Wpis w blogu użytkownika
humvee5
Dodano: 8 lat temu
Blog odwiedzono 613 razy
Data wydarzenia: 16.09.2016
Nowa generacja - nareszcie
Kategoria: obserwacja
Inni mogą być zawiedzeni - fani kształtu "ufo" powiedzą, że jednobryłowe nadwozie odchodzi i zaczną wysyłać Hondzie gify: "nie idźcie tą drogą". Fani grzecznej sylwetki wygarną, że "maska się nie zamyka", a linia boczna trąca Lancerem Sportbackiem i... Polonezem Reaktywacją, którego oprócz poważnych wizualizacji nikt na żywo nie widział.
Póki co, jest Honda Civic. Bardzo oryginalna, bardzo w panującym stylu Hondy, bardzo w modzie na downsizing (silniki tylko benzynowe turbo z małej pojemności, i jeden "własny Diesel") i bardzo podzielająca opinie. Dopracowana w kabinie i w paru detalach, co sugeruje cenę wywoławczą w salonie na poziomie 80 tysięcy "na start". Minimum.
Piszę o niej dlatego, że przy okazji targów motoryzacyjnych w Paryżu pewnie będziemy palić się do komentowania niektórych ciekawych premier. A tak zupełnie na marginesie: pamiętam równoczesny debiut pierwszego UFO (Civic VIII) oraz Fiata Grande Punto. Lubię oba. I o ile od 2005 roku Civica oglądamy już w X odsłonie, o tyle "kropka" od Fiata niezmiennie nie chce tanio ściągnąć skóry. Uważam, że trwa to za długo i niecierpliwie wyglądam następcy.
Na deser załączniki zdjęć. Honda w formie - jedni będą szukali nawiązań czerpanych z Multipli i Rodiusa, inni powiedzą że przeciętny ten Civic, a fani modelu dopatrzą się nawiązań do Ferrari FF w długim pysku i tylnych wydatnych błotnikach... Mnie jeszcze przychodzi na myśl tył rodem z aktualnej generacji Focusa RS - jakby Honda chciała pokazać Fordowi, że można zamiast jednego wielkiego spojlera wozić na tylnej klapie dwa mniejsze...
Ostatnia aktualizacja: 16.09.2016 21:07:14
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Wiadomo, że przyjemnie. Niestety, taki wybór zaczął zawężać się w tendencji równi pochyłej...
Wiem, że muuu🐮szę
Nie marudź . Musisz - nie zatrzymasz ewolucji
Bez przesady, wcale nie taka 💩💩
Dobrze, że nie ugrzecznili go za bardzo i nadal będzie się wyróżniał stylistycznie na drodze. Minus za brak Magic Seat, bo to jednak bardzo przydatna rzecz, z której w ciągu roku skorzystałem już kilka razy i uratowało mi to ...upę.
Boję się tylko o cenę, bo jak wersja start 1.0 będzie za 73 tys zł to nie wróżę u nas sukcesu, a jak za silnik 1.5 każą sobie dopłacić z 7 tys to już w ogóle będzie kiepsko.
Mazda 3, Auris, Astra, Clio... auta konkurencji, które w tym segmencie, z każdą nową generacją robią stylistyczny krok do przodu. Szkoda, że z civica robi się dziwadło
Ogólnie in-plus. Pierwsze UFO nadal mi się podoba, następca to już tylko nieświeże jajo, choć kombi ma swój urok.
Niestety w Europie nieuwagę Hondy wykorzystali Koreańczycy i teraz będzie trudniej Japończykom zawojować rynkiem. Aha i jest jest jeszcze Golf, a za Golfa jak za utraconą Ojczyznę....
Ciekawe czy Coupe trafi do Europy?
Cóż... Myślę, że mój Pesel pozwala mi już "dorosnąć" do takiej wersji silnikowej . Poza tym T-Jet (ten sam co mam obecnie w Bravo) w tym aucie byłby bardzo nieekonomicznym wyborem .
Z gratulacjami poczekajmy - aktualnie przerabiam etap rezygnacji ze zmiany środka transportu .
Oczywiście żartuję... To Ty wybierasz, my możemy Ci tylko pogratulować "przesiadki". Niemniej czekamy niecierpliwe na to, co byś wybrał.
Bagażnik w 500X to raz, a dwa - mam wrażenie (a obsiedziałem go już nieraz ), że z tyłu miejsca jest jeszcze mniej niż w Bravo...
Oczywiście, że 500L T musi uznać wyższość Bravo w kwestiach, które wymieniłeś. I także uważam, że porządny kompakt zawsze będzie w przewadze nad crossover'em. Tyle, że Bravo już nie ma i sukcesora nie będzie. Ja też jestem coraz starszy , więc mogę wziąć na to i niżej wymienione "wady" poprawkę. Pewną rekompensatą niech będzie wartość 320 Nm z dieslowskiego silnika "dużej" pięćsetki .
A z tym suplementem, czy ja wiem ? Mimo wszystko to chyba dwa różne targety docelowe (masło jest maślane ).
Sprawdzałem już . Z Renegade jest ta sama (i oczywiście droższa) historia co z 500X - za fajną wersję z porządnym motorem śpiewają chore pieniądze...
Gdybym chciał przejmować się wynikami sprzedażowymi bądź cudzymi opiniami, to nie jeździłbym ani Stilo ani Bravo . Dlatego 500L Trekking wciąż ma u mnie mocną pozycję .
W takiej konfiguracji Civic stanąłby mi ością w gardle...
Do FranzMaurer:
500X rzeczywiście ma mały bagażnik, Renegade też ustępuje przy kombi. Ja osobiście nie oddam porządnie zbudowanego kompaktu - z niskim siedzeniem kierowcy i niskim środkiem ciężkości - za jakiegoś modnego pseudoJEEEP'a, który będzie bardziej wrażliwy na wiatr, wolniejszy w zakrętach i prowadzący się daleko od ideału hot hatcha. Jestem pewien, że 500L Trekking będzie musiał uznać wyższość porządnego, poczciwego Bravo - w zakrętach, przy wyprzedzaniu, przy zmianach pasa...
... i testach łosia