Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Suzuki Swift Suzi » Kwietniowy serwis, spóźniony wpis







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Suzuki Swift
Jeździ: Volvo V40
Wcześniej jeździł: Suzuki Swift Suzi
  • przebieg 13 000 km
  • rocznik 2015
  • silnik 1.2 VVT
Dodano: 9 lat temu
0
like
Blog odwiedzono 870 razy
Data wydarzenia: 20.06.2016
Kwietniowy serwis, spóźniony wpis
Kategoria: serwis
Witam,


W kwietniu minął rok od zakupu auta i odwiedziłem serwis. Zostało wymienione to co powinno, czyli filtry i olej. Serwis klimatyzacji i wymianę wycieraczek odłożyłem na sierpniem gdy Suzi prawdopodobnie dobrnie do 15tys km. niestety wizyta w suzuki nie skończyła sie dla mnie przyjemnie, ponieważ było kilka rzeczy, ktore nie zostały wykonane prawidłowo. Suzuki do smarowania i zabezpieczenia zawiasów używa białego smaru, który wyglada jak pasta do zębów. Wnęki drzwi były nim wysmarowane tak, ze kapało na ziemie.. Jest to nie do zmycia i wyglada dziwnie gdy otwieram drzwi. Tydzień po serwisie pojawiła sie kontrolka wymiany oleju, drugi raz nieplanowo w ciagu roku. Ostatnia irytująca rzecz to niedokładne umycie auta.

Po serwisie dostałem email z ankieta dotycząca zadowolenia z ich usług. Dałem im kilka złych not i przez to wpisałem sie automatycznie na czarna listę mojego dilera😬 Zadzwonił do mnie sam wlasciciel, stwierdził, ze niesprawiedliwie ich oceniłem i przez ich ranking na kilku portalach spadł ponizej 4.5*. Powiedziałem jemu moje argumenty, stwierdzil, ze auto było wyczyszczone wg ich standardów, na dokładniejsze czyszczenie nie maja czasu, smar której używają bedzie używany ponieważ wg nich jest najlepszy, a kontrolka oleju to rzecz która nie należy sie przejmować. Nie chciałem byc odebrany jak nadęty burak bo taki nie jestem, ale płacąc 200£ za serwis można oczekiwać najwyższej jakości usług.

Po kilku tygodniach otrzymałem list wzywający do akcji naprawczej, powodem jest wymiana tylnich szczęk hamulcowych, zgłosiłem przy okazji reset kontrolki wymiany oleju. Właśnie czekam na auto, mam nadzieje, ze tym razem nie nawalą...
Zgłoś nadużycie


Dodano: 9 lat temu
Masz używane auto martwisz się żeby usterka nie zjadła oszczędności roku, masz nowe auto martwisz się czy ASO cie nie wydupczy...tak czy inaczej piździec. Mnie oszukali na ilości adlblue i to na kilka litrów, ale jak im to udowodnisz?
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 9 lat temu
Do storecards:
A to kicha, normalnie jak ja z TV kablową a nie, przepraszam - ja podpisałem na dwa lata
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 9 lat temu
Do storecards: Ale jaja, no ale przynajmniej zamówią mu drugie, nowe i za darmo zakodują. Jak miał zniszczony kluczyk to się ucieszy z wymiany.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 9 lat temu
Do MarcinGP: Na szczęscie wszystko zrobili poprawnie. Swoja droga musza mieć tam niezły bałagan, bo jednemu klientowi zgubili kluczyki.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 9 lat temu
Do mucko1: Zmiana ASO odpada, ponieważ mam z nimi podpisana umowę serwisowa na 3 lata
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 9 lat temu
Nowe auto i problemy techniczne,przecież po to je kupiłeś by mieć spokój.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 9 lat temu
Mnie w Golfie też wysmarowali białym smarem zawiasy, że się ledwo doczyściłem bo tak rozbryzgali wokoło. Jeśli chodzi o mycie to mi tak porysowali przy wycieraniu do sucha, że teraz jak jadę do nich to od razu na początku mówię, że nie życzę sobie mycia.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 9 lat temu
Mam nadzieję, że nie oddałeś auta do tego samego serwisu na akcję naprawczą... ;-)
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 9 lat temu
Do damian88max: Wśród stacji tej marki wybór jest między dżumą a cholerą.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 9 lat temu
Jak widać, nie tylko w Polsce Suzuki lekceważy klientów, a ich ASO oscylują koło dna.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 9 lat temu
Do storecards: Teraz mają okazję do zemsty...
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 9 lat temu
Do storecards:
To strasznie dogłębny ten przegląd, skoro potrzebują na to aż trzech dni Zrób to w innym serwisie, może będzie lepiej i krócej? :)
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 9 lat temu
Skoro macie inne wyobrażenie o serwisie auta, to chyba lepiej posmakować innego ASO.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 9 lat temu
moze trzeba aso zmienic:P
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 9 lat temu
Do mucko1: Wypełniając ankietę popełniłem jeden błąd, w pytaniu o alternatywny środek transportu odpowiedziałem, ze takowy nie był zaoferowany. Zle zrozumiałem pytanie, zaznaczyłem, ze nie zaoferowali mi auta zastępczego. Tym razem tez nie wziąłem samochodu zastępczego bo moje ubezpieczenie pokrywa tylko moj samochod, a nie chce płacić im 12£ za dodatkowe ubezpieczenie na 2-3h.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 9 lat temu
Przypomnę, że Burak to nazwisko czołowego piłkarza Turcji na EURO 2016, więc wyszedłeś jak wszyscy święci tureccy razem wzięci
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 9 lat temu
Oby. A jak nawalą to ranking im spadnie poniżej 4,0 chyba, że już nie przyślą ankiety
0
like
Zgłoś nadużycie


Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez MaArek77
Dawno nie pisałem nic bo jakos niewiele osób tutaj zagląda. Ale z obowiązku informacyjno-kronikarskiego. Sprzedałem Golfa dnia 7 maja, kupił znajomy (tez mechanik) który zna auto i ...
6 komentarzy
Dodano: 3 dni temu, przez niki129
Szukałem i szukałem , taniego dostawczaka w przyzwoitym stanie z klimatyzacją. Nie jest to łatwe coś takiego znaleźć. Znalazła się Dacia, bardzo fajny stan i mega dobrej cenie, nie ma co ...
16 komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez yatsec
I znowu stajnia się rozrosła. Trochę niekontrolowanie bo dobiłem do 13 aut a mówiłem sobie, że będę ją zmniejszać a nie zwiększać. Życie pokazuje jednak, że łatwiej kupić niż ...
9 komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl


Wyślij zaproszenie