Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog kierowcy MaArek77 » Na fali sukcesu i popularności-nowości vw w 2015 roku







Prześlij sugestię
Wpis w blogu użytkownika MaArek77
Dodano: 9 lat temu
Blog odwiedzono 2055 razy
Data wydarzenia: 20.01.2015
Na fali sukcesu i popularności-nowości vw w 2015 roku
Kategoria: inne
Nasz portal nie podał tych informacji więc może jeśli ktoś byłby zainteresowany to proszę.

Wbrew niechęci wielu osób do marki to jedna z najpopularniejszych w Polsce i najpopularniejsza w Europie.
Import aut używanych napędza vw, do Polski w zeszłym roku sprowadzono najwięcej aut tej marki.
Wszyscy narzekają na Volkswagena że drogi i już nie tak niezawodny jak dawniej a każdy chce go mieć nawet jak się do tego niechętnie przyznaje.


Dopiero co do sprzedaży trafił najnowszy vw Passat a ostatnie wcielenie Golfa bije rekordy i jest najpopularniejszym autem sprzedawanym w Europie (grubo ponad 500 tys. sztuk i kilkaset tysięcy przewagi nad drugim w zestawieniu).


Nowy Vw golf 7 w minionych dwóch latach otrzymał wiele prestiżowych nagród i wyróżnień. Obok tytułu “Samochodu Roku w Europie” otrzymał nagrodę „World Car of the Year” i „ASEAN Car of the Year”. To także auto roku w Słowenii, Czechach, Japonii i Nowej Zelandii. Kolejne wyróżnienia to „Goldenes Lenkrad” (Złota kierownica), „Auto Trophy”, „Auto der Vernunft” (Samochód rozsądku), „Die besten Autos” (Najlepsze samochody) oraz nagroda Top Gear „All the car you’ll ever need”.
Ostatni tytuł to „Auto Roku 2015 w USA” gdzie Golf wyprzedził o 56 punktów Forda Mustanga.


I właśnie to auto w roku 2015 doczeka się najwięcej nowych wersji i odmian o czym informuje przedstawicielstwo marki w naszym kraju.

Otóż w pierwszym kwartale 2015 na polski rynek trafią Golf R oraz Golf GTD w nadwoziu Variant. Ten pierwszy charakteryzuje się napędem na 4 koła i dysponuje mocą 300 KM. Golf Variant GTD łączy użytkowe walory samochodu kombi oraz auta sportowego. Jego silnik rozwija moc 184 KM, jest bardzo dynamiczny i oszczędny. Zaletą tej wersji jest możliwość nabycia auta z manualną skrzynia biegów podczas gdy model Alltrack w najmocniejszych wersjach z silnikiem diesla występuje tylko ze skrzynią DSG.

Octavia RS i Seat Leon FR nabędą rywala w nadwoziu kombi.

Kolejną nowością w nadwoziu Golfa będzie odmiana Golf Alltrack. Jej charakterystyczne cechy to napęd na wszystkie koła 4Motion, zwiększony prześwit poprzeczny i poszerzone nadwozie. Golf Alltrack będzie wyposażony do wyboru w jednostki napędowe o mocy od 110 do maksymalnie 184 KM.


Natomiast w połowie bieżącego roku zadebiutują na polskim rynku dwa vany: odświeżony Sharan oraz zupełnie nowy Touran. Ten drugi po zmianach generacyjnych po raz pierwszy zaprezentuje się przed szeroką publicznością podczas moto-salonu Genewa 2015 (otwarte w dniach 5-15 marca).
Zapewne będzie to kontynuacja linii Volkswagena Sportsvana bardzo dobrze przyjętego w Niemczech.

Koszyk premier spod znaku Volkswagena uzupełnią auta elektryczne i hybrydowe. Na rynku pojawi się VW e-up!, który dysponuje według danych fabrycznych zasięgiem do 160 km i pozwala przejechać dystans 100 km za kwotę zaledwie 6 zł i 55 groszy (11,7 kWh). W salonach sprzedaży dostępny będzie także e-Golf, którym bez ładowania można przejechać nawet 190 km.

Ponadto polski oddział Volkswagena wprowadzi do swojej oferty hybrydy typu plug-in. Golf GTE to samochód, który potrafi przejechać nawet 50 km w trybie elektrycznym, dysponuje mocą 204 KM, do pierwszej setki przyspiesza w 7,6 sekundy i według normy NEDC średnio zużywa około 1,5 litra paliwa na 100 km.

Pod koniec roku 2015 zadebiutuje ponadto Passat GTE, który – jako najmocniejsza hybryda plug-in ze stajni Volkswagena – będzie dysponować mocą 218 KM.


Samochodem robiącym olbrzymie wrażenie jest bez wątpienia Xl1 – ten najoszczędniejszy seryjnie produkowany samochód świata również trafi do polskiej oferty. Auto zużywa według danych fabrycznych zaledwie około 0,9 l paliwa na 100 km (według NEDC). Jest to możliwe dzięki najnowszej technologii, podobnej do tej spotykanej w Formule 1.

Także zapowiada się ciekawie, no cóż że drogo, ze niekoniecznie dla mas. Niektórzy kupią 2 letniego vw zamiast nowego auta z Francji czy Włoch. Zapewne większość zapowiadanych nowości zobaczymy w Polsce po raz pierwszy podczas kwietniowych targów Poznań Motor Show

Moim życzeniem jest poszerzenie palety silnikowej golfa o motor znany z Octavii czyli nieco mocniejszy benzynowiec 1.8 o mocy 180 koni

Źródło: materiały prasowe vw, samar.pl
Ostatnia aktualizacja: 20.01.2015 12:44:49
Dodano: 9 lat temu
Do MaArek77: Masz rację Areczku. Lewacka Francja przeciwko ordnungowym Niemcom nie ma szans, jasne jasne.
Dodano: 9 lat temu
Do MaArek77: oczywiście, że nowy Superb będzie ciekawy, bo ten obecny nie ma szans z nowym paskiem.
Czekamy więc na nowego...
Dodano: 9 lat temu
Do oshalom07: Jezdzilem C5 urzekl mnie komfortem i dieslem V6 o mocy 204 konie. Dla mnie za duzy. Innych citroenow nie szanuje. Cenie stare XM, Xantie j DS-a. Nowe citroeny sa przekombinowane i zdziwaczale. Chociaz seria DS urzeka jakoscia.

Wole klasyczne i eleganckie auta z niemiecka uporzadkowana stylistyka.

Sa ponadczasowe a nie modne 2 sezony.

Taka vectra B jest piekna do dzisiaj
Dodano: 9 lat temu
Do MaArek77: ktoś je bagietkę w restauracji przy świecach a ktoś inny wpierd_ala sznycla w bardze przy autobahnie. Tyle w temacie Citroena, któego tak bardzo się wystrzegasz.
Dodano: 9 lat temu
Do Askaron: No to jest różnica. Ale nie tylko na trasach służbowych. Prywatnych km też mam nią od metra zrobionych.
Dodano: 9 lat temu
Do MarcinGP: Tylko ty km bijesz na trasach służbowych a mój ojciec 5km do roboty po małych wioskach bez korków + jakieś zakupy, wczasy, wycieczki.
Dodano: 9 lat temu
Do Askaron: No tak ale moja ma ponad 100 000 km w niecałe 3 lata... Z Renault to fajne Renault 19. Te mojego ojca było niezniszczalne. Krzywdziłem je ciągle i to sumiennie, jak to młody kierowca, a one nigdy się nie zepsuło. Z młodszych to Laguna I generacji jeszcze ujdzie. Wszystkie "świeższe" "Renófki" dla mnie nie istnieją ;-)
Dodano: 9 lat temu
Do MarcinGP: Też mi się podobają Alfy szczególnie 159. A co do awaryjności to np. moi rodzice mieli auta na F czyli 125p, CC, Xsara, teraz Megane II i Ypsilon. Fakt każde kupowane nowe, salonowe i dbane, garażowane, ale bez przesady - to tylko auta i żadne auto nigdy nie zostało odcholowane, zawsze dojeżdzało do celu, a mechanika widziało praktycznie tylko przy wymianach eksploatacyjnych. Wiem, że ty masz przykre doświadczenia z Megane ale ja ten samochód bardzo lubię i cenię za wygodę i przestronność. Tak komfortowe zawieszenie mało które auto ma w tym segmencie. Aktualnie auto ma 10 lat i ok 100tyś. km a z wymian jakie w nim były to, filtry, oleje, klocki(tarcze chyba oryginalne), komplet opon, rozrząd, sprężyny przód(jedna pękła), akumulator, nabicie klimy, drążki kierownicze i chyba sworznie. Z elektroniki to jedynie silniki z przednich szyb - oba padły. Ja szczerze uważam, że takie awarie są w pełni dopuszczalne w 10 letnim samochodzie.
Dodano: 9 lat temu
Do MaArek77: Nie mówię, że te auta bardziej się psują. Wg mnie to zależy jak kto użytkował, tylko o sam fakt, że na te auta jest jakby wstyd narzekać, ale to tylko moje prywatne odczucie, nie chcę nikogo urazić.
Dodano: 9 lat temu
Do Askaron: Moje odczucia są podobne dlatego wolę Alfę Romeo, bo przynajmniej wygląda. Teraz i tak wszystkie auta są podobne jeżeli chodzi o awaryjność (z małymi wyjątkami)...
Dodano: 9 lat temu
Do Askaron: Jak kolegi audi ma 14 lat i prawdziwy przebieg 380 tys km i bylo po wypadku to tak jest.

Nie slyszalem aby nie zajezdzone i zadband audi sypalo sie jak dacia czy lada
Dodano: 9 lat temu
Nigdy nie kupię samochodu, który w jakiś sposób nie przyciągnie mojego oka. VV nie przyciągają. Okulista ? :los2:
Dodano: 9 lat temu
Do MarcinGP: Tak, takie są moje prywatne odczucia. Jak gadam czasami ze znajomymi to od razu mówię, że w moje może się nie psuje, ale często trzeba tulejki zawieszenia wymieniać, nie ukrywam tego. Kumpel się ze mnie śmiał że takie słabe, niedopracowane, a jak go dokładniej podpytałem (przy piwku) to w Audi to mu klima nie działa, tu całe zawieszenie zmienił, silnik olej bierze itp.
Dodano: 9 lat temu
Do MaArek77: Ja nie mówie że Seat tańszy, ale mam do niego sentyment i dużo bardziej mi pasuje jego charakter - agresywniejsze linie, jedynie wnętrze ma gorsze niż Golf. A co do designu wnętrz to wg mnie Francuzów i Włochów nikt nie pobije.
Dodano: 9 lat temu
Do Askaron: kolego leon jest niewidle tanszy. Jakosc kosztuje. Obe ny peugeot 308 zrobiony na wzor niemiecki jest juz lepszy jakoscia wykonania i materialowo. Cena tez juz prawie jak vw.

Kolega dawno nie studiowal cennikow vw. Teraz eyposazenie jest przyzwoite i Auta maja tanie atrakcyjne pakiety. Nawet najtansza navi to doplata tylko 2400 zl lub 6200 za 8 calowa. W BMW ta druga kosztuje ponad dyche. A w seacie nawet jej nie oferuja
Dodano: 9 lat temu
Do Askaron: Czyli trzeba chwalić, cierpieć w milczeniu, płakać i płacić, bo nie wypada się skarżyć na VW? ;-)
Dodano: 9 lat temu
Do MarcinGP: Co do jakości VW to wg. mnie w Polsce jest mit niezawodności VW i na te marki po prostu wstyd się żalić. Jeśli ktoś ma francuza/włocha może spokojnie powiedzieć, że coś mu nawaliło i każdy machnie ręką bo ten typ tak ma, a na VW to nie należy.
Dodano: 9 lat temu
Do MaArek77: Fajny wpis i nie powiem chociaż nie jestem fanem VW (tak wiem mam prawie VW) Sirocco czy Passat CC bardzo mi się podobają i potrafię docenić jakość wykoanania. Co do trwałości to miałbym zastrzeżenia, ale teraz wszystkie auta się psują. Nie lubie jednaj w VW jednej rzeczy. Przepłacania za wszystkie opcje i zbyt zachowawcza stylistyka. Jeśli miałbym kupić coś pokroju Golfa to wolę kupić gorzej wykonanego Leona.
Dodano: 9 lat temu
Do wildpolish: Chyba koledze chodzi o nową tanią markę koncernu która ma zaoferować tanie auto produkowane w Chinach. Cena wyjściowa ok 8,5-9 tys. Euro. Zapewne dostępne także w europie. Nastąpi to podobno na przełomie 2016/2017 roku
Dodano: 9 lat temu
Do wildpolish: Już po promocji. Skończyły już się te sztuki, które spadły z lawety w trakcie transportu z fabryki do salonu ;-)
Dodano: 9 lat temu
Do MaArek77: Ja kupuję oczami i serduchem.
Dodano: 9 lat temu
A co z tym nowym vw za 35 tys zł?
Dodano: 9 lat temu
Do mrBean: tylko w europie. Na świecie zestawienie wygląda zupełnie inaczej ;)

a w Polsce wśród klientów indiwidualnych w 2014r I miejsce Toyota a VW dopiero 4

źródło

http://moto.pl/MotoPL/1,88389,17253812,Toyota_najczesciej_wybierana_marka_przez_Polakow_w.html
Dodano: 9 lat temu
Do MaArek77: zgadasz sie bo majac do wyboru auto bezawaryjne i awaryjne niemieckie wezmiesz to awaryjne :) jesli w ten sposob mysla wszyscy kupujacy niemieckie auta to oni nigdy nie poprawia jakosci juz bo przeciez i tak oni to kupia bo jest das auto ;)
Dodano: 9 lat temu
VW jest po prostu normalnym autem z jak najbardziej poprawną stylistyką - bez udziwnień i błyskotek. Gorzej w ostatnich latach z mechaniką, ale tego typu wpadki zanotowali w zasadzie wszyscy producenci. A sukces sprzedaży? Wyrobili w latach 90 sobie markę - i na tym jeszcze jadą..
Dodano: 9 lat temu
"Gdy tylu ludzi pochwala to samo, wtedy łatwo jest dojść do wniosku: jedzmy gówna, przecież miliony much nie mogą się mylić!"
Dodano: 9 lat temu
Do damian88max: Nie że sie zgadzam ale za żadne skarby nie kupie citroena i nie pokaze sie w nim czy toyoty nawet jak będą w meeega promocji i suuuuper bezawaryjne.

W moim goście sa auta niemieckie, vw, skoda i BMW czy Audi.
I bez względu czy sa tanie czy drogie i czy psuja sie czy nie to chcę je mieć.
Tak jak większość osób pożądała piękne auto jakim był niegdyś peugeot 206 - dlatego był bestsellerem.

Dala mnie liczą sie detale bo jak mnie wkurza obsługa navi, 34 przyciski czy gałka zła bo sie ślizga w rekach lub idiotyczne zegary czy złe podświetlenie bądz brak haczyka w bagażniku czy dykta na bokach drzwi to czuje te wady ze 100 krotnym wyolbrzymieniem. I nie zmienię tego bo jak tak zrobili tak juz będzie.

A jak coś sie zepsuje to naprawię
Dodano: 9 lat temu
Do MaArek77: dziwny masz jednak tok rozumowania sam dobrowolnie zgadasz na to zeby placic za awarie:) a dwa akurat VW nie powala w zaden sposob stylistyką ani wewnątrz ani na zewnatrz
Dodano: 9 lat temu
Do marek23061: Hm nie powiem ciekawe porównanie ;D a tyłek ma podobny do Citroena SM albo do tego jak on tam miał co w nim były nadkola zasłonięte z tyłu ale to już mi się kojarzy ta stylistyka zasłoniętych tylnych kół. Pewno w tym VW będzie trzeba jechać do serwisu żeby koło wymienić :D Drzwi się do góry otwierają jak w Ferrari lub czymś podobnym, nie wiem może to jakiś składak w którego wrzucono niemiecką myśl techniczną. Choć mi te auto bardziej na mydelniczkę wygląda ale kto wie może gumą też się inspirowali :P
Dodano: 9 lat temu
Do MaArek77: Nie zauważyłem kropki. Ale i tak 300-konna benzynka jest fajna.
Najnowsze blogi
Dodano: 8 dni temu, przez niki129
Z racji tego że od ponad roku mieszkam pod lasem, od samego początku chodziło mi po głowie jakieś uterenowione auto. Padło na Daihatsu Terios-a, za tym modelem auta przemawiały małe wymiary ...
9 komentarzy
Dodano: 8 dni temu, przez niki129
Kiedyś zawsze przychodzi ten czas. Audi zostało wystawione na sprzedaż. Było z nami od 2018 roku. fajne, wbrew pozorom proste auto. Myślę że nowy właściciel będzie zadowolony. ...
5 komentarzy
Dodano: 10 dni temu, przez CeZaR83
Przyszły dziś do mnie fotki z zabezpieczenia... Proces zabezpieczenia podwozia wraz z profilami zamkniętymi, oparty o produkty szwajcarskiej firmy WAXOYL Ponad 20 zdjęć, na zdjęciach może sie ...
27 komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl