Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Mazda 3 MPS Diablo
»
Krotko o wymianie oleju, filtra i amorkow
Wpis w blogu auta
Mazda 3
Dodano: 14 lat temu
Blog odwiedzono 1588 razy
Data wydarzenia: 21.07.2010
Krotko o wymianie oleju, filtra i amorkow
Kategoria: serwis
Na tylne Bilsteiny B6 sie nie doczekalem a zamowilem w kwietniu. Poszedlem do ASO, kupilem oryginaly, ktorych odbior zaplanowany jest na... za 3 dokladnie dni robocze :O . Wszystko pieknie, tylko nie po to czekalem 3 miesiace, byz zakladac OEMowe .
Z przodu siedza B6 a tyl ubezpieczac bede niestety zwykle szaraki Mazdy. Moze za kolejne 100000km wymienie na cos bardziej konkretnego.. KW, HKS, czy BC :D :D
Post w sumie nieco bez sensu... Ale ciesze sie, ze zmienilem Mazdowska Dexelie an Motula. Silnik pracuje ciszej i rowniej. I olej nie zrobil sie czarny po 5 min uzytkowania :D
Ostatnia aktualizacja: 07.06.2011 16:44:25
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 17 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 25 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Dzisiaj napisali mi,z ebym podal im kraj, w ktorym mieszkam - aby mogli wyslac amortyzator do dystrybutora.
Podalem im kraj...
I dostalem odpowiedz, zebym zadzwonil do firmy XXX - powinni miec je na skladzie. A jesli nie beda mieli - przysla jak naszybciej sie da. No to zadzwonilem. Oczywiscie nie maja na skladzie... Zadzwonili do Bilsteina i najblizszy MOZLIWY termin (nie oznacza to, ze na 100%) to koniec wrzesnia, poczatek pazdziernika. No zesz #!@#@!$#@%!!!!
Wysmarowalem kolejnego maila do Bilsteina...
AAAAAAAAAAA!!!!!
BTW. Dowiedzialem sie, ze spokojnie moge zalozyc amorki Mazdy- nie bedzie tragedii. No nic, czekam na dalszy rozwoj wydarzen.
Zaczyna rozkrecac sie niezla rozroba:
1. Jeden ze sklepow napisal mi:
Hi!
Sorry there is no target production date at Bilstein. So it could happen that you will not get this item at all…
Bei weiteren Fragen helfen wir Ihnen gerne weiter!
Beste Grüße / Best Regards
2. Ja wyrzezbile mail do Bilsteina:
Dear Bilstein.
I'm trying to buy these rear absorbers from April. I have installed front one, but rears are not avaliable in any shop in EU.
Unfortunately I had to buy OEM Mazda rear absorbers and fix them with front Bilstein. This is not a way which I want to drive.
Please explain me if you are producing these absorbers at all. From customer perspective this situation is not acceptable. I was able to buy only half of full set. I was told every month that absorbers will be delivered in 4 weeks, and 4 weeks... and I spent on waiting 4 full months without success.
Your sincerely
3. I oto jaka dostalem odpowiedz.
Dear Mr Andrys,
thank you for your below mail. We are glad to hear about your interest in Bilstein shock absorbers which is a good choice. We appreciate your patience and are glad to inform you that there is no plan to stop these.
Please let us know the name of the company where you ordered them so that we can get in contact with the respective importer. We have just supplied a few.
Please give this information to Heiko Kaster.
4. Teraz z kolei nie moge dodzwonic sie do serwisu, by dostac namiary na sklep/dystrybutora - bo bylem na tyle glupi, ze zamowilem je przez czeski serwis...
wiem, wiem..spierać się nie chciałem.. tylko tak "na chłopski rozum" kombinowałem
zapewne masz rację
faktem jest, że Bilsteinów nie ma i w najbliższym czasie chyba nie będzie
pozdr
nie wolno mieszać amorów na jednej osi i należy zawsze wymieniać parami, ale inne przód i inne tył będzie chyba ok?
Piszę jako laik
Ludziska mają np. różne opony przód i tył, a nie tylko różnej firmy i modele, ale też różne rozmiary. Przód np. 225 tył 245 i jest git...
Mam dwie teorie: 1. Calkowicie olewaja pojedynczych klientow; 2. Wycofuja (wycofali) z produkcji te akurat konkretne B6.
Licze tylko, ze nie bede czul dykomfortu, majac z przodu B6 a z tylu standart B6 sa jakby nie bylo nieco sztywniejsze.
Mi niestety podczas przeglądu zamienili z 5W30 na 0W40. Powiem szczerze, że odpalanie na zimnym silniku (kiedy jeszcze rano było zimno 10-15stC a nie 30-35stC) trwało jakby kapkę dłużej. Chociaż może to wina nowych świec?