Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Audi A6 Czarny Anioł
»
Naprawa przełącznika świateł awaryjnych
Wpis w blogu auta
Audi A6
Dodano: 13 lat temu
Blog odwiedzono 6124 razy
Data wydarzenia: 20.09.2011
Naprawa przełącznika świateł awaryjnych
Kategoria: awaria
Aby naprawić usterkę dowiedziałem się, że mam 2 wyjścia:
- naprawić samemu
- kupić nowy za ok. 150zł
Podjąłem się samodzielnej naprawy, jednak od razu napotkałem problem jak to cholerstwo wyjąć I tak i tak i nie chciało wyjść. Nie siłowałem się z nim aby jednocześnie próbując coś naprawić nie rozwalić czegoś drugiego. Znów poszedłem po rozum i wyszukałem w necie i znalazłem wszystko co chciałem. Potrzebne były 2 małe, płaskie śrubokręty i moje 2 sprawne ręce. Całość potrwała ok. 10min. Założyłem z powrotem i mogę powiedzieć 150zł mam w kieszeni.
"leopardowi" już raz podziękowałem na forum ale tu i teraz robię to raz jeszcze - DZIĘKI
Jeśli ktoś z Was będzie miał podobny problem poniżej podaję link do instrukcji jak wyjąć wyłącznik. Powodzenia, mi się udało
http://surowy.studentlive.pl/audi/kierunki.doc
Ostatnia aktualizacja: 21.09.2011 22:31:46
mariow44
Dodano: 13 lat temu
Do tabur: Tak jak mówisz i do tego rośnie doświadczenie
mariow44
Dodano: 13 lat temu
Do lysy1233: aaaaaaaaaa Tobie chodziło o awaryjne. No ja też ich często nie używam ale tak się składa, że w nim właśnie wszystko siedzi i można go nie używać a jak widać może się popsuć.
Dodano: 13 lat temu
Dobrze, że wybrałeś rozwiązanie pierwsze! Zawsze to taniej i satysfakcja większa...
lysy1233
Dodano: 13 lat temu
Do mariow44: Ja już nie pamiętam kiedy używałem tego włącznika... Może muszę sprawdzić czy jeszcze działa
mariow44
Dodano: 13 lat temu
Do lysy1233: Akurat używam ich dość często i na razie działają. Jeśli przestaną to kupię nowy i sprawa z głowy
lysy1233
Dodano: 13 lat temu
Teraz pozostaje tylko mieć nadzieję, że nie będziesz musiał ich często używać... A tylko cieszyć się świadomościa, że dobrze działają...
And1WT
Dodano: 13 lat temu
No i pięknie
mariow44
Dodano: 13 lat temu
Do mamlecz: jak widać inżynierzy bardo lubią komplikować różne sprawy użytkowniką aut. Dobrze, że potrafimy sobie z tym radzić.
Dodano: 13 lat temu
Heh, miałem taki sam problem w poprzedniej 440 - i jest tam ten sam patent, przerywacz w przycisku. Dodatkowo,przerywacz stuka,gdy masz niezapięte pasy - w związku z tym jest tam łącznie chyba OSIEM blaszek, które muszą się stykać, aby wszystko poprawnie działało. Mi nie działały awaryjne - ale przeczyszczenie i dogięcie wystarczyło.
Najnowsze blogi
Dodano: 3 dni temu, przez niki129
Z racji tego że od ponad roku mieszkam pod lasem, od samego początku chodziło mi po głowie jakieś uterenowione auto.
Padło na Daihatsu Terios-a, za tym modelem auta przemawiały małe wymiary ...
5
komentarzy
Dodano: 3 dni temu, przez niki129
Kiedyś zawsze przychodzi ten czas.
Audi zostało wystawione na sprzedaż.
Było z nami od 2018 roku. fajne, wbrew pozorom proste auto. Myślę że nowy właściciel będzie zadowolony. ...
3
komentarze
Dodano: 5 dni temu, przez CeZaR83
Przyszły dziś do mnie fotki z zabezpieczenia...
Proces zabezpieczenia podwozia wraz z profilami zamkniętymi, oparty o produkty szwajcarskiej firmy WAXOYL
Ponad 20 zdjęć, na zdjęciach może sie ...
11
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych