Wpis w blogu auta
Opel Astra
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Układ jest taki, że przy okazji szukania rozwiązania problemu naczytałem się o EGRach i będę miał 2, jeden zawsze czyściutki i gotowy do montażu.
Co do P0108-07, błąd został usunięty i nie pojawił się ponownie, więc to pewnie jakiś nie wyczyszczony stary problem.
Od dziś ja i moja Astra będziemy regularnie urządzać sobie godzinę szczerości z udziałem chińskiego OPCOMa.
------------
Na błąd 0108 za wysokiego ciśnienia turbiny możesz sobie wybrac następujące usterki: czujnik ciśnienia doładowania, niesprawny zawór sterowania turbiną , zapieczone kierownice turbiny.
-----------
Więc i luckyboy może mieć racje.
Pomogło, zasugerowane przez znajomego oklepanie EGRu kluczem do kół, tak od serca , po chwili usłyszałem brzdękniecie, czyli puścił.
Jedyny sensowny opis problemu jaki znalazłem był na elektrodzie, potwierdza teorie Stiga:
-------------
P0108 Wysokie ciśnienie doładowania
Różnica między powietrzem doładowania a ciśnieniem atmosferycznym czujnika jest większa niż 150 kPa ( 1,5 bar )
Następstwo:
Zawór układu recyrkulacji spalin zostanie wyłączony
Regulacja ciśnienia ładowania jest już niemożliwa.
Zmniejszona dawka paliwa
Przyczyna:
Uwalony zawór elektro-pneumatyczny regulacji ciśnienia doładowania.
PS. Powieściopisarza to z Ciebie również nie będzie...