Wpis w blogu użytkownika
speedi
Dodano: 6 lat temu
Blog odwiedzono 875 razy
Data wydarzenia: 22.05.2018
Koniec diesla
Kategoria: inne
http://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/masz-passata-tdi-lepiej-go-zawczasu-sprzedaj-to-ju%c5%bc-naprawd%c4%99-koniec-diesla/ar-AAxAmxp?ocid=ientp
Najnowsze blogi
Dodano: 3 dni temu, przez powerTGS440
Szukam rzetelnej opinii a nawet oferty: RENAULT CAPTUR 1.5 DCI w automacie z rocznika 2015 - 2018. Budzet do 40.000 zl.
5
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez powerTGS440
Jak już kiedyś pisałem, Megane fajny samochód, silnik niezwykle ekonomiczny (4.2l/100km w trasie żaden problem) tyko 95koni trochę za mało.
900zł ta przyjemność, 300Nm zamiast 240Nm robi ...
4
komentarze
Dodano: 8 dni temu, przez FranzMaurer
Jakby nie mówić, dałem się zaskoczyć zimie w tym sezonie...:P Co prawda obserwowałem prognozy zarówno w słuchawce, jak i w telewizorze (o eksperckich poradach radiowych nie wspomnę), ale ...
14
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Parę lat temu w TVN Turbo zmierzyli spaliny w 5 letniej octavii TDI z DPF i 15-letniej z przebiegiem ori 650tys.km. Ta starsza miała 3 krotnie czystsze spaliny.
DPF i inne mają sens jeżeli użytkujemy intensywnie auto przez 3-4 lata nabijemy pół miliona i auto idzie do utylizacja. Jeśli nie to napędzamy koniunkturę produkcji części zamiennych które są potrzebne bo po kilku latach DPF niszczy silnik i wychodzimy na duży minus niż pozostać na prostych dieslach z normą E3 na trwałych częściach i odprężonych silnikach...
DPF montowali do T4 2,5TDI by wjeżdżać do miast i skończyło się to tak że trwałe TDI miało szereg awarii części dużo wcześniej niż ten przysłowiowy "śmierdziel" chociaż tak nie jest.