Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Opel Astra eFka » Nie wesoło







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Opel Astra
Dodano: 9 lat temu
0
like
Blog odwiedzono 779 razy
Data wydarzenia: 10.03.2016
Nie wesoło
Kategoria: inne
Pisałem jakiś czas temu o nie odpalaniu za pierwszym razem pomimo sprawnego aku.

Dzisiaj pchałem 2 razy Astrę by ją odpalić. Wystarczy że postoi 2 godziny i podczas pierwszej próby odpalania rozrusznik kręci i momentalnie rozładowuje akumulator. Podczas jazdy pali od strzała.

Aku jest nowy kupiony w grudniu ale wiem że to raczej nie jego wina.

Jakieś hipotezy?

Np. Zgasiłem o 21:00. O 21:10 z 2 kręceniem aku siedzi. Przez zgaszeniem o 21 przejechałem ze 4 kilometry z 2 postojami.

Pozdrawiam
Zgłoś nadużycie


Dodano: 9 lat temu
Do brzozzhems:
Do damian88max:
Do Nortonn:
Do luckyboy:
Do tondEK:
Do lukee:
Do Etec16V:

Winny akumulator. Z kabli odpalił bez problemu a po ok. 15 minutach znów pchać trzeba. Założyłem strucla za 60zł od znajomego komisiarza i pali od strzała. Cholera ZAP Sznajder wersja "Nord Star" 55ah 460A który ma 3 miesiące. Jeszcze poobserwuję jutro tego strucla i będę reklamować w sklepie gdzie go kupiłem. Ktoś ma jakieś doświadczenia co do reklamowania baterii?

Przejrzałem masę, rozrusznik itp. i auto wydaje się bez zastrzeżeń...
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 9 lat temu
Do brzozzhems: Nie mam teraz na to czasu a też żal go sprzedać zanim coś kupię bo to fajny miejski rower jest. Rozprawię się z tymi usterkami myślę że w dość rozsądnych pieniądzach. W końcu nie jest to głowica z wypalonymi zaworami jak przed rokiem.

Czary to to że to auto płata mi figle już drugi raz przed Wielkanocą.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 9 lat temu
Do Ibiza_Jakas: Tak było gdy pisałem ten blog. To co opisuję tutaj występuję od 2-3tyg.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 9 lat temu
"Grzesio płakał jak sprzedawał(ze szczęścia)".

To chyba jakieś czary, urok.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 9 lat temu
Sledzę ten dziennik i nadziwić się nie mogę co się stało z tak dobrym autem

Wpis z 1.11.2015

"Przez najbliższe kilka lat auto nie wymaga najmniejszych inwestycji poza olejem i filtrami.

Jak na wiek auta oceniam jego stan techniczny i wizualny na bardzo dobry." ???
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 9 lat temu
Do grzesio70:
Ty to masz szczęście
Jak nie masz czasu, to za to będziesz miał kasę
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 9 lat temu
Do lukee: V czym?
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 9 lat temu
Do mucko1: Sprawdziłbym to wszystko ale mało mam czasu na jedzenie do świąt a co dopiero na robotę przy autku. Znajdę godzinkę to podjadę do znajomego sklepu i to wszystko sprawdzą a do tej pory cofam się w średniowiecze. Odpalam z pychu i zostawiam zamknięty z chodzącym silnikiem pod sklepem.

Tobie jedno w głowię. Ostatnio tylko pcham. 4 dni temu T4 stała tydzień w garażu i również trzeba było ja "obudzić" z pychu
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 9 lat temu
Prąd ładowania OK? rozrusznik ok? - sprawdź ile A pobiera przy rozruchu, powinno max być 400-450. Jak masz więcej oddaj rozrusznik do regeneracji lub kup nowy, inaczej zniszczysz nowy akumulator Sprawdź też czy klemy, kable maja dobre połączenie.

Jak ją pchałeś nie opierała się?
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 9 lat temu
Kiedyś w Astrze mojego taty było podobnie - jak alternator był do wymiany, może warto i tu sprawdzić?
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 9 lat temu
Dokładnie takie objawy miałem przed regeneracją rozrusznika.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 9 lat temu
Pierwotna przyczyna kłopotów z odpalaniem nie została w porę usunięta i teraz doszedł ci prawdopodobnie bonus w postaci zatartego rozrusznika.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 9 lat temu
Wina raczej leży po stronie rozrusznika.
Mógł paść w nim wirnik, komutator lub ew. gubi mase.
Najlepiej wziąć ze szrotu używany rozrusznik, za kilka PLN i podmienić z obecnym :)
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 9 lat temu
Zmierz napięcie na akku: ładowanie, napięcie spoczynkowe zaraz po jeździe oraz dwie godziny później. Jeżeli mocno spadnie napięcie w czasie tych 2 godzin, to sprawdź pobór prądu w spoczynku - albo padła cela, albo coś mocno ciągnie prąd. W czasie rozruchu napięcie nie może spadać poniżej 10V - jeżeli spada to albo rozrusznik na kibel albo akku.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 9 lat temu
ja bym też sprawdził miernikiem ładowanie i pobór energii. Wygląda, że akumulator jest za słabo ładowany.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 9 lat temu
Do grzesio70: hmm a moze nie domaga pompa paliwa?
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 9 lat temu
Do damian88max:
Do Nortonn:

Do tej pory aku kręcił jak szalony a zaczynał siadać podczas problemów z odpaleniem bo gasł po sekundzie. Później trzeba było pod pompować i sporo kręcić by w ogóle odpalił.

Nie pisałbym tego bloga a wstawił go do mechanika le teraz cierpię na notoryczny brak czasu aż do świąt...
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 9 lat temu
Ja bym proponował sprawdzić ładowanie no i co za tym idzie obadać alternator ;)
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 9 lat temu
dziwne:) jak nowy ale moze to jednak problem akumulatora 4 km i dwa odpalenia to duzo dla uszkodzonego/nie wpełni sprawnego akumulatora
0
like
Zgłoś nadużycie


Najnowsze blogi
Dodano: 5 dni temu, przez Egontar
Ciąg dalszy po wymianie oleju w skrzyni biegów. https://www.autowcentrum.pl/blog/post/w-skrzyni-eat6-statycznie,38519/ Wymiana uszczelniacza wału korbowego / 10.04.2025 / 179 621 km ...
27 komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez Egontar
Ostatnio wiele się dzieje w naszej stajence. Po zmianie głównych ogierów koniecznym jest zajęcie się poprzednikami z racji zmian właścicielskich :) Juke pojeździł u nas 8 lat i choć ...
33 komentarze
Dodano: 7 dni temu, przez Egontar
Trochę zaległych spraw na zaległy wpis. Co prawda C5-tka hula już od 1,5 miesiąca, to z dziennikarskiego obowiązku a może z własnej wygody (coś jak pamiętnik dla coraz gorszej pamięci ;)) ...
39 komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl


Wyślij zaproszenie