Wpis w blogu auta
BMW Seria 5
Dodano: 7 lat temu
Blog odwiedzono 866 razy
Data wydarzenia: 14.06.2018
Ładowanie SZARACZKA
Kategoria: obserwacja
Teraz już pokazuje 37 km, i tu rodzi się pytanie co jest przyczyną takiej rozbieżności. Sam myślę i dochodzę do wniosku, że największy wpływ ma temperatura. Mam zaprogramowany swój wygląd oraz wszystkie funkcje pod siebie, łącznie z ulubioną muzyką którą wita mnie auto. Oczywiście również klimatyzacja wita mnie ustawioną temperaturą wnętrza. Czas pokaże, może jak skończą się upały to i zasięg wzrośnie.
Najnowsze blogi
Dodano: 5 godzin temu, przez MaArek77
No wreszcie po 16 latach pozbyłem się Golfa, była 2 dniowy żal i dwutygodniowy bal ze tak powiem.
Nawet najlepsze i bezawaryjne auto w takim wieku to nic dobrego.
W każdej chwili może ...
3
komentarze
Dodano: 2 dni temu, przez JacK
Szybko minęło. To już 2 lata od zakupu.
Przejechane 19,8 tys km więc zgodnie z zasadami serwisu pierwszy przegląd bo po 2 latach lub po 30 tys. km.
W zasadzie to w ramach tego przeglądu VW ...
9
komentarzy
Dodano: 2 dni temu, przez JacK
Auto detailing, usunięcie drobnych wgniotek, korekta lakieru, 3-letnia powłoka ceramiczna.
Po tych zabiegach samochód praktycznie wygląda z zewnątrz jak w dniu odebrania z salonu.
Środek też ...
12
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Popieram ta technologie, rozumiem jej przewagę i chce jej rozwoju.
Ale niech to auto nie straszy, niech wygląda jak BMW i nie ośmiesza firmy.
Po pijaku najgłupszy stylista zrobiłby znacznie lepszy projekt.
Ludzie jaki trzeba mieć wpatrzony gust i kalekie priorytety aby nazywać to coś super autem od jednej z najpotężniejszych firm. Dacia przy nim to Miss Świata
Skoro wszystko jest normalne a to auto nie już na pierwszy rzut oka to znaczy ze nie my musimy się leczyć tylko ci którzy to produkują
Mimo wszystko hybrydy typu 530e czy 330e to dobre rozwiązanie, ale grono zainteresowanych jest wciąż małe. Sam się zastanawiam nad 330e, fotowoltaika w domu jest więc lądowanie za darmo (w dodatku eko a nie z węgla), ale do pracy jest 45km, wiec dalej silnik spalinowy będzie grał główne skrzypce. Poza tym mamy psa więc modelowo bardziej pasuje coś większego. Ponadto rynek ociąga się niesamowicie w tym temacie, brak infrastruktury, dotacji, niespójne przepisy. Jeśli nie teraz to następny pewnie będzie hybrydowy
Rozumiem ekologiczne zapędy firmy ale to jest taka padaka że może nawet być najszybsza, może byc super w odczuciach z jazdy, jeździć za 2 zł aż 100 km a i tak jak ja widzę to wymiotuję.
Z takimi wynaturzeniami i bezguściem należy walczyć bez względu czy dotyczy to BMW, Vw czy oyoty
Za 3-4 lata tez zaczne rozgladac sie za SUV-em ale do 4,5 metra
Sam elektryk raczej dlugo jeszcze nie ze wzgledu na mizerny zasieg (co w 3 lata sie nie zmieni) i zamiłowanie do normalnych aut
Nic dodac, nic ujac.
Wyniki rewelacyjne.
Bralbym również takie auto. Czekam na BMW X1 w tej technologii lub X3 ale pewnie z 3 lata poczekam
Nowa trojka tez ma nie miec tej wersji od razu jesienia.
No a bardzo ostra jazda np po miescie czy 170 km/h autostrada tutaj ciekawy jestem jakie byloby spalanie
Koniecznie musiałby być biały. Tylko cena jest straszna. 70 - 80 000 Euro za używanego. Nowy BMW i8 Coupé od 636 800 PLN
Aż boimy się zapytać, co masz na myśli - czy naelektryzowane włosy napięciem z baterii?
To by wyjaśniało, dlaczego "prąd" znika
W ostatniej trasie naładowałem do pełna 3 razy co daje 150 km na przejechanych 400 km.
Na przejechane 1500 km mam średnie spalanie 7,5 l. Chyba nieźle a to nie jest ostatnie moje słowo.
- ile godzi trwz ładowanie do pełna czyli tych ok 40-50 km i jaki to koszt?
- czy auto w czasie jazdy doładowuje ten akumulator? Z tego co wiem to nie
- a czy z mocniejszej ładowarki niz domowe 230 V ładowanie trwa krócej ?
No niby ok ale za 300 tys auto z zasiegiem realnym 30-40 km to niezbyt... bo po przyjezdzie do pracy znow trzebz podłaczyc a przeciez nie kazdy ma takie mozliwosci, nie kazdz firma sie na to zgodzi.
Technologia ciekawa ale gdy realnie zasieg wzrosnie do 100 km to dojedziemy do pracy i wrocimy bez ładowania.
Poza tym czy to nie dziwne i problemowe codziennie ładowac te kilka godzin aby oszczedzic na te glupie 40 km. To kosztuje moze 30 zl liczac zużyte paliwo.
A jeszcze jedno, jak wciska sie gaz w pidlige do czego slyzy BMW i micne auto sa jakies oszczecnosci? Np zamiast 12 na setke 9.
Tak czy owak to ciekawe auto.