Wpis w blogu auta
Fiat Panda
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 1282 razy
Data wydarzenia: 14.03.2014
Konieczne inwestycje
Kategoria: serwis
Na początek wymiana rozrządu. Co prawda przebieg samochodu jeszcze nie zmusza do takiej operacji, ale za to wiek już tak. Od nowości czyli przez 9 lat nie wymieniano paska. Zalecany okres to 4-5lat. Portfel został uszczuplony o całe 800zł. Z biegiem czasu gdy kwota ta się rozłoży na przejechane kilometry nie będzie już straszyć w dzienniku kosztów.
Kolejny wydatek to 4 nowe opony. Samochód został zakupiony na zimówkach i to w doskonałym stanie. Letnich nie było… Przehandlowane? Pewnie tak. Chcąc oszczędzić bieżnik w oponach zimowych nie zastanawiałem się czy już wymieniać na letnie czy może poczekać. Spadnie śnieg czy nie spadnie? Opony letnie kupione, założone – rozpoczyna sie sezon letni! Kolejnych kilka stówek mniej w portfelu…
W przypadku powrotu zimy mam ten komfort, że Panda zawsze może zostać w garażu. Są ciepłe buty, sanki i Scenic jeszcze na zimowkach!
Podsumowując: sen mam już spokojny, teraz tylko lać paliwo i cieszyć się jazdą!
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez darek-k
Przyszedł czas na serwis olejowy z filtrami
robota zrób to sam jak zwykle
Olej Total 5W30
filtr oleju PSA 1109CK
filtr paliwa PSA 1906C0
filtr powietrza MANN
filtr kabinowy Valeo 715635/ZAW ...
1
komentarz
Dodano: 3 dni temu, przez niki129
Tak jak w temacie, postanowiłem trochę przewietrzyć garaż.
Audi A2 i Daihatsu Terios zostały wystawione na sprzedaż. Uwaga obydwa auta sprzedały się w ciągu 24 godzin od wystawienia. ...
13
komentarzy
Dodano: 7 dni temu, przez FranzMaurer
Marzec garncował, kwiecień do tej pory przeplatał ;) Dość powiedzieć, że jeszcze w czwartek (10/04) wracałem z Krosna przy opadzie śniegu i -1. Dzień później na tym samym kierunku deszcz i ...
42
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moze troche przesadziłem.
Zapewne jesli chodzi o awaryjnosc Pandy a silnika 2.0 TDI wygrywa fiacik
Obawiam sie że tak samo jak 2.0 TDI minie kilka lat, powstydzą sie poprawią co trzeba i to będa jedne z lepszych silników.
Vw miał słaby okres ja wierzę że teraz wzięli si eza jakość bo samemu mi wstyd za nich.
I tak wole ich auta od francuskich jako całości trwałość, lepszy dla mnie czasem psujący sie vw niż citroen bo teen ostatni tez nie jest liderem niezawodności
Może sie mylę ale chyba ogólnie porównanie jakości i trwałości tych dwóch auto to przepaść.
Tak samo pasek rozrządu z Vw golfa to śmieć przy rozrządzie z klasy s mercedesa , szlachectwo zobowiązuje
Są różne opinie że pasek starzeje sie bo jest z gumy i że należy wymieniać po 5 a góra 7 latach.
Dziewięć to samobójstwo.
Jedni mówia że widać micropęknięcia, inni że nie, że czasami czuć wyrobienie sie ząbków.
Ale prawda jest taka że pęknąć może w każdej chwili - gra nie warta świeczki takie czekanie.
Mam na łańcuchu