Wpis w blogu auta
Volvo S80
Dodano: 5 lat temu
Blog odwiedzono 622 razy
Data wydarzenia: 25.04.2018
nowe możliwości i nowy problem ??
Kategoria: obserwacja
- zaprogramowanie pierwszego lepszego pilota od Volovo nie jest możliwe
- nowy pilot to ok 800zł netto + 500zł zaprogramowanie tylko w serwisie Volvo
ale jest rozwiązanie ... lusterko wewnętrzne z zaprogramowanym pilotem ... i kolejny problem ... musi być z tego samego rocznika , ja mam 11.1998, rok produkcyjny 1999 i to jest max co będzie u mnie działało .. a ja kupiłem 2000 .. co widać na foto kod 00W134
później kupiłem inne lusterko ... lusterka które spowodowały kolejne problemy ... ale o tym później .... jak ktoś w ogóle to czyta :D
obecnie mam uwalony silnik, auto czeka na warsztacie od tygodnia na diagnozę i prawdopodobnie zmianę silnika, albo zmianę auta ... wiec leżąc w wyrku uzupełniam bloga by się nie wqrrr
Ostatnia aktualizacja: 13.08.2019 22:36:44
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
ale mam tylko 1 pilota
próbowałem dorwać z 2 pilotami, ale nie udało mi się '98-99,
tylko dorwałem 2002, ale nie udało się przenieść pilotów, tylko strata kasy
a w poprzednim aucie miałem chyba z 4kpl kluczy, albo więcej
bo
2 piloty do dokładanego bezkuczkowego alarmu (odpalanie i dostęp bezkluczykowy + powiadomienie)
1 pilot/klucz scyzoryk
2 zaprogramowane oryginalne piloty
2 klucze z immo (+scyzoryk)
1 klucz bez immo (poszedł do scyzoryka) ze smyczką zawsze w aucie , używany jak pojechałem nad wodę, zamykałem nim auto z kluczem/pilotem w środku-> ten na szyję -> i można się bezpiecznie kąpać bez obawy że auto zniknie :D i że uszkodzi się elektronika bo jej nie ma, a i tak nie użyją go do odpalenia auta
nie przepadam też za kanciakami Volvo
S60/S80 to pierwsze Volvo co mi się podobają wnętrza i z zewnatrz (poza dupą S80)
oraz V70 z takim wnętrzem jak S60
nie podobają mi się już te za czasów forda czyli po 2006,
za to chińskie volvo zajebiście podoba mi się z zewnatrz , praktycznie każdy model (poza dupą s90) ale deska z tym tabletem już nie za bardzo, pewnie kwestia przyzwyczajenia, lub zobaczenia i przejechania się...
nie podobała mi się kiedyś deska V50 , teraz się podoba, jak i całe autko ( tył po lifcie mi się w nim nie podoba)
nie chciał bym starego garbusa, ani żadnego "polskiego" auta (miałem dużego fiata, poloneza i nie chcę powrotu tego)
podobał mi się ford Capri, stary Mustang, Cobra (tego bm chciał sobie zrobić z kit car'a)... ale bym ich już nie chciał
chciał bym :
1. nowego mustanga lub nowego Dodge'a Charger'a (i ew. wersje po 2008 )
2. Cadillac'a CTS po 2008
3. Kia Stinger
nowe Fordy F150 na sterydach
i jakieś nowe amerykańskie suvy (jest ich kilka...)
Volvo różne
Citroen'a C5 III
Forda Mondeo mk5
Merca A AMG, i parę innych nowych
Podobają mi się Alfy (zwłaszcza te nowe, ale środki to już różnie)
BMW F10
niektóre Jeep'y
nowy peugeot 508 (tylko z zewnatrz)
nowa skoda superb (środek średnio)
i niektóre Kia'nki
i to wsio
To trza było sobie kupić -
https://www.olx.pl/oferta/volvo-s480-2-0-benzyna-klima-grzane-fotele-youngtimer-sleeper-CID5-IDAL20u.html#df87168b31
no może nie klasyk ... ale lekki sleeper, bo auto w cholerę niepozorne / nijakie , a jednak wciąga z 70% aut które są na drogach
Klasykiem to on może będzie za 20-30 lat, a jak lubisz bawić się przy aucie, trzeba było nabyć Warszawę "garbusa" i ratować to co związane z naszą historią. Byłby większy pożytek z Twojego zacięcia, umiejętności i pieniędzy.
co prawda ten mnie trochę zaskoczył upierdliwością, ale przynajmniej będzie z niego zdrowy "klasyk"
- podwozie igła: bez grama rdzy (olej silnikowy je dobrze zakonserwował)
- zawieszenie też igła: tył nie ruszany- ale ok, przód praktycznie cały na poliuretanach i lemforderach
- hamulce igła (przód i tył): przewody miedziane, nowe przewody elastyczne febi, nowe tarcze Mikoda GT (przód 305mm), nowe klocki i szczęki brembo, nowy zestaw naprawczy ręcznego, nowy płyn DOT 5.2 , tak że igła
- nadwozie igła: całe odmalowane
- nowe opony, felgi, 17" (docelowo mają być 18-19" ale pewnie to oleję)
- wspomaganie igła: nowa pompa, przewody, płyn
- skrzynia igła: była już naprawiana przez poprzedniego właściciela (jest FV), ja w już 3x olej z filtrami wymieniłem co 2-3kkm i lepszy olej Ravenol Dexron VI
- LPG igła: wszystko od nowa, została tylko butla jeszcze 3lata ważna i wkrętki, tak to reszta nowa
- Audio OK: Android 2din z DSP na bazie Volvo HU-801 z Dolby Digital Pro Logic z wzmacniaczem 4x50W
tylko do ogarnięcia do końca silnik (już jest lekko oczyszczony, i odmalowane pokrywy)
i siedzenia kierowcy, ew. pasażera
tak że jestem przy końcu
trochę kasy poszło na testy ... np.. w prawie 1,5roku miałem:
auto kupione z reduktorem KME GOLD ... sprawnym
- wymieniłem na Magic 3 Power (bo byłem z niego zadowolony w poprzednim aucie, dobry termicznie i ciśnieniowo, bardzo szybko się nagrzewa i przełącza się na gaz, co u mnie jest bardo istotne bo w okresie zimowym mam tylko 3km do roboty)
- potem przeleciałem wtryski Hanki 2000 (kupione z autem)-> Hanki 2001 -> Magic Jet Fx -> Yeti+ -> AC W03 -> AC W031 -> AC W03
- sterowniki LPG: Zenit Pro (z autem) -> Tech 326 -> TEch 326OBD -> Optima Expert OBD
a w poprzednim aucie:
Reduktor: Scorpion ST (z autem) -> KME Gold -> Magic 3 Power
Wtryski: Magic JEt (z autem) -> Hanki 2001 zielone -> Barracudy -> Magic Jet FX -> Matrix HS 211.20
Sterowniki: Stag 300-6 Plus (z autem) -> upg. ISA2 -> Tech 316 -> +TECH skaner OBD -> Stag 300-6 Premium OBD -> Tech 326