Wpis w blogu użytkownika
speedi
Dodano: 6 lat temu
Blog odwiedzono 843 razy
Data wydarzenia: 22.05.2018
Koniec diesla
Kategoria: inne
http://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/masz-passata-tdi-lepiej-go-zawczasu-sprzedaj-to-ju%c5%bc-naprawd%c4%99-koniec-diesla/ar-AAxAmxp?ocid=ientp
Najnowsze blogi
Dodano: 19 godzin temu, przez powerTGS440
Renault Megane III 1.5DCI 95PS 6-gear MANUAL
Ogólnie, w ten długi weekend przejechałem 903km, średnie spalanie 4.2litra (nie korzystałem z klimy), trasa ekspresowa S3 (tylko 30km na ...
1
komentarz
Dodano: 20 godzin temu, przez powerTGS440
Właśnie minęło 9 miesięcy od kupna P208, przejechane w tym czasie 10.000km, było by więcej, ale od czasu kiedy pojawiła się Meganka to autko jeździ trochę mniej i bliżej, trasy nie ...
1
komentarz
Dodano: 4 dni temu, przez darek-k
zdjęcie wykonane jeszcze u poprzedniego właściciela
super autko jak na tylko Peugeota 207
4
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Parę lat temu w TVN Turbo zmierzyli spaliny w 5 letniej octavii TDI z DPF i 15-letniej z przebiegiem ori 650tys.km. Ta starsza miała 3 krotnie czystsze spaliny.
DPF i inne mają sens jeżeli użytkujemy intensywnie auto przez 3-4 lata nabijemy pół miliona i auto idzie do utylizacja. Jeśli nie to napędzamy koniunkturę produkcji części zamiennych które są potrzebne bo po kilku latach DPF niszczy silnik i wychodzimy na duży minus niż pozostać na prostych dieslach z normą E3 na trwałych częściach i odprężonych silnikach...
DPF montowali do T4 2,5TDI by wjeżdżać do miast i skończyło się to tak że trwałe TDI miało szereg awarii części dużo wcześniej niż ten przysłowiowy "śmierdziel" chociaż tak nie jest.