Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Mercedes Sprinter R6 Powered żółciak
»
"Na łeb" już się nie leje :)
Wpis w blogu auta
Mercedes Sprinter
Dodano: 12 lat temu
Blog odwiedzono 995 razy
Data wydarzenia: 09.05.2013
"Na łeb" już się nie leje :)
Kategoria: zmiany w aucie
Dostałem trochę wolnego ,no i dodatkowo oczekiwana długo dobra słoneczna pogoda pokusiła mnie by w końcu uszczelnić dach.
Tamte uszczelnienie było już totalnie sparciałe ,albo ptaszki mi podgryzały ( sam nie wiem ). W każdym razie nadawało się do wymiany bo przy mocniejszych deszczach po prostu w środku było mokro( czyt. bardzo mokro ).
Do uszczelnienia tym razem użyłem nie silikonu odpornego niby na warunki atmosferyczne ,a kleju w sztyfcie 12mm.
Pistolet jaki mam to zwykły stanley ,ale daje radę i nie odmówił współpracy ani na chwilę no i jako takie tempo pracy też było zachowane.
Całość pracy wraz z wyjęciem tamtych uszczelnień i oczyszczeniem miejsc klejenia no i klejenie zajęło mi 3 pełne godziny na drabinie bez schodzenia z niej.
Nogi to mnie tak bolały ,bo pracowałem w klapkach ,że jak usiadłem to poczułem co to jest odpoczynek

Na zakończenie oczywiście wykonałem test wodny i umyłem żółciaka całego.
efekty na zdjęciach.......
Najnowsze blogi
Dodano: 6 godzin temu, przez darek-k
płyn hamulcowy koloru herbaty, czy ktoś to kiedyś zmieniał nie wiadomo, ale trzeba było się za to zabrać, oraz tarcze z tyłu, bo miały bicie choć nie wykazywały znacznego zużycia
koszty ...
Dodano: 7 godzin temu, przez darek-k
prędkość prawie zgodna z przepisami, droga S7 na Kielce, max 130km/h na S7, spalanie od 4L do 4,5L max , klimatyzacja AUTO
Dodano: 1 dzień temu, przez darek-k
Przyszedł czas na serwis olejowy z filtrami
robota zrób to sam jak zwykle
Olej Total 5W30
filtr oleju PSA 1109CK
filtr paliwa PSA 1906C0
filtr powietrza MANN
filtr kabinowy Valeo 715635/ZAW ...
1
komentarz
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Miałem pomysł żywicą epoksydową wraz z włóknem szklanym pokryć cały dach aż nad te kątowniki...
Zobaczymy ile to wytrzyma...
Ciekaw jestem jak się sprawdzi. Zwykle stosuje się oczyszczanie mechaniczne, pasywatory tlenku żelaza i później lakierniczą masę uszczelniającą (nie silikon)