Wpis w blogu auta
Skoda Fabia
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 1205 razy
Data wydarzenia: 24.04.2013
LPG po 80.000 km
Kategoria: awaria
Objawy były następujące:
- nie chciał przełączyć się na gaz, a jak już mu się to udało to ujechał 1 km i następowały szybkie piknięcia.
- szarpał i zapalała się kontrolka wtrysku
- jak pojeździło się na benzynie około 40 km, to można było przełączyć na LPG i jechał.
Dochodziło do tego pikanie jak jeździł na benzynie!!! Cuda na kiju normalnie.
Nie było wyjścia trzeba pojechać do Radomia na serwis.
Na miejscu jak zwykle ludzi w brud. Trzeba było odczekać swoje. W końcu wzięli na garaż i przystąpili do oględzin. Długo to im nie zajęło... Werdykt:
- przegryziony/ułamany kabelek od jednego z wtrysków
- zwalona cewka
- urwany przewód podciśnieniowy
Stwierdzili że mam jakiegoś intruza pod maską i przegyza przewody. Powiem szczerze że wątpie, bo auto stoi pod chmurką, czasami w garażu ale tam nie ma myszy... Sam nie wiem
Naprawili, później Sebastian (szef) wgrał nowy soft, ustawił wszystko na nowo i pojechaliśmy na testy. Wypadły bardzo dobrze i mogłem wrócić do Wawy.
Była to pierwsza awaria LPG po prawie dwóch latach użytkowania
Zdjęć nie robiłem, bo nie lubię tego robić w serwisach. Macie jedno nostalgiczne z drogi powrotniej
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Wywaliłem całe gniazdo! Pogryzione papiery, szmaty itp podobne znalezisko odkryłem pod kołem zapasowym. Normalnie masakra.
Jedyne wyjście to nie oszczędzanie na kiepskiej instalacji i robionej byle gdzie. Zanim się zdecydowałem, długo siedziałem w temacie i brałem wszystkie za i przeciw.
Wstawiłem najlepszą konfigurację jaką można było, czyli:
Stag 4
Reduktor Tomasetto
Wtryski Hana
Wielozawór Tomasetto
Butla toroidalna Bormech 44l
A wszystko to robione w Mascar w Radomiu. Polecam w 100%. Właściciel ustawia instalację po mistrzosku. Nigdy nie miałem z nią problemów i zawsze chodziła idealnie.
Więc polecam
Gdzie kolega montował instalację i jakiej firmy?
Może to reklama ale o ile sie nie mylę to silniczek 1.2 ma 3 cylindry ?
W Ibizie z 2009 roku, kogoś z mojej rodziny podobny silnik-o mocy 70 koni "padł" na gazie po 10 tys. km, instalacja BRC, auto prawie nowe. Głowica do robienia