Wpis w blogu auta
Nissan Primera
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 1353 razy
Data wydarzenia: 27.10.2013
No i Nissan ma humory ....
Kategoria: awaria
Objawia się to tym że miedzy 2000 a 3500 obrotów auto praktycznie nie jedzie, czasami szarpie, czasami się bardzo muli.
Dodam że najgorzej jest wtedy jak wdepnę gaz do przysłowiowej podłogi, jeżeli łagodniej potraktuje pedał przyśpieszenia, auto rozpędza się lepiej.
I Tu mam do was Panowie i Panie pytanie, co może być przyczyną tej sytuacji.
Dla jasności powiem że pompa paliwa została sprawdzona i jest O.K, filtr paliwa jest wymieniony, filtr powietrza jest nowy, wymieniłem też świece. Auto nie posiada czegoś takiego jak przepływomierz.
No i dzisiaj, w wolnej chwili postanowiłem zajrzeć do Nissana i zobaczyć co dokładnie mu dolega. Zdjąłem cały dolot, dostałem się do przepustnicy. W przepustnicy ujrzałem czujnik który przypominał przepływomierz. Odkręciłem go wyczyściłem benzyną lakową. Skręciłem wszystko z powrotem i ..... EUREKA! Auto chodzi jak nowe. Wkręca się na obroty aż do odcięcia szybko i bez żadnego przerywania. Tak więc naprawiłem samochód pędzelkiem i rozpuszczalnikiem
Ostatnia aktualizacja: 27.10.2013 18:00:00
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
" alt=""/>
W domowych warunkach możesz sprawdzić to dziadostwo za pomocą końskiej strzykawki i multimerta.
O katalizatorze myślałem trzeba będzie to sprawdzić...
Czy cały ten MAP Sensor jest zazwyczaj w przepustnicy??
Sprawdź czy silnik nie łapie "lewego powietrza", czy wężyki podciśnieniowe nie są popękane, wtryski mogą już niedomagać, możliwości może być wiele.