Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Volkswagen T-Roc R-line
»
Nowy tiguan ceny promocyjne a cena t-roc'a
Wpis w blogu auta
Volkswagen T-Roc
Dodano: 9 miesięcy temu
Blog odwiedzono 529 razy
Data wydarzenia: 15.02.2024
Nowy tiguan ceny promocyjne a cena t-roc'a
Kategoria: obserwacja
Pokazał się cennik nowego tiguana a w nim wersja na dzień dobry nazwana Special Edition z 1,5 tsi 150 konnym z DSG z bardzo dobrym wyposażeniem za 164 tys. jeśli sie doda do tego koła 18, pakiet zimowy to cena zamyka sie w 170 tys.
https://cenniki.volkswagen.pl/nowy-tiguan.html
I teraz w porównaniu do obecnego cennika t-roca to t-roc R-line w praktycznie identycznej konfiguracji i wyposażeniu jak ten tiguan jest w tej samej cenie. Mój był troszkę tańszy bo mam manuala.
A jeszcze jakby tego tiguana wykastrować mocowo do 130 KM bo taki też 1,5 tsi oferują to cena byłaby jeszcze niższa o 8 tys.
Czyli przy takich cenach tiguana to zakup dobrze wyposażeonego t-roca'a jest totalnie nieopłacalny
Żebym ja to wiedział w maju
Ale już mam chytry plan, tylko muszę tego tiguana zobaczyć na żywo, pomacać itd., sprzedam Sportsvana co dałem dziecku wezmę za niego 55-60 tys. dziecku oddam t-roc'a za chociaż 10-15 tys. bo nie za darmo, dołożę 100 i zamówię tiguana.
Tylko pozostaje jeden problem jak żonie powiedzieć i przekonać, że jest to niezbędne działanie i ekonomicznie jest uzasadniowe.
Wiem, użyję argumentu o dobru dziecka bo zamiast jeździć 8 letnim samochodem będzie jeżdziło tegorocznym.
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Jest za duży socjal, ani przyjezdni ani Niemcy pracowac nie chcą za grosze, bo lepiej mieć 200 € mniej i siedzieć w domu, oszczędzić paliwo.
Do tego Eko terrorystyczna EU sprawiła że niemiecki przemysł jest na kolanach.
Niemcy stoją autami a wtyczkowozów nikt nie chce.
Za kilka lat będzie więcej meczetów niz kosciołów
Do tego, co widzę bo w manualu podpwowiada jaki bieg wybrać, to namawia by trzymać obroty 1800-2000 a potem już proponuje wyższy bieg.
Na forach VW sporo ludzie co nabyli sampochody od 2020 roku jeździ na zmianę oprogramowania skrzyni by wgrać poprzednie nastawy.
Taka konfiguracja nowego Tiguana co mnie pasuje ma wszystko to co mam teraz w T-roc'u ledy plus, klapę eletryczną, kamerę, bezkluczykowy dostęp, te same systemy wspomagania jazdy, aktywny tempomat, park assist, grzane fotele, kierownicę, bezprzewodowe wsparcie dla android auto. Do tego dodałem tylko felgi 19 i biały perłowy lakier.
Ja jako wieloletni fan Vw czuje niechęć do tej marki od czasów szkaradnego i tandetnego Golfa 8.
A Tiguana obejrzę, w Niemczech od 20 lutego ale przód juz mi sie nie podoba i tył.
Tylko jakbyś zamawiał to broń Boże z silnikiem 130 koni bo teraz masz taki a w większym aucie i z automatem będziesz niezadowolony, o te głupie 8 tys zł. Nigdy nie kupuje sie najsłabszego silnika bo jest niesprzedawalny i dużo pali a 130 to najsłabszy w Tiguanie.
No i taki Tiguan "must have" elektryczną klapę i światła LED-owe oraz chociaż kamerę cofania zwykłą.
Po prostu za 5 lat przy odsprzedaży to juz oczywista oczywistość .
Piszesz o odczuciach we wnętrzu i chyba jako zwolennik Sportsvana i Gofa 7 nie leżą mi te auta bez konsoli i z zbyt dużymi tabletami doklejanymi czyli większość Volkswagenów
A przyciski haptyczne znam, mogą być ale nie na kierownicy
Dobry z Ciebie ojciec który analizje i targuje się o 10-15 tys zł przy kupnie a później daje dziecku za śmieszna odsprzedażą nowe auto, żeby nie było że za darmo bo tak nie wypada i to niewychowawcze, hehe.
Sam przyjąłbym Twojego T-Rocka bo ten Vw to ostatni "normalny" a nie z-ID-oowany stylistycznie. Jak widzę ID3 lub 4 zamykam oczy
Działaj, oby sie udało
- wg. mojej oceny jego linia się szybko zestarzeje, na pierwszy rzut oka jest fajna ale przekombinowana
- tamtejszy tablet jego oprogramowanie i ergonomia to pierwsza, co najmniej lekko niedopracowana wersja tego to poprawili w nowym Tiguanie, dodali podświetlenie do panelu klimatyzacji ale co najważniejsze wymienili software na nowszy.
- miałem okazję popatrzeć na formentora i t-roc R-line stających obok w salonie i to oba w kolorze białym i wybrałem co wybrałem. Poziom materiałów, wykończenia taki sam w obu.
Linia, zwartość nadwozia, poczucie wnętrza samochodu lepsze w t-roc. Formerntor miał tylko więcej miejsca z tyłu ale to już nie było istotnym priorytetem.
Co do tabletu czy zegarów eletronicznych, kwestia przyzwyczajenia opanowania w posługiwaniu się.
To tak jak z panelem dotykowym na kierownicy co mam teraz.
Na początku było dziwnie a teraz delikatnie przesuw palcem i sie robi głośniej czy machnięcie ręka przed tabletem lewo-prawo by zmienić stację czy piosenkę.
Do tego wszyscy krytykują ale nie napiszą już, że jak dotykasz i naciskasz panel na kierownicy to czujesz poprzez drganie panelu potwierdzenie przyjęcia komendy.
Co do nowego Tiguana masz rację widać naleciałości z serii ID czy golfa 8 czyli takie bym powiedział rzeczywiscie mniej agresywne linie w porównianiu do obecnego tiguana czy nawet t-roc'a po liftingu czy urastającego już w wielu opiniach nowego klasyka czyli golfa 7 czy 7,5.
Tablety to one są eksponowane ale wystają tylko 2-3 cm ponad podszybie przez co wg. mnie nie szpecą tak bardzo kokpitu jak w innych gdzie wystają po kilka/kilkanascie cm jak wyspy.
Wbrew pozorom takie troszkę większe spionizowanie i lekkie wysunięcie ekranu w górę poprawia ich czytelność bo mniej musimy przenosić wzrok z drogi na tablet i spowrotem.
Ale to też trzeba samodzielnie ocenić jak sie już używa. Jak wsiadam do Sportsvana to ekran jest już za płasko i za nisko i lepiej w mojej ocenie jest w t-roc'u choć wygląda to bardziej tabletowato.
T-roc R-line znany mi był najpierw tylko ze zdjęć bo nie było go od razu w salonach ale jak w końcu zobaczyłem to wg. mnie okazał się prezentować lepiej niż na zdjęciach.
O, tu wrócę na chwilę do Formentora bo było zupełnie odwrotnie na żywo stracił w moich oczach.
Pojawi się w salonie nowy tiguan do oglądania to się go zobaczy, posiedzi w środku, podotyka ekran.
A wracając do Twoich ocen brzydoty, tandety czy innych okropności to idź i zobacz nową Konę to jest dopiero zjazd stylistyczny i jakościowy.
Musi byc jakis haczyk.
Poza tym Tiguan jest brzydki, duzy i niezgrabny, ma okropny wielki tablet I jest kopia ID 4.
Kolega mial do wziecia piekny, zgrabny tabletowoz czyli Cupre Formentor i pogardził nim
Wiem gusta sa ròżne ale dla mnie Vw sie skonczyl. Wnetrza sa brzydkie, wystsjace tablety, jak w wielu autach innych marek
Za to zT-Roc jest jeszcze normalny poza panelem klimatyzacji.
Tiguan zeby jakoś wygladał musi miec 19 Calowe koła.
Ten stary ma wiecej charakteru
Ale życze koledze podjęcia dobrej decyzji