Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog kierowcy stvor
»
Model widmo, czyli kartka z konfiguratora.
Wpis w blogu użytkownika
stvor
Dodano: 9 lat temu
Blog odwiedzono 950 razy
Data wydarzenia: 07.05.2016
Model widmo, czyli kartka z konfiguratora.
Kategoria: inne
Najnowsze blogi
Dodano: 2 godziny temu, przez Egontar
Ostatnio wiele się dzieje w naszej stajence. Po zmianie głównych ogierów koniecznym jest zajęcie się poprzednikami z racji zmian właścicielskich :) Juke pojeździł u nas 8 lat i choć ...
2
komentarze
Dodano: 1 dzień temu, przez Egontar
Trochę zaległych spraw na zaległy wpis. Co prawda C5-tka hula już od 1,5 miesiąca, to z dziennikarskiego obowiązku a może z własnej wygody (coś jak pamiętnik dla coraz gorszej pamięci ;)) ...
21
komentarzy
Dodano: 2 dni temu, przez darek-k
ze względu na panujące warunki pogodowe w tym roku znacznie opóźni się mój start w tym sezonie
nie lubię marznąć na motorze, więc czekam aż temp będzie znośna
6
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Dla mnie te najlepsze wersje Golfa to jednak premium, swiadczy o tym poziom materiałów i jakosc wykonania oraz cena porownywalna z markami premium czyli BMW, mercem, lexusem.
Ford wprowadza teraz linie Vignale to tez bedzie premium pomimo ze np w karoserii zwykłego Mondeo
I Golf, obojętnie od mocy i wyposażenia, premium nigdy nie będzie. Podobnie jak Skoda L&K czy Ford Ghia w pełnej opcji. Choć wyposażone jak premium to do segmentu premium się nie zaliczają.
Dla niektorych wystarczy miec "premium" a dla innych liczy sie jeszcze ilosc miejsca i koszt serwisu.
Ja mam swoje premium. Sa i tacy co uznaja tego Q30 za slabeusza i za 170 tys. wybiira Golfa R z mocnym silnikiem i napedem na 4 kola
W tym Q30 czulem sie sformatowany i otulony wnetrzem.
Ale auto ciekawe.
Ciasne wnętrze to miał PF 126p. Nie widziałem nowoczesnego kompakta z ciasnym wnętrzem. Zresztą w tym segmencie to marny argument. 350 Nm to bardzo wysoki moment. Gonienie w coraz wyższe pułapy skutkuje zwiększoną awaryjnością i mniejszą trwałością. 170 koni to raczej też jak na kompakta dużo, to nie jest model z aspiracjami sportowymi. Ja mam 90 koni i 200 Nm, co do codziennej eksploatacji uważam za całkowicie wystarczające. Radzi sobie nawet z przyczepą czy lawetą.
Rynek polski z pewnością nie jest głównym targetem tego producenta. Nawet w przypadku tego modelu.
Sam samochód rewelacyjna stylistyka, technologia dwóch dużych koncernów i pewnie jeszcze przez dłuższy czas unikatowość na ulicach tak jak w przypadku większych modeli marki. Nie ma konkurencji - co prawda model to klon A-klasy, ale i ona dla mnie jest wyznacznikiem trendów w tym segmencie klasy premium.
Dobrze, że nie na takiej apki na strinie škody
Samo auto super ale ma sporo wad:
- ciasne wnetrze szczególnie z tyłu, Golf GTI ofetuje wieksza wygode
- slaby diesel 1.5 to żart a dalej tylko 2.2 i zaledwie 170 koni ale moment zduszony do 350 Nm i na dodatek tylko z automatem
- w Polsce zaledwie 3 salony do konca roku ma byc ok 7
Przymierzałem sie ale poza futurystyczna stylistyka, drogim serwisem i dobrym wykonczeniem do mojego GTD sie nie umywa