Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog kierowcy Zachar
»
Nie wiem czy to się stanie tradycją, ale postanowiliśmy podyskutować na bazie Waszych komentarzy
Wpis w blogu użytkownika
Zachar
Dodano: 12 lat temu
Blog odwiedzono 1027 razy
Data wydarzenia: 12.10.2012
Nie wiem czy to się stanie tradycją, ale postanowiliśmy podyskutować na bazie Waszych komentarzy
Kategoria: inne
http://www.autocentrum.pl/testy-dlugodystansowe/hejterzy-w-ofensywie-czyli-krytykowanie-skody-citigo-dla-sportu/
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
***
PLUSY: + takie małe autko, a wewnątrz naprawdę nie musi się z niczego tłumaczyć większej Fabii, że ono mniejsze. Fakt, to "małe" nie może więcej, ale tyle co większe - MOŻE!
+ tradycyjna ergonomia wnętrza jest tak diabelnie oczywista, jak jednobramkowy wynik Polaków w meczu towarzyskim . W skrócie: rzeczowo, porządnie i czytelnie ,
+ niby małe auto, a dużo umie - słowo daję, jeździłem kiedyś mieszczuchem klasę w dół od Fabii i znów bym chętnie wrócił do tamtej epoki - małe autka są jak najbardziej OK . Spokojnie wystarczą do codziennego życia.
***
MINUSY: - połacie gołej blachy w czerwonym egzemplarzu skutecznie mnie do czegoś zniechęciły. Auta segmentu B mają zwykle to do siebie, że nie mają wkalkulowanego aż takiego sknerstwa w temacie opróżniania zasobów magazynowych z tkaniny i plastiku. A Citigo nie jest aż tak wiele tańsze od Fabii, żeby na MNIEJSZĄ powierzchnię drzwi dawkować tworzywa gorzej niż po aptekarsku. Skoda aż dotąd nie oszczędzała AŻ TAK...
- trzycylindrowy silnik i żadnego innego: Fiat daje wybór 2 - albo 4 - cylindrowych, Spark tylko 4 - cylindrowy, a w magazynach Skody jest przecież taki 1.2 60 KM prosto z Fabii. Dlaczego, kupując mniejsze auto, nie mogę mieć możliwości zakupu bardziej wyważonego silnika?
- wygląd samochodu: to chyba największa pojedyncza wada tej Skody, która rykoszetem odbija się na ocenie stylistyki VW i Seatów. Prostopadłościenny, narysowany trochę jak pierwsze Twingo (proporcje jakby podobne zresztą), ale kanciasty i "budżetowy". Wygląda jak NIEDOINWESTOWANY STYLISTYCZNIE ; na dziś najbrzydsza Skoda - jednoznacznie i nieodwołalnie
- wysoka pozycja za kierownicą: JA NIE OCZEKUJĘ OD CITIGO KRZESEŁEK POŁOŻONYCH NA WYSOKOŚCI TYCH Z TOYOTY GT86, ALE NIE CHCĘ W ŻADNYM RAZIE ASEKURANCKICH FOTELI, NA WYSOKOŚCI DLA PRZESTRASZONYCH EMERYTÓW I BEZ TRZYMANIA BOCZNEGO. Fotele są po prostu za wąskie, siedziska za krótkie, podparcia bocznego kompletnie brak (z lewej są chociaż drzwi - i co z tego? ). Zaczynam więc cenić Fabię za fotele bardziej pasujące do ideału i z uwagi na ten fakt wolałbym dopłacić do Fabii jeszcze raz
*****
Do Zachar: a może Ty zrobiłbyś motoblog z porównania redakcyjnej Citigo ze swoim prywatnym Polo? Rodzaj skrzyni pomiń, reszę oceń - a zobaczymy, czy nasze opinie będą się różniły (mamy w końcu podobne auta )
W pewnym magazynie motoryzacyjnym (którego nazwy pewnie nie mogę wymienić) był obszerny artykuł o tym modelu oraz porównanie z równym klasowo Kijem.
1)Jaki % krytykujących ten samochód miało z nim styczność (wizyta w salonie, nie mówiąc o jeździe próbnej)
2)czy mi się wydaje, czy też nowe, budżetowe samochody krytykują ludzie, którzy sami jeżdżą używkami (często kilkunastoletnimi?)