Wpis w blogu auta
Seat Mii
Dodano: 2 lata temu
Blog odwiedzono 711 razy
Data wydarzenia: 06.02.2022
Następca Mii wybrany
Kategoria: inne
Będzie to kolejny model na forun z dopiskiem "N" i dodatkiem jeszcze "line" w nazwie a dokładnie najmniejszy model hyundaia i10 w wersji N-line ze wszystkimi możliwymi dodatkami oferowanymi do tego modelu.
W kolorze srebrnym z czarnym dachem bo niestety kolor przypisany do wersji N hyundaia (taki srebrny lekko błękitny) w Polsce nie jest oferowany.
Ta wersja tego modelu jest opisana tutaj: https://www.hyundai.news/pl/articles/informacje-prasowe/hyundai-i10-n-line-ceny-i-specyfikacje.html
Samochód jest dosyć nieźle wyposażony jak na miejski samochód oraz mimo tego, że plastki są twarde, to bardzo dobrze wykończony i spasowany.
Do tego wersja N-line ma parę stylistycznych dodatków jak unikatowe felgi 16 cali czy inne dzienne ledy oraz czerwone akcenty na nadwoziu w we wnętrzu.
Jedynie do zastanowienia i decyzji jest czy zamiast silnika 1,2 o mocy 84KM ale za to 4 cylindrowego (taki był w demówce) nie wybrać 3 cylindrowca 1,0 ale z turbo dającego 100KM i aż 170 Nm momentu.
Jako ze samochód do miasta i na krótki odcinki to skłaniam się bardziej do wolnossącego bo tutaj osiągi są wiadomo słabsze 13s do setki zamiast 10s dla turbo ale na miasto to wystarcza.
Co ciakawe po zrobieniu parunastu kilmetrów w mieście gdzie jechałem dosyć dynamicznie i niekoniecznie tylko do 50 bo były odcinki z 70 i z gazem mocno w podłodze od startu zasięg pokazywany przy zbiorniku paliwa wielkosći tylko 36 litrów był na poziomie 630 km czyli spalanie pokazało się 5,7 l/100.
Wydaje się to całkiewm niezłym wynikiem.
W środku sporo miejsca jak na takie gabaryty ale z racji tego, że to samochód jedynie dla kierowcy nie odczuwa się braku specjalnie klaustrofobii.
Do tego przy 100 km/h na 5 biegu jest zaskakujaco cicho.
Asysten pasaa ruchu działa bardzo dobrze bo najpierw utwardza lekko kierownicę a potem bardzo deliktnie koryguje.
Cenowo wychodzi trochę drogo bo pod 70 tys. ale fanaberie kosztują
Ostatnia aktualizacja: 06.02.2022 13:51:19
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Teraz terminom nikt już nie wierzy, wiele firm szacuje je z dokładnością nawet nie do miesiąca tylko do kwartału, a i tak się mylą
Zostało także też potwierdzone dwukolorowe nadwozie bo jeszcze to było ostatecznie weryfikowane. Wpłaciłem zadatek 2 tys.
Odbiór planowany na 10 kwietnia. Tylko nie wiem o której godzinie
Nie wyobrażam sobie teraz jazdy bez trzech szklanek z turbo. Fajnie mruczy, jak jedziesz spokojnie jest bardzo oszczędne, jak "przydeptasz", rwie. Do miasta jak znalazł.
BMW to swietne auta i marzenie młodych facetów ale raczej jako sedany lub coupe
To decyzje na szczeblu rodzinnym nie bedziemy rozważac
Dużo by pisać, dupy nie urywa.
W aucie do miasta i nowym w cenie 60-80 tys zl 3 cylindry sa akceptowalne.
W aucie marki premium za 150 lub 200 tys zl (mowie cennikowo nowe) ludzie maja inne wymagania.
Sa inne przyzwyczajenia i priorytety.
I chocby te 3 cylindry były dobre, ciche, oszczedne i dynamiczne... NIE bo nie
Na pogrzeb nie chodzimy w dresie nawet jesli jest czarny
I nie neguje zakupu kolegi ale stwierdzam ogólnie
- asystenta utrzymywania pasa ruchu,
- asystenta świateł drogowych,
- asystenta zapobiegania kolizjom czołowym,
- system monitorowania poziomu uwagi kierowcy,
- system informacji o ruszeniu pojazdu poprzedzającego,
- system ratunkowy eCall.
to jest lepiej wyposażony niż Sportsvan.
Kolega kupuje auto
Bo ja trochę szyderczo podchodzę do pożyczania aut na firmę (rozumiem ze to robienie kosztów).
Za to popieram kupno na raty czy kredyt ale po kilku latach auto będzie nasze.
Konfiguracja super bo obawiałem sie że kolega powie po co mi nawigacja w mieście? A właśnie w mieście jest potrzebna żeby znaleźć ulice czy firme.
A nie będzie navi to będzie z telefonu skoro nie można domówić.
System bezkluczykowy jest wygodny ale ryzyko kradzieży
Za to ładowarka indukcyjna, podgrzewana kierownica i kamera cofania to ekstrasy sa spore jak na auto miejskie.
Czekamy na prezentacje i zdjęcia.
Kurde fajne auto i "na wypasie" bo tylko takie mnie kręca ; )
Pakiet TECH 2.
tylne czujniki parkowania, system multimedialny z 8-calowym ekranem z Android Auto™ i Apple Car Play™, Bluetooth ze sterowaniem głosowym, tylne głośniki, przyciemniane tylne szyby.
Pakiet COMFORT:
klimatyzacja automatyczna, kamera cofania, ładowarka indukcyjna do telefonu, podłokietnik dla kierowcy, podgrzewane koło kierownicy i podgrzewane przednie fotele.
Silnik jednak zostanie 1,2 84 KM bo 1,0 turno 100 KM są trudno dostępne i wymagało by to długiego czekania aż by taki samochód został wyprodukowany na nasz rynek bo zapotrzebowanie na ten model w Europie jest bardzo duże.
Dziwna jest trochę polityka hyundaia bo nie można do wersji N-line dokupić nawigacji oraz dostępu bezkluczykowego co z kolei jest tylko dostępne dla wersji SMART ale akurat tutaj postawiliścmy na stylistykę zewnętrzą wersji N-line bo w stosunku do wersji SMART ma przednie i tylne światła ledowe oraz dedykowane felgi i tapicerkę czego znowu nie mozna mieć wersji SMART.
Nie bedzie żadnej ratki bo teraz ratki, nawet mini, mają niestety odsetki więc się nie opłacją.
Na pewno w wersji N-line najlepszy wygląd.
Bije na głowę Mii, UP-a bo to były plastikowe pudełka z blachą w środku jak w żuku czy seicento i miały 3 cylindry
Kolega wybaczy ale te modele Vw sa dla mnie bezsensowne i drogie
Chociaż wolnossący i 5 biegowy i10 to i tak co najmniej ok 66 tys zł - na mini ratkę pewnie źle nie jest
Mam nadzieje że ma chociaż pakiet z klima elektroniczna anie korby i pakiet Tech 2 z czujnikami parkowania i ekranem.
Bo za 2 lata to samo będzie w wersji "Bieda"
Powiem tak chyba najlepsza opcja wśród najmniejszych aut
To jak, będzie z pazurem 100KM czy spokojne 84? Ja to się w ogóle nie zastanawiałem mając do wyboru dychawiczny Sce 65KM, a TCe 90 z turbo, mimo, iż poruszam się głównie w centrum na krótkich odcinkach. I tak bardzo korzystnie cenowo wyszło (53.900). Pytanie czy to trwałe będzie...
70 tys, trochę drogo, ale za to jaki wypas.