Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Volkswagen Golf Sportsvan Comfortline - 2016
»
No i się doczołgałem do 72 tys.
Wpis w blogu auta
Volkswagen Golf Sportsvan
Dodano: 3 lata temu
Blog odwiedzono 900 razy
Data wydarzenia: 15.08.2021
No i się doczołgałem do 72 tys.
Kategoria: serwis
Udało się od połowy maja, gdy mijało dokładnie 12 miesięcy, zrobić 7 tys. na wakacyjnych trasach czyli plan założony w poprzednim wpisie został zrealizowany
Dodatkowo przy tym przebiegu VW zaleca wymianę świeć zapłonowych co też zostało zrobione.
Przegląd pozostałych podzespołów nie wykazał zużyć, które by wymagały ingerencji - klocki przód się powoli kończą ale jeszcze 10-12 tys. spokojnie wytrzymają.
Zalany olej to 0w30 bo od pewnego czasu taki olej serwis VW zaleca do tych silników.
Koszt całości zamknął się kwotą 1070 PLN i czasem poniżej 2 godzin.
Dodatkowo na moje życzenie zostały wyłączone wysuwające się ze zderzaka przedniego spryskiwacze przednich reflektorów bo ich specyficzna ruchoma konstrukcja przy dużych mrozach i opadach śniegu niestety nie zawsze chowała je całkowicie w zderzaku po zadziałaniu.
A dodatkowo standardowo napiszę, że nic nie puka, nic nie stuka
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Natomiast z dostępnych informacji to silniki tsi w wersji 1,2 są na rynku od 2008 roku a 1,4 tsi były już ze 3 lata wcześniej i o ile te pierwsze w wersji EA111 miały problemy z łańcuchami rozrządu, turbinami, smarowaniem to o wersjach po poprawkach czyli EA211 już takich problemów nie ma a weszły od roku 2012 u VW a potem kolejno u Seata i Skody. Przy ilości sprzedawanych samochodów to by było coś o tym słychać jakby jakoś masowo padały.
A i pewnie wiele zależy od eksploatacji i prawidłowego serwisowania, materiałów eksploatacyjnych itd.
Pamiętne 1,5 dci i ich panewki padające w silnikach gdzie stosowano wymianę oleju co 30 tys. a brak problemów gdy było to 15 tys.
Zobaczymy jak będzie w Audi
Ale faktycznie jeżdżę spokojnie tylko głównie w mieście więc hamowanie jest bardzo częste
Tylko szkoda ze przy ok . 60 tys km kupiłem nowe michelin crossclimate i kupujacy tez na nich pojezdzi i pocieszy sie sporo czasu
Ale lepiej nie miec 1800 zl a czuc die pewnie i bezpiecznie niz jezdzic na wyzabkowanych Bridgestonach