Wpis w blogu auta
Seat Ibiza
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 855 razy
Data wydarzenia: 22.10.2013
Konserwacja
Kategoria: zmiany w aucie


tom_gregor
Dodano: 11 lat temu
Wyczyszczony był, natomiast podkładu nie dałem. Lubie się trochę pobawić przy aucie więc przed zimą myslę zabezpieczony jest, wiem że można to zrobić lepiej ale można też nie robić w ogóle, w przyszłym roku pomyślę nad tym co piszecie



mirelli1986
Dodano: 11 lat temu
a dobrze rdze wyczyściłeś i podkład był? jeśli nie to gruba warstwa nic nie da,


MarcinGP
Dodano: 11 lat temu
Do darhad: Kiedyś za czasów Spectrum, Atari i Commodore oraz Amigi mówiło się na to "joystick"
generalnie facet jest podobno najprostszym urządzeniem na świecie bo obsługuje się go tylko jedną wajchą

![[smiech2] [smiech2]](/imgs/emoticons/laugh2.gif)


Dodano: 11 lat temu
Do darhad: Wiadoma sprawa



darhad
Dodano: 11 lat temu
Do RAKUS1: A panel sterowniczy mamy w portkach



Dodano: 11 lat temu
Do MarcinGP: Na to wygląda



MarcinGP
Dodano: 11 lat temu
Do RAKUS1: Okłamali Cię
![[smiech2] [smiech2]](/imgs/emoticons/laugh2.gif)


Dodano: 11 lat temu
Do MarcinGP: Sądziłem , że niewolnictwo dawno znieśli



MarcinGP
Dodano: 11 lat temu
Do RAKUS1: U mnie jest inaczej. To moja właścicielka...



Dodano: 11 lat temu
Do MarcinGP: To kiedy Żonę zmieniasz na nowszy model



MarcinGP
Dodano: 11 lat temu
Do RAKUS1: Zupełnie jak z żoną. Ją też powinno się trzymać krótko. Rok, góra dwa
Z takim zabezpieczeniem dłużej też nie będzie...



MarcinGP
Dodano: 11 lat temu
Do seba1985: Tyż prowda!


Dodano: 11 lat temu
Do MarcinGP: Popieram. Natomiast jak nakładasz tzw. Bitex ciepły i pistoletem -3 warstwy to zima nie straszna


Dodano: 11 lat temu
Do MarcinGP: Niby tak, ale jak już coś się robi to raz a porządnie. Inaczej szkoda to czasu i piniendzuf


Dodano: 11 lat temu
Do robszw: Nie chcę robić reklamy, ale są środki o zdecydowanie lepszych właściwościach, tworzące elastyczną i niepękającą powłokę. Bitex jak podeschnie to twardnieje, a jak już stwardnieje to pęka. Kiedy już popęka to w szczelinach zbiera się wilgoć, woda i co najśmieszniejsze sól, która wżera się w blachy. Warto przed nałożeniem ostatecznej warstwy przejrzeć fabryczną warstwę konserwacji, luźne elementy usunąć i zapodkładować siuwaxem antykorozyjnym (bitex i tym podobne nie mają nic wspólnego z "antykorozyjnością", one tylko osłaniają blachy przed bezpośrednim oddziaływaniem czynników zew.).


MarcinGP
Dodano: 11 lat temu
Do seba1985: I tak lepiej niż by nie zrobić nic...


Dodano: 11 lat temu
Do robszw: Ja u siebie zabezpieczałem podwozie , progi ... "BITGUM" i jest cacy. A w następnym sezonie wyciągam cały środek i zabezpieczę podłogę farbą chlorokauczukową



robszw
Dodano: 11 lat temu
Do seba1985: co polecasz w zamian?

Dodano: 11 lat temu
Sam pomysł git, ale z wykonaniem to trochę popłynąłeś. Bitex jest raczej kiepskim środkiem do konserwacji czegokolwiek.

Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez JacK
Szybko minęło. To już 2 lata od zakupu.
Przejechane 19,8 tys km więc zgodnie z zasadami serwisu pierwszy przegląd bo po 2 latach lub po 30 tys. km.
W zasadzie to w ramach tego przeglądu VW ...
9
komentarzy
Dodano: 1 dzień temu, przez JacK
Auto detailing, usunięcie drobnych wgniotek, korekta lakieru, 3-letnia powłoka ceramiczna.
Po tych zabiegach samochód praktycznie wygląda z zewnątrz jak w dniu odebrania z salonu.
Środek też ...
9
komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez MaArek77
Dawno nie pisałem nic bo jakos niewiele osób tutaj zagląda.
Ale z obowiązku informacyjno-kronikarskiego.
Sprzedałem Golfa dnia 7 maja, kupił znajomy (tez mechanik) który zna auto i ...
30
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
