Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Honda Civic Type-R 2.4L » Montaż STOPTECH'a







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Honda Civic
  • przebieg 3 100 km
  • rocznik 2010
  • silnik 1.8 i-VTEC
Dodano: 15 lat temu
0
like
Blog odwiedzono 728 razy
Data wydarzenia: 03.07.2010
Montaż STOPTECH'a
Kategoria: zmiany w aucie
Pierwsze wrażenie, to znacznie lepsze dozowanie siły hamowania. W/g instrukcji STOPTECH'a aby dotrzeć hamulce należy wykonać (wszystko w milach, ale podaje w km/h) 6 odhamowań z 50km/h do 5km/h bez włączania ABSu z siła 80-90% aby zetrzeć warstwę czegoś tam, potem od razu 10 hamowań ze 100km/h do 15-20km/h bez włączenia ABSu jedno po drugim aż do zaśmierdzenia hamulców i zrobienia się fioletowej tarczy(faktycznie swąd straszny, a większość seryjnych hamulców już odpadła by po 1 etapie dotarcia), potem 10-15 minut normalnej jazdy i ponownie 10 odhamowań ze 100km/h do 15km/h bez zatrzymania. Szczerze mówiąc wystarczyło mi cierpliwości do pierwszej 10 i pierwszego zaśmierdzenia w obawie przed spaleniem wszystkiego bo klocki to uliczna mieszanka (chociaż STOPTECH podaje zalecenia dotarcia dla ulicznych mieszanek, bo dla wyczynowych są jeszcze serie ze 180km/h do 15km/h). Ciężko powiedzieć o sile hamowania, bo zestaw jest na dotarciu, więc nie chcę się wypowiadać - na razie, aż do momentu osiągnięcia pełnej sprawności zestawu.

Na 15mm dystansach jest 2mm luzu z przodu, tył też jest na 15mm dystansach i przynajmniej lepiej nadkola się wypełniły.

Wszystkie prace związane z hamulcami i nie tylko :) przeprowadziła i będzie przeprowadzała firma ECU-PERFORMANCE (www.ecu-performance.pl).
Ostatnia aktualizacja: 03.07.2010 18:35:43
Zgłoś nadużycie


Dodano: 14 lat temu
Super...
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 15 lat temu
Do Tomaski: Nie ma żadnych przeciwwskazań do jazdy w śnieg/deszcz itp (to jest brake kit uliczny z funkcją toru wyścigowego). Dzisiaj je trochę powygrzewałem/pokatowałem/podocierałem to muszę powiedzieć, że to jest klasa sama w sobie. Przepaść w stosunku do OEMowych hamulców pod każdym względem, ale mam na uwadze, że to wciąż nie jest ich maksymalna wydajność...

EBC to akurat firma pseudo-tuningowa jeżeli chodzi o hamulce, więc wcale się nie dziwie, że nie wolno jeździć w deszcz na ich produktach
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 15 lat temu
Pierwsza klasa heble. Wspominają coś w instrukcji nt. używania w bardzo mokrych warunkach? (nie chce mi się szukać). EBC mają jakieś ograniczenia jeśli kałuża zalewa tarcze/klocki.
0
like
Zgłoś nadużycie


Najnowsze blogi
Dodano: 8 godzin temu, przez MaArek77
Dawno nie pisałem nic bo jakos niewiele osób tutaj zagląda. Ale z obowiązku informacyjno-kronikarskiego. Sprzedałem Golfa dnia 7 maja, kupił znajomy (tez mechanik) który zna auto i ...
4 komentarze
Dodano: 2 dni temu, przez niki129
Szukałem i szukałem , taniego dostawczaka w przyzwoitym stanie z klimatyzacją. Nie jest to łatwe coś takiego znaleźć. Znalazła się Dacia, bardzo fajny stan i mega dobrej cenie, nie ma co ...
12 komentarzy
Dodano: 3 dni temu, przez yatsec
I znowu stajnia się rozrosła. Trochę niekontrolowanie bo dobiłem do 13 aut a mówiłem sobie, że będę ją zmniejszać a nie zwiększać. Życie pokazuje jednak, że łatwiej kupić niż ...
6 komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl


Wyślij zaproszenie