Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Mercedes Klasa C blondaryjskabestia
»
magnetyzer a m271
Wpis w blogu auta
Mercedes Klasa C
Dodano: 12 lat temu
Blog odwiedzono 1454 razy
Data wydarzenia: 02.04.2012
magnetyzer a m271
Kategoria: serwis
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Tyle są warte co wszelkie wynalazki do oleju typu motodoktor itp.
Faktem jest, że montaż magnetyzera powoduje lepsze łączenie się paliwa z tlenem i dawał minimalne efekty przy silnikach gaźnikowych. Jednak jakakolwiek poprawa w pracy silnika nie brała się z niczego. Dzięki magnetyzerom mieszanka miała wyższą temperaturę spalania, co mogło powodować poźniejsze wypalanie się gniazd zaworowych. Z tego co pamiętam to jakiekolwiek efekty dawały magnetyzery kosztujące ok. kilkaset złoty. Tanie podróbki w niczym nie pomagały. W dzisiejszych czasach sztab inżynierów szuka rozwiązań kosztujących setki milionów dolarów żeby obniżyć spalanie , toksyczność spalin i zarazem zwiększyć moc silnika. Po co te wszystkie układy common rail , EGR , turbosprężarki , wtrysk bezpośredni w benzynie , sondy lambda itd. ,skoro można założyć 2 magnesiki , które w produkcji kosztują 5zł(razem z plastikową obudową - w którą ten magnez włożą małe chińskie rączki) i silnik będzie we wszystkim cacy.
Testy magnetyzerów, które były przeprowadzane na hamowni, wykazały 2% zwiększenie mocy silnika i zmniejszenie zużycia paliwa. Jednak wszystkie takie testy są obarczone 2,5% błędem pomiarowym i tak naprawdę trzeba by było kilkudziesięciu wykonanych prób, by udowodnić cudowne działanie tego ustrojstwa.
Pamiętajcie! Popyt ksztaltuje podaz. Na poczatku byly magnetyzery do paliwa, pozniej sie pojawily do LPG, powietrza, oleju w skrzyni biegow i pare innych wariactw. Skoro ludzie chca kupowac to zawsze sie znajdzie ktos, kto to bedzie produkowal.