Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Volkswagen Golf 1.6 75KM
»
Nowa klapa bagażnika - nareszcie ! + golfik już nie "cyka" :)
Wpis w blogu auta
Volkswagen Golf
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 1929 razy
Data wydarzenia: 31.07.2013
Nowa klapa bagażnika - nareszcie ! + golfik już nie "cyka" :)
Kategoria: zmiany w aucie
Od dawna poszukiwałam odpowiedniej klapy do golfa III, gdyż ta, którą mam u siebie w aucie, jest bardzo przyrdzewiała przy szybie, przez co zacieka mi woda i butwieje wszystko, co jest w bagażniku (łącznie z kołem zapasowym, które jest pod wykładziną). Wiecznie, nawet wewnątrz auta czuć taki zapach stęchlizny ;/ Nie mam pojęcia jak sie tego pozbyć, tym bardziej teraz, gdy jeszcze jest ta dziurawa klapa i woda ciagle zacieka.. wykładzine prałam juz dwa razy :|
Udało się trafić za stówkę zdrowiutką klapę do trojeczki w moim mieście na złomie :D juhu :D Problemem w mojej pordzewiałej klapie był równiez zamek, który byl zepsuty, rzez co bagaznik nie otiwerał się na kluczyk...w sumie, to w ogóle się nie dało go otworzyć. Jedyne 'wejście' do bagażnika miałam od wewnatrz, kładąc tylne siedzenia..
Teraz nowa klapa czeka u lakiernika na swoją kolej i gdy tylko będzie gotowa, od razu ląduje w miejscu tego okropieńtwa, które jest teraz Póki co został zamieniony zamek z nowej klapy do tej, którą mam teraz i wreszcie bagażnik się otwiera i jeszcze do tego działa na kluczyk takie luxusy :D
Btw. Ostatnio golfik (i ja, jako młody kierowca :D ) przeszedł swoją pierwszą próbę dłuższej trasy (265 km w jedną stronę) nad morze. "do" spisał się dobrze, choć bałam się o chłodnicę, "z" było już gorzej, gdyz temp. otoczenia wynosila powyżej 30 st., stojąc w korku nagrzewał sę płyn chłodniczy do 98 stopni, co mnie martwilo, w trasie utrzymywało sie 88-92 stopnie. Często w mieście się bardzo szybko grzeje, wymieniony został płyn i termostat, ale to nic nie zmieniło, problem może tkwić w czymś innym, w przyszłym tyg pokażę to mechanikowi. Choć słyszałam, że bolączką trójek jest przegrzewanie. Poza tym trasa upłynęła miło i szybciutko, golfik spalił nie za wiele jak na swoje możliwości (wg. autocentrum 5,7 l/100) ok. 580 km na 35 litrach paliwa (w tym troszkę jazdy miejskiej - nie tylko trasa) także wydaje mi się, że jest nienajgorzej. W mieście wyszło mi kiedyś cos ok. 8,5 l/100.
Wymieniłam tez ostatnio olej w golfiku.. i charakterystyczne "cykanie" poszło w zapomnienie..jak ręka odjął. Pan, który wymieniał olej miał rację, powiedział, że po protu tamten był juz stary (15 miesięcy, ale max. km nie wyjechane) i nie dawał wystarczającego smarowania i jakiś tam popychacz oleju klekotał. Teraz nie cyka już nic
Pozdrawiam
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Zgadzam się tu z opinią autre2003 co do ozonowania, na pewno znajdziesz w swojej okolicy w miejscu gdzie zajmują się klimatyzacją, nawet w malutkich mieścinkach mają wystarczy popytać, a jakby co to opłaca się i dalej pojechać! W ostateczności jak nie mają maszyn to słyszałam, że puszki z ozonem mają i wstawiają do autka. Popytaj w pierwszym lepszym zakładzie, a powinni dać ci namiary gdzie to da się zrobić w twojej okolicy.
Wracałem ze spotkania 1 w nocy, -27 stopni, do przejechania 150km, o zgrozo...
Wskazówka temperatury nawet nie drgnęła przez całą drogę.
Chyba nie muszę mówić co i do czego mi przymarzało :D
W mojej byłej trójce najczęściej zacinał się termostat, a to w pozycji otwartej, a to zamkniętej. Wada fabryczna, na plastikowych wspornikach, szybko się wyginają, wymieniane miałem przez 4 lata chyba 5 termostatów.
Stary sposób jak Ci temp skacze powyżej 90: otwórz trochę szyby, nagrzewnica nawiew i temp. na max i jazda (tak awaryjnie kiedyś z trasy wróciłem). Ale tropik z wewnątrz pamiętam do dziś. Nie napiszę co i gdzie mi się kleiło.
U nas to koszt zazwyczaj od 20(zakupy grupowe, promocje) do 50 zł.
Takie urządzenia mają często firmy zajmujące się klimatyzacją.
Tylko muszą mieć ozonator o odpowiednio dużej wydajności.