Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Mercedes Sprinter R6 Powered żółciak
»
"Na łeb" już się nie leje :)
Wpis w blogu auta
Mercedes Sprinter
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 944 razy
Data wydarzenia: 09.05.2013
"Na łeb" już się nie leje :)
Kategoria: zmiany w aucie
Dostałem trochę wolnego ,no i dodatkowo oczekiwana długo dobra słoneczna pogoda pokusiła mnie by w końcu uszczelnić dach.
Tamte uszczelnienie było już totalnie sparciałe ,albo ptaszki mi podgryzały ( sam nie wiem ). W każdym razie nadawało się do wymiany bo przy mocniejszych deszczach po prostu w środku było mokro( czyt. bardzo mokro ).
Do uszczelnienia tym razem użyłem nie silikonu odpornego niby na warunki atmosferyczne ,a kleju w sztyfcie 12mm.
Pistolet jaki mam to zwykły stanley ,ale daje radę i nie odmówił współpracy ani na chwilę no i jako takie tempo pracy też było zachowane.
Całość pracy wraz z wyjęciem tamtych uszczelnień i oczyszczeniem miejsc klejenia no i klejenie zajęło mi 3 pełne godziny na drabinie bez schodzenia z niej.
Nogi to mnie tak bolały ,bo pracowałem w klapkach ,że jak usiadłem to poczułem co to jest odpoczynek
Na zakończenie oczywiście wykonałem test wodny i umyłem żółciaka całego.
efekty na zdjęciach.......
Ostatnia aktualizacja: 09.05.2013 22:33:16
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 18 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 26 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Miałem pomysł żywicą epoksydową wraz z włóknem szklanym pokryć cały dach aż nad te kątowniki...
Zobaczymy ile to wytrzyma...
Ciekaw jestem jak się sprawdzi. Zwykle stosuje się oczyszczanie mechaniczne, pasywatory tlenku żelaza i później lakierniczą masę uszczelniającą (nie silikon)