Wpis w blogu auta
Volvo S60
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 912 razy
Data wydarzenia: 12.04.2014
Letni problem
Kategoria: inne
Panowie szybko i sprawnie wykonali niezbędne prace. Okazało się ,że po optymalizacji jedno z kół nie potrzebuje ani grama odważnika gdzie wcześniej założono po obu stronach felgi 80g ciężarków łącznie.Pozostałe zadowoliły się ciężarkami po kilka g.
Tak więc okazuje się ,że czasami samo wyważenie nie wystarczy ,a człowiek uczy się przez całe życie .
Najnowsze blogi
Dodano: 4 godziny temu, przez Egontar
Trochę zaległych spraw na zaległy wpis. Co prawda C5-tka hula już od 1,5 miesiąca, to z dziennikarskiego obowiązku a może z własnej wygody (coś jak pamiętnik dla coraz gorszej pamięci ;)) ...
Dodano: 22 godziny temu, przez darek-k
ze względu na panujące warunki pogodowe w tym roku znacznie opóźni się mój start w tym sezonie
nie lubię marznąć na motorze, więc czekam aż temp będzie znośna
1
komentarz
Dodano: 5 dni temu, przez humvee5
"Jeśli samochody cię użądliły i ta opuchlizna nie schodzi, to nic z tym nie zrobisz". To wyjaśnia, czemu dziennie na spędzamy na aWc średnio kilka minut, by podpatrzeć użądlenia u innych, ...
20
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

http://www.hunter.com/balancer/roadforce/
czasem trzeba się namęczyć, nieraz trzeba zdjąć oponę i spróbować na innej feldze.
Sam proces sprawdzenia to pikuś, gdy wyważarka po teście drogowym wykryje bicie to szybciutko sprawdza się bicie felgi po przez przyłożenie do dwóch zewnętrznych krawędzi felgi specjalnych ramion które mierzą bicie.
Po tym ,wyważarka wskazuje ci punkty na feldze i oponie które musisz zaznaczyć.
Zdejmujesz koło z wyważarki ,montujesz na montarzownicy (po wcześniejszym spuszczeniu powietrza i zluzowaniu opony z krawędzi felgi)i przesuwasz oponę na feldze tak aby punkty się zgrały.
Tak więc zajmuje to więcej czasu, czort z tym jak to tylko jedno koło ale czasem wszystkie 4 trzeba tak jechać.
Wszystko zależy od jakości opon.
co ty , ostatnio miałem kilka przypadków że zakładałem markowe opony na nowe felgi i bicie było ponad 180N a norma jest max 70N. Mowa tu o oponach Pirelli i Continental.
Kosztowny, ale bardzo sensowny zabieg.
Ta prędkość kiedyś ich zgubi.