Wpis w blogu auta
Skoda Fabia
Dodano: 12 lat temu
Blog odwiedzono 1313 razy
Data wydarzenia: 26.01.2012
LPG po 20.000 km
Kategoria: serwis
Droga: Im dalej od Warszawy tym mniej śniegu, drogi przejezdne. Byłem wielce zadowolony, bo myslałem że będzie gorzej.
Spalanie w drodze do Radomia na poziomie 7,8 litra - piknie
Na miejscu, wymiana filtrów i regulacja. Sebastian pochwalił mnie a dokładnie mój filtr bo był wielce czysty. Jak się tankuję na dwóch stacjach jednej firmy (Wasbruck) to tak jest.
Regulacja nie wykazała nieprawidłowości, tylko czasami na LPG minimalnie obroty spadają (dla mnie nie wyczuwalne praktycznie, zapewne przez super charakterystykę pracy silnika 3-cylindrowego).
Droga powrotna bez problemu przy spalaniu ponad 8 litrów (głodny byłem).
Ogólnie jestem bardzo zadowolony z instalacji. Zupełnie nic się nie dzieje i jeździ bardzo fajnie. Więc jak się dba to się ma
Koszta:
F.powietrza: 35 zł
Przegląd: 80zł
Całość: 115zł
Najnowsze blogi
Dodano: 8 dni temu, przez niki129
Z racji tego że od ponad roku mieszkam pod lasem, od samego początku chodziło mi po głowie jakieś uterenowione auto.
Padło na Daihatsu Terios-a, za tym modelem auta przemawiały małe wymiary ...
10
komentarzy
Dodano: 8 dni temu, przez niki129
Kiedyś zawsze przychodzi ten czas.
Audi zostało wystawione na sprzedaż.
Było z nami od 2018 roku. fajne, wbrew pozorom proste auto. Myślę że nowy właściciel będzie zadowolony. ...
6
komentarzy
Dodano: 10 dni temu, przez CeZaR83
Przyszły dziś do mnie fotki z zabezpieczenia...
Proces zabezpieczenia podwozia wraz z profilami zamkniętymi, oparty o produkty szwajcarskiej firmy WAXOYL
Ponad 20 zdjęć, na zdjęciach może sie ...
27
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Założyłem w lanosie i jestem zadowolony ale nie założyłbym raczej w aucie drogim, np: wartym 50-90 tyś zł. (chyba że zamierzałbym trzymać je wiele lat).
Bo wątpię aby znalazł się klient na 2-4 letnie auto z gazem, które ma przejechane na gazie ok 120-150 tyś km.
To już duże zużycie i instalacji i silnika, bo gaz jest suchy. Nie wiem na ile niszczy silnik ale na pewno w jakimś stopniu ogranicza jego żywotność (wypalanie gniazd zaworowych, stąd niektóre instalacje fabryczne mają zbiorniczek z cieczą do smarowania)). Tłumik cierpi, kable, świece itp.
Także coś za coś. Ale gaz jest ok w tych ciężkich czasach...
A nie wjechałem bo stwierdziłem że tędy będzie szybciej (prawie 20km mniej), raczej się nie myliłem. No i wszystkie tiry pojechały na 7.
Ale czasami jeżdżę na 7, chyba zależy od nastroju
Radom: Przegląd 80 plus filtr 35 = 115zł
Wawa: Przegląd 150 plus filtr 35 = 185zł
Kieszeń: 60zł
Spaliłem 20 litrów razy 2,74 = 54,8 zł
Czyli wychodzę na czysto.
Ale nie o to w tym chodzi. Tak jak pisałem na wstępie instalacja w Warszawie kosztowała by mnie 3.100PLN, a ja zamontowałem za 2.300. Osiem stów w kieszeni.
Po drugie mam totalne zaufanie do Sebastiana, każdorazowo ustawia mi Fabię na takim poziomie że jestem wielce zadowolony. W stolicy nie mam zaufania to gazowników. Po pierwsze drodzy po drugie ustawiać nie umieją, a po trzecie jak coś się zepsuje to zawsze ta sama diagnoza: reduktor do wymiany. Pierdziele takie przeglądy.
Aha, całość Twoja, OK
Różnica jest odczuwalna, i to w dynamice i to w kulturze silnika. Ktoś kiedy mówił że do 3-cylindrowców LPG się nie montuje. Coś w tym jest... Instalacja musi być z górnej półki, a jazda i tak jest średnia.
Ale opłaca się!!!
33tyś za który rocznik?