Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Alfa Romeo GT [2016-...]
»
Na jak długo starczają Wam pióra wycieraczek?
Wpis w blogu auta
Alfa Romeo GT
Dodano: 7 lat temu
Blog odwiedzono 1214 razy
Data wydarzenia: 19.09.2017
Na jak długo starczają Wam pióra wycieraczek?
Kategoria: obserwacja
Ewentualnie co polecacie innego?
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Mam wrażenie, że Valeo spadło na jakości, bo kiedyś miałem już tej firmy pióra (W Almerze) i były fenomenalne.
Chyba pisałem już o tym, że szyby, wycieraczki, lusterka, światła itp. mam potraktowane takim preparatem co się nazywa NS200 Glass który powoduje znacznie lepszy poślizg oraz efekt jak na tym filmiku http://www.youtube.com/watch?v=xwAXYYB-hOo
http://www.petrostar.pl/kosmetyki/pielegnacja-felg-i-opon/czyszczenie-opon/sonax/sonax-xtreme-zel-nablyszczajacy-do-opon-250ml,p1984291307 link dla ochotników
- lepsze gumy w wycieraczkach to takie ktore są odlewane ciśnieniowo niż takie które są przeciągane i nadaje im się kształt.
te odlewane powinny miec na soby wypukłe napisy od formy np datę produkcji czy cos.
te przeciągane beda miały co najwyzej laserowo napisy zrobione wiec ciezko je dojrzeć
- przód: VALEO XTRM VM450
- tył: BOSCH REAR Twin H351
Jeśli chodzi o Boscha miałem w NewBeetlu oryginały, które wytrzymały tylko 2 lata, ale samochód stał zimą pod chmurą. Citroen do tej pory stał w garażu, teraz został wygnany!
Za taką kwotę to chyba niezły wynik. U siebie w obu Bravo fabryczne zmieniałem na takie same (za stówkę z przesyłką) co 100 tys. (jakieś 3 lata z okładem) i byłem bardzo zadowolony. Ale nie miałem czujnika deszczu i przy sprzedaży Białego odliczyli mi 50 PLN za zużyte pióra . Z innymi markami nie miałem przyjemności . Osobiście wolę płaskie niż szkieletowe, hybryd jeszcze nie próbowałem.
W Astrze mam już czujnik i jestem bardzo ciekawy jak to będzie z trwałością .
Dorywczo idzie nieco zregenerować pióra, u mnie gdy zaczynają mazać ścieram krawędź pióra kilkukrotnie paznokciami. Usuwa to wszystkie wbite osady oraz delikatnie usuwa utlenioną gumę.
W ogóle chyba płaskie wycieraczki są najgorsze - lepiej się sprawują szkieletowe i hybrydowe.
Skąd wiedziałes?
Ja drogich też wolałbym nie kupować, ale muszę mieć płaskie, a one tak od 50 zeta za komplet.
Od Jarka auto kopiłem z Valeo, takimi trzy element-owymi - były lepsze.
Kiedyś miałem z gumami z grafitem, ale nie pamiętam jakiej firmy - te były super, na dodatek wcale nie przymarzały.
I właśnie tego się obawiam - Bosch, Valeo, przez wielu polecane, ale też jest sporo opinii takich jak Twoja...
Mi nie mażą, tylko zaczęły czasem przeskakiwać.
Ooooo... Nieźle!