Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Alfa Romeo GT [2016-...] » Na glębę z nią!







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Alfa Romeo GT
Dodano: 7 lat temu
Blog odwiedzono 1543 razy
Data wydarzenia: 30.06.2017
Na glębę z nią!
Kategoria: zmiany w aucie
No i stało się - do mojej GT wpadł gwint. To jest mój pierwszy gwint, wcześniej w Tigrze i w czerwonej GT miałem sprężyny obniżające.
Pierwsze wrażenia rewelacyjne Tego mi było trzeba! Właściwości jezdne jeszcze lepsze niż wcześniej, wygląd na zdecydowany plus, a komfort? Nawet lepszy niż na seryjnym zawiasie

Alfa na seryjnym zawieszeniu:


Obniżona 20 mm z przodu i 30 z tyłu:


Obniżona 25/35 mm:


Trochę fotek dwóch wariantach obniżenia:









Ostatnia aktualizacja: 03.07.2017 23:26:21
Dodano: 7 lat temu
Do sajeks:
Hmmm, no chyba rzeczywiście tak najczęściej było, hehe.
Dodano: 7 lat temu
Do pafka: zawsze kupowales, to co jest dobre.
Dodano: 7 lat temu
Do sajeks:
Wygląda fajnie, i naprawdę bardzo dobrze się jeździ - to był dobry zakup :-)
Dodano: 7 lat temu
Jest cacy
Dodano: 7 lat temu
Do pafka: Pamiętaj, że Alfy są "delikatne", delikatnie mówiąc ;-)
Dodano: 7 lat temu
Do MarcinGP:
Chip chodzi mi po głowie, ale decyzji nie podjąłem, mam właśnie pewne wątpliwości.
170 KM w tej mojej GT naprawdę daje radę, ale... mocy nigdy za wiele, a mieć jeszcze 30 KM więcej to już by była dla mnie rewelacja. I tu będę musiał się porządnie zastanowić, bo są to koszty, mapy, frontowego intercoolera, strojenia i w jakimś tam stopniu na pewno skraca się żywotność niektórych podzespołów - choć tutaj dużo zależy od użytkownika.
Dodano: 7 lat temu
Do pafka: Wg mnie te 170KM jest wystarczające. Jeżeli w moja darła do przodu jak szalona, a Twoja jest lżejsza to szkoda kosztów i ewentualnych awarii.
Dodano: 7 lat temu
Do MarcinGP:
Ja jak bym moc podnosił to musiałbym zrobić coś więcej niż tylko zmienić mapę - seryjny intercooler już przy większej mocy nie wyrabia, więc musiał by wpaść jakiś większy żeby celować w okolice 200 KM. Trochę rzeźby z tym jest, i co najgorsze niewielu mechaniorów zrobi to dobrze - mam na myśli przede wszystkim montaż frontowego icka, podłączenie wszystkich rurek.
Dodano: 7 lat temu
Do jaworznianin:
To było tylko kwestią czasu, że pójdzie w dół, jedyną niewiadomą był sposób zglebienia - sprężyny obniżające, czy gwint. Ale jak szaleć to szale
Alusy zdecydowanie zostają te co są, bardzo mi się podobają. No chyba, że coś do łba by mi strzeliło, ale jest to raczej mało prawdopodobne.
Ale mod silnika (pomimo tego, że jestem bardzo zadowolony z tych 170 KM które mam), gdzieś na końcu mojej listy jest. Inna sprawa, że lista ewentualnych zmian za długa już nie jest, więc pożyjemy zobaczymy :-)
Haha, moja Wiewiórka czasem czyta te komentarze, więc nie pociągnę tematu ;-)
Dodano: 7 lat temu
Do jaworznianin: Ja przy tym silniku w Alfie156 po podgraniu map miałem właśnie 170KM jak tu, a fabrycznie było 140KM.
Dodano: 7 lat temu
Do Qchar:
Ta Alfa daje mi tyle przyjemności, że jakieś ewentualne drobne kaprysy jestem jej w stanie wybaczyć [rotfl]
Dodano: 7 lat temu
No wkoncu teraz jeszcze tylko jakiś delikatny mod silnika i Aluski jakieś konkretne i na vieviorki wieczorem można zapolowac
Dodano: 7 lat temu
Do ebdrinker: haha, no muszę się z Tobą zgodzić - nie odmówiłbym
Dodano: 7 lat temu
Alfa [kac] nic dodać nic ująć :) Powodzenia i samych przyjemności życzę
Dodano: 7 lat temu
Do pafka: No myślę,że na rundkę i30 wersji N z 270KM pod maską byś się jednak skusił [redhot]
Dodano: 7 lat temu
Do pafka: Kumpel kiedyś na przyczepce łom wiózł, tylko taki ciężki z pełnego, grubego pręta i gdy nagle zahamował, bo mu piesi wyszli znienacka na przejście to otworzyła się burta w przyczepce i łom pod autem w snopach iskier przeleciał im pod samymi nogami. W przypadku metalowej osłony mogłoby być podobnie.
Dodano: 7 lat temu
Do MarcinGP:
No właśnie - także mimo wszystko najlepszym rozwiązaniem jest chyba ta plastikowa.
Dodano: 7 lat temu
Do pafka: Metalowe to ktoś na Alfaholikach kiedyś sprzedawał ale z tego co pamiętam ze zdjęć to wyglądała na strasznie ciężką. Obawiałbym się, że jak się urwie lub przy jakiejś stłuczce gdy wyleci niczym pocisk to poobcina nogi wszystkim na swej drodze.
Dodano: 7 lat temu
Do Wisnia_46:
Kojarzę - jak ma się gwint, to można szaleć. Ja będę próbował schodzić troszkę niżej (na razie mam -20/-30 w stosunku do serii), ale myślę, że u mnie max w dół to -30/-40.
Zobaczymy, na pewno będę się bawił :-)
Dodano: 7 lat temu
Do pafka: I tak chyba zrobię kojarzysz Alfę Nazara z forum Alfaholicy? tam to jest niezła gleba widziałem nie raz na żywo i zawsze robi na mnie wrażenie ;)
Dodano: 7 lat temu
Do MarcinGP:
Osłona jeszcze oryginalna, wszystkie mocowania całe, ale z racji wieku i materiału wykonania, osłona jest już odkształcona od temperatury silnika, dlatego jest taka wybrzuszona. Jednak te przycierki na które jest narażona nie są dla niej groźne - ona jest dosyć elastyczna, i sporo się poddaje w takich sytuacjach. Niby lepsza byłaby osłona aluminiowa lub stalowa, ale aluminiowa chyba dosyć szybko by się pogięła, a ze stalową to znowu bałbym się że mógłbym przy jakimś większym kontakcie mocowania powyrywać. Więc mimi wszystko chyba plastikowa jest najlepszym rozwiązaniem.
Dodano: 7 lat temu
Do pafka: Na zdjęciach to chyba nawet to osłonę pod silnikiem widać, ona przypadkiem za bardzo Ci nie zwisa? W mojej Laluni 156 zwisała gdy kupiłem zamiennik. Oryginalna była z grubszego plastiku z małymi żeberkami wzmacniającymi i jeszcze wyklejona filcem dla wygłuszenia więc dobrze się trzymała. Niestety była tyle razy zdejmowana, że wyrobiły się zaczepy, cofając zagarniałem śnieg do komory silnika w zimę więc wymieniłem. Niestety oryginał był w tak szalonych cenach, że kupiłem zamiennik. Był z jakiegoś słabego plastiku i po środku zrobił się zwisający garb. No ale, że auto było już przeznaczone do sprzedaży więc nic już z tym nie robiłem.
Dodano: 7 lat temu
Do MarcinGP:
Z progami nie powinno być żadnego problemu (w każdym razie jeszcze nie ma, hehe), najgorzej jest na większych koleinach i na wyboistym podwórku, bo mogę przycierać osłoną pod silnikiem - ona jest najniższym punktem. A sam przedni zderzak jest jakieś 10 cm nad ziemią, także żadne progi nie powinny być problemem. Nie wiem jeszcze jak z parkingami w centrach handlowych, bo tak naprawdę tylko właśnie na tych parkingach widzę ewentualne problemy w codziennym użytkowaniu. Ale będę musiał to sprawdzić, bo na razie to tylko moje przypuszczenia :-)
Dodano: 7 lat temu
Do pafka: Dobra, już widzę. Przełączyłem la'ptoka na GSM'a i się załadowały :-)

No teraz już Ci nikt nie powie, że masz auto "na szczudłach" ;-) Przód jest dość nisko, jak sobie radzisz z progami zwalniającymi?
Dodano: 7 lat temu
Do pafka: Nadal fotek nie widzę [niewiem]
Dodano: 7 lat temu
Do Wisnia_46:
Zakładaj Eibachy. Dużo tańsze od gwintu, pozostawiają sporo komfortu.
Gwinty dużo droższe, a większość to klasyczny beton.
No chyba, że jesteś świrem takim jak ja, i auto chcesz zostawić na długie lata, to możesz pomyśleć o dobrym gwincie. Jednak dla większości osób Eibach Pro-Kit to najlepszy wybór :-)
Dodano: 7 lat temu
Do pafka: i teraz dylemat czy założyć Eibachy czy Gwint ;)
Dodano: 7 lat temu
Do pafka: Obejrzę w domu jak nie zapomnę, bo może w pracy czegoś proxy nie przepuszcza.
Dodano: 7 lat temu
Do kstilger:
No jak widać - i o to chodzi
Dodano: 7 lat temu
Do MarcinGP:
A to chyba tylko u Ciebie takie problemy...
W każdym razie - żałuj, że tego nie widzisz [rotfl]
Najnowsze blogi
Dodano: 11 dni temu, przez
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie. https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 17 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8 komentarzy
Dodano: 25 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5 komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl