Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Opel Astra Złocisty Rydwan !!
»
Łącznik stabilizatora - Kaput
Wpis w blogu auta
Opel Astra
Dodano: 10 lat temu
Blog odwiedzono 4327 razy
Data wydarzenia: 24.02.2014
Łącznik stabilizatora - Kaput
Kategoria: inne
Jakoś z tydzień temu jadąc sobie spokojnie usłyszałem dość donośny huk z przodu auta. Gdy dojechałem do celu stwierdziłem że to osłona silnika znów się oberwała i olałem sprawę.
Jednak z czasem i pokonanymi kilometrami zacząłem słyszeć nasilające się stuki. Sprawą trzeba było się zainteresować, choć w międzyczasie Astra zaliczyła jeszcze wypad do Czech na snowboard. No ale dziś (24.02.14) znalazłem czas żeby pojechać do mechanika. Początkowo podejrzewałem sprężynę z tyłu, jednak okazało się, że urwał się łącznik stabilizatora z lewej strony.
Szybka decyzja wymieniamy oba ażeby sytuacja się nie powtórzyła.
40 minut i było gotowe, 122 zł to nie rozbój, ale mimo wszystko boli bo za 2 miesiące zmiana auta.
I to by było na tyle.
Szerokości.
Najnowsze blogi
Dodano: 2 dni temu, przez niki129
Z racji tego że od ponad roku mieszkam pod lasem, od samego początku chodziło mi po głowie jakieś uterenowione auto.
Padło na Daihatsu Terios-a, za tym modelem auta przemawiały małe wymiary ...
5
komentarzy
Dodano: 2 dni temu, przez niki129
Kiedyś zawsze przychodzi ten czas.
Audi zostało wystawione na sprzedaż.
Było z nami od 2018 roku. fajne, wbrew pozorom proste auto. Myślę że nowy właściciel będzie zadowolony. ...
3
komentarze
Dodano: 5 dni temu, przez CeZaR83
Przyszły dziś do mnie fotki z zabezpieczenia...
Proces zabezpieczenia podwozia wraz z profilami zamkniętymi, oparty o produkty szwajcarskiej firmy WAXOYL
Ponad 20 zdjęć, na zdjęciach może sie ...
11
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
1. Focus 2 1.6 16V
2. Mazda 3 1.6 105
3. Astra 3 1.6 115
4. Civic VII/VIII
Golfa V nie chcę bo mi się rzygać chce jak to auto widzę, Focus i Mazda bardzo ze sobą spokrewnione i niestety lubią korodować czego wolałbym uniknąć. Najmłodsze egz Civica VII mają już 9 lat więc trochę sporo, do tego problemy ze skrzyniami biegów co mnie dość mocno odstrasza, natomiast Civic VIII bardzo mi się podoba ale niestety jest troszkę za drogi nad czym ubolewam. A trzeba jeszcze liczyć koszta "pakietu startowego" Dlatego najprawdopodobniej skończy się się na Astrze III w silniku 1.6 koniecznie w wersji 115 KM w hatchbacku lub kombi.