Wpis w blogu auta
BMW Z4
Dodano: 6 lat temu
Blog odwiedzono 1035 razy
Data wydarzenia: 15.05.2018
Obserwacje po 15 000 km
Kategoria: inne
minęło 2,5 miesiąca od zakupu auta, przebieg podskoczył o 15 000 km i mogę pokusić się o podsumowanie.
Wykonany serwis:
- tarcze plus klocki tył
- wymiana świec
- wymiana filtrów
- wymiana oleju
- ogólny przegląd
Koszt to około 3800 zł, oczywiście w BMW.
Spalanie wyniosło równe 10l/100 km z uwzględnieniem jazdy po torze.
Obserwacje:
- jako, że auto jest zmęczone życiem i ma zauważalny wyciek, zużycie oleju to 1l/7000 km
- skrzynia biegów działa bezbłędnie, DSG VW może się schować
- świetny napęd i dźwięk silnika
- przyspieszenie wciska w fotel
- bezpłciowy układ kierowniczy
- zbyt miękkie zawieszenie, które słabo tłumi nierówności
- zawirowania powietrza we wnętrzu są nieakceptowalne
- trzeszczenie jest wszechobecne
- uszkodził się wentylator klimatyzacji
- skóra w środku woła o pomstę do nieba, całkowicie wysiedziana przy takim przebiegu
W Hiszpanii zaparkowałem raz mniej uważnie, nie w rogu parkingu - efekt obcierka na zderzaku. Z uwagi na perłowy lakier jest to dość trudny temat... Mam nadzieję zameldować dalsze postępy w przyszłym miesiącu.
Tak jak to zwykle u mnie bywa, samochód powoli mnie już opuszcza.
Następca? BMW E91 318d, czyli powrót do korzeni
Ostatnia aktualizacja: 15.05.2018 16:16:57
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Slyszalem ze slabe sa w volvo.
Poza tym jest kilka rodzajow skor.
Np Jaguar standardowo ma skore a za 14 tys dostajemy perforowana.
Dom wariatow.
Widac 160 czy 200 tys zl to malo.
Jakosc kosztuje wiecej
Wiem że lubi ostro pośmigać bokiem i po torze.
Już myślałem że znalazł auto dla siebie, kolejne BMW, swietny motor i skrzynia i ten wygląd... cudo.
Jedyne co mnie martwi to:
- wszechobecne trzeszczenie, tego nie znoszę, to przecież nie Dacia
- i skóra, wiem że następne auto będzie ją miało bo ... nie występuje "bez". Nienawidzę jej, nie mam doświadczeń ale mnie odraża.
Skoro przy 150 tys w markowym aucie nadaje się do wymiany...
Skoro BMW jest zmęczone chyba ktoś je katował, bierze olej...
Kolejne rzezy. Kolega zapłacić ok 900 Euro za wymiany istotnych rzeczy w ASO BMW, przejechał autem 15 tys km i je sprzedaje.
Dziwne trochę. Wymiana owszem ale nacieszyć się autem po nie z 2 lata i 50 tys i dopiero "do żyda"
No i całkowicie coś niczego nie potrafię zrozumieć. Przesiadka nie dość że na diesla to na coś słabego.
Brak konsekwencji. Ja od zawsze lubię diesle i patrze aby było oszczędnie.
Od czasu gdy mnie stać na coś lepszego moje spojrzenie zdobywają auta z mocnymi dieslami 180-250 koni
ale kolega raz ma benzynę 340 koni i 500 Nm a za chwile pisze o słabej 318 diesel która ma zaledwie 143 konie.
Tak czy owak zabawa trwa i życzę powodzenia