Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Ford Focus » "Nowe" paliwo dla auta







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Ford Focus
LKR
Jeździ: Ford Focus
Wcześniej jeździł: Ford Mondeo, Fiat Brava Paździoch
  • przebieg 208 480 km
  • rocznik 2000
  • kupione używane w 2011
  • silnik 2.0 16V
Dodano: 13 lat temu
Blog odwiedzono 717 razy
Data wydarzenia: 27.10.2011
"Nowe" paliwo dla auta
Kategoria: zmiany w aucie
Czyli założona instalacja gazowa.
Stag 300+ na sterowniku Valtek czerwony oraz czerwonych wtryskach tej samej firmy. Butla 47 litrowa w kole, wlew gazu ukryty za klapką wlewu Pb.
Z pierwszych "wrażeń", po 50km na gazie, mogę stwierdzić że ubytków mocy nie ma, silnik pracuje równo i cicho. Ssanie gazu załącza się jak silniczek złapie 26 stopni.
Jeszcze tylko ostateczne ustawienia składu mieszanki (po sprawdzeniu spalania) i można śmigać za małe pieniądze :)
Dodano: 13 lat temu
Ja osobiście słyszałem też dosyć dobre opinie o czerwonych Waldkach.
Może nie są tak szybkie jak żółte, ale lepsze niż duża ilość innych szrotów na rynku:) I dają dosyć duże możliwości ustawiania parametrów.
Do 131KM silnika powinny być wystarczające.
Dodano: 13 lat temu
Do V-T-S-S: Przepraszam, ale odpowiadałem na szybko między kolacją a faktami:)

Nie chodzi mi o sam montaż instalacji gazowej- to super. Sam mam LPG i większość moich aut była zasilana tym paliwem, więc jestem zwolennikiem gazu.

Natomiast jeżeli chodzi o Valtek-i czerwone nie mają one zbyt dobrej opinii. Nie zdziw się jak co jakiś czas będziesz jeździł na kalibracje instalacji. Teraz jesteś zadowolony bo dopiero co założyłeś gaz.

Kiedyś może wrócisz po jakimś czasie do tego tematu i przyznasz rację. Chociaż miejmy nadzieję, że się mylę:)
Dodano: 13 lat temu
Do CAPOMAN: wysokiej jakości merytoryczna wypowiedź.
Dziękuję, przyjmuję do wiadomości.
Dodano: 13 lat temu
"Valtek czerwony oraz czerwonych wtryskach tej samej firmy"

Kolego już mi Ciebie żal....
Dodano: 13 lat temu
Panowie...
Po piewsze: ceramiczne gniazda są BARDZIEJ WYTRZYMAŁE niż standardowe - ceramika jest odporniejsza na wysokie temperatury i dlatego jest stosowana w wysokotemperaturowych piecach.
Po drugie: wrażliwość zeteców na LPG jest tak samo bajkowa jak to, że "Ford g***o wort". Trafi się jednostka słaba i już "znawcy, którzy nigdy do czynienia nie mieli krzyczą że złom :)
Po trzecie: nawet plastikowy kolektor już nie przeszkadza LPG... w końcu mamy już sekwencje X-generacji.
Dodano: 13 lat temu
Ja mam ustawioną temperaturę na 35 stopni, a w zimie przełącza się po przejechaniu ok. 1100-1200 metrów przy tej temperaturze.
Dodano: 13 lat temu
Do manieklublin: No ja też mam troche inne zdanie, bo 26 stopni to nie jest az tak mało... Wystarczająco żeby nic się nie uszkodziło. Tych starszych instalacjach było jakieś zagrożenie, bo nie zawsze ciecz zdążyła się rozgrzać, ale tu nie będzie problemu... Ja mam chyba na 27 stopni ustawione...
Dodano: 13 lat temu
Do mamlecz: Możliwe... Niedawno koleś sprzedał Focusa, bo właśnie nie mógł gazu założyc i kupił Asterkę...
Dodano: 13 lat temu
Do manieklublin: Z tym reduktorem to trochę bajki... Ojciec miał instalację II generacji 9 lat i zawsze przełączał od razu po odpaleniu - reduktor wymienił po siedmiu/ośmiu latach???
Dodano: 13 lat temu
Do lysy1233: W Zetecach.
Dodano: 13 lat temu
A Ty nie masz jakiejs porcelany w silniku? Bo ciś mi świta, że któres focusy miały i to badzo szybko zużywało się przy lpg... Tylko nie pamiętam w których silnikach...
Dodano: 13 lat temu
Niestety Fokusik nie siedzi pod dachem, ale szukam garażu do wynajęcia na zimę :)
26 stopni ustawione było wczoraj. Kilka dni pojeżdżę i jadę na kalibrację, więc wtedy pogadam z mechanikiem odnośnie temp.

Marudzić na gaz nie będę, bo w końcu już parę lat na błękitnym jeżdżę :)
Dodano: 13 lat temu
No i niech Ci jeździ dobrze na tym gazie ;)
Dodano: 13 lat temu
Zwiększ stopnie do ponad 30, bo w zimę będzie ryzykownie. No chyba że Focus siedzi w ciepłym garażu.
Dodano: 13 lat temu
Udanej eksploatacji!
Dodano: 13 lat temu
LPG to niestety (albo stety) jedyna opcja przy dzisiejszych cenach paliwa.. 26 stopni przy przełączaniu na gaz to zdecydowanie za mało...w zimie może być problem z zamarzającym reduktorem! Jest to szkodliwe dla membran,które nie są takie znowu tanie i musisz przemyśleć czy warto zaoszczędzić 1km przejechany na benzynie więcej czy wymieniać reduktor bądż regenerować po zimie..(?)

P.S. nie chciałbym widzieć za kilka miesięcy wpisu,że żle chodzi na gazie,nie ma mocy itp;) i że już więcej gazu nie założysz,bo są problemy..
Najnowsze blogi
Dodano: 9 dni temu, przez
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie. https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8 komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5 komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl