio Kijanka » Klocki na tyle szybciej sie zużyły niz na przodzie?







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Kia Rio
WZ
Jeździ: Kia Rio Kijanka
Wcześniej jeździł: Volkswagen Passat
  • przebieg 35 000 km
  • rocznik 2011
  • kupione używane w 2012
  • silnik 1.1 WGT
Dodano: 12 lat temu
Blog odwiedzono 1877 razy
Data wydarzenia: 13.01.2013
Klocki na tyle szybciej sie zużyły niz na przodzie?
Kategoria: inne
Robilem przeglad po 30000 i okazalo sie ze klocki z tylu sa do wymiany..
Co o tym sadzicie?
Dla mnie to dosc dziwne poniewaz sila hamowania zawsze na przednie kola jest wieksza wiec przednie powinny byc do wymiany.
Dodano: 11 lat temu
po zakretach nie latam wiec esp nie zjadlo ich, recznego nie uzywam, troche ciezka noge mam ale jak tu jej nie miec skoro ma sie tylko 80km, panowie w Aso przeczyscili uklad i stwierdzili cytuje
"czasami tak bywa" czy jest korektor czy go nie ma prawa fizyki sa takie same najpierw przod potem tyl..
mozliwe ze kiepskie klocki zobaczymy teraz co sie bedzie dzialo jak bede zmienial na letnie
Ps ciesze sie ze nie jest to kretynski wpis trzeba sie dzielic tym co sie obserwuje moze to komus pomoc napewno nie zaszkodzi:P
Dodano: 12 lat temu
Do Askaron: Jak jest w tym modelu to nie wiem.Ale jeżeli jest ABS czterokanałowy to korektora nie ma. To wszystko zależy pewnie od producenta.
Dodano: 12 lat temu
Do CicheStudio: Nie powiedziałem, że kretyński jest Ten dziennik.
Dodano: 12 lat temu
Do sajeks: A co kretyńskiego w tym dzienniku? Kubadjnowi szybciej zjadło klocki z tyłu niż z przodu, więc się facet zastanawia o co chodzi i próbuje zasięgnąć opinii. Chyba po to między innymi się prowadzi ten profil auta?
Dodano: 12 lat temu
Do sajeks: Mi się wydaje że jak ma sie ABS to nie ma już kolektora siły hamowania.
Dodano: 12 lat temu
Gwarancja nie obejmuje klockow,skonczyly sie bo pewnie jakis badziew byl z tylu wsadzony.Gdyby nie odbijaly to powinienes szybko sie zorientowac.



Saju wstydz sie!
Dodano: 12 lat temu
Do marcin8626: Nie rozmawiamy teraz o zatargach tylko o Twojej porywczości spowodowanej brakiem podstawowej wiedzy motoryzacyjnej. Jeżeli ktoś pisze kretyński dziennik to niech się nie dziwi na brak aprobaty. A skóra? złuszczy się.
Dodano: 12 lat temu
długo mnie nie było ale dziecinada nadal trwa w najlepsze... Szkoda
Dodano: 12 lat temu
Do sajeks: do kazdego sie czepiasz, kazdy temat Ci nie pasuje, wszystko krytykujesz, czy Ty nie widzisz ze wszytscy maja Cie tu dosc? nie tylko ze mna masz zatargi ale innym tez juz zalazles za skore!
Dodano: 12 lat temu
A przepraszam Panie Zacny. Orientujesz się troszkę może na mechanice??? Sądzisz, że hamowanie zaczyna się na pedale hamulca i kończy na klockach??? Otóż nie. Jest jeszcze coś takiego po drodze jak korektor siły hamowania który odpowiada za rozkład siły hamowania o którym wspomniałem w pierwszym komentarzu. Proponuję Ci zaczerpnięcie tematu, to raz a dwa to ochłonąć Ci pomoże truchcik po śniegu. Mnie rodzice kochali i to bardzo. Natomiast Twoi wchodzili Ci do wanny.
Dodano: 12 lat temu
Do marcin8626: Naprawdę....Zdemaskowałeś mnie na wylot. Cóż Ci mam powiedzieć. Zdemaskowałeś mnie mój kacie i oprawco:) Oddychaj głęboko.
Dodano: 12 lat temu
ja bym po dłuższej trasie sprawdził czy tylne koła nie są ciepłe. Chyba że lubisz szybko latać po zakrętach to ESP mogło "zjeść" klocki.
Dodano: 12 lat temu
Do sajeks: te twoje beznadziejne texty zaczynaja mnie wkurzac, zawsze musisz sie wtracic tam gdzie nie potrzeba, chyba od dzicinstwa rodzice cie nie kochaja co ? ze w necie teraz pokazujesz swoja malo inteligentna osobe:)
Dodano: 12 lat temu
Do szibi86: mi mówili że koszt przeglądu to 250 (2.5 godziny po 100 złtych) + części.
Dodano: 12 lat temu
te tylne klocki chyba sa ze slabego materialu bo slychac jak sie ocieraja przy hamowaniu...
Z ciekawosci jaki koszt calego przegladu po 30.000 i wymiana tych klockow?
Dodano: 12 lat temu
Też tak miałem że najpierw tył był do wymiany.
A za miesiąc wymieniałem przód
Dodano: 12 lat temu
Hm.... albo z tyłu założyli "tańszą" wersję ... Ciekawe co będzie u mnie. Sprawdzę przy przekładce na letnie.
Dodano: 12 lat temu
może jakiś dziwny rozkład siły hamowania masz
Dodano: 12 lat temu
ja jak hamuje to slychac z tylu tarcie, albo syf albo klocki sie tez skonczyly, ciekawe czy wymienia na gwarancji, bo tylne nie powinny sie tak szybko zurzyc
Dodano: 12 lat temu
Albo z tyłu miałeś jakiś chiński badziew, albo nie spuściłeś kiedyś ręcznego:P
Dodano: 12 lat temu
U mnie po ponad 60 tyś w większości po mieście klocki są fabryczne, z przodu zostało mniej niż z tyłu.
Jednak miałem dwa razy problem z nieodbijającymi zaciskami z tyłu, usterkę szybko usunąłem, gdybym pojeździł tak dłużej pewnie by się już dawno zużyły, może u Ciebie też się przycinają.
Dodano: 12 lat temu
Nie wiem dlaczego tak jest, ale kolega hurikhan w swoim chevrolecie cruzie miał identyczną sytuację o czym pisał kilka tygodni/miesięcy wstecz - wpis do znalezienia zapewne na jego profilu ;)
Dodano: 12 lat temu
Klocki po takim przebiegu nie powinny być do wymiany przecież to tylko 30 tys km. dziwne. wiesz w rio nic Ci nie powiem bo mam tylko 5 tys ale w ceed'e mam 80 tys i dopiero teraz mam klocki z tyłu do wymiany razem z tarczami a przód padł mi przy 69 tys.
Więc albo nieźle ciśniesz jednak to powinien być przód a chyba, że zaciski nie odbijają Ci z tyłu i trzymają.
Najnowsze blogi
Dodano: 9 dni temu, przez
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie. https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8 komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5 komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl