Wpis w blogu auta
Rover 600
Dodano: 14 lat temu
Blog odwiedzono 1052 razy
Data wydarzenia: 10.03.2010
Oponki
Kategoria: inne
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Oczywiście, że benzynowiec z 150-250KM będzie odpowiednio do mocy i osiągów palił. Możesz zagazować ale wtedy koszt takiej turbo rakiety z najlepszym gazem to hmm 30-35,000zł za 9letnie auto.
SAAB9-5 to nie vectra. 9-3 od 2003r zostało z vectrą, za sprawą złodziejskiego GeneraMotors, mocno wymieszane. Głównie jakość wnętrza ucierpiała. Pomimo, że ten akurat rocznik 9-3 jest uznawany za vectrę, jest to całkowicie inne auto. Pasują np. niektóre elementy zawieszenia... i jest ta sama płyta podłogowa. Ale jednak auto całkowicie inaczej (lepiej) jeździ. SAABowi inżynierowie nie dali sobie wcisnąć każdego g...wna, które księgowi GM próbowali wcisnąć.
PAMIĘTAJ Olek, bo ważne:
Mój rocznik 9-3 jest wg TUV raportu z 2010r "niezawodności aut" jest na miejscu nr. 14. Wyprzedziły go trzy porsche, merc clk, mazda mx-5 i inne raczej auta "z całkiem innej półki cenowej"
9-5 jest niżej ale nie aż tak nisko żeby zrezygnować. Spoglądnij w raport... 9-3 i 9-5 jest zdecydowanie wyżej od audi a4, a6, passata, wszelkich francuzów, włochów, japońców itd. Od siebie polecam Pozdrawiam
Tomaski dzięki za informacje, czytałem dużo na forum o tym silniku. wiele się dowiedziałem. niestety nie stać mnie na utrzymanie benzyny widzisz myślałem ze z saabem jest jak z roverkiem, ze nie będzie drogo bo to honda, a 9-5 to w sumie na vectrze jest co nie? no ale jak mówisz o tak kosmicznych cenach to w obecnej sytuacji gdy studiuje i pracuje tlyko na pół etatu to taki saab to nie dla mnie a szkoda
3.0 diesel to silnik przez Japończyków zrobiony od początku do końca. To ani nie Opel, ani tym bardziej SAAB. Tak to jest gdy zamawia się w sumie w konkurencyjnej fabryce silnik "bo nam potrzeba dużego diesla". Kicha wyszła ale to mit, że wszystkie są wadliwe. Wadliwa jest zdecydowanie za duża ilość ale nawet na forum PL jest kilka, które przeleciały ponad 300000km i jest wciąż wszystko ok. Jeśli grywasz w ruletkę i lubisz ryzyko i próby sięgnięcia po smakowity kąsek wygranej... możesz próbować. Gdy w grę wchodzi rozsądek to niestety nie ten japoński syf. Ale ciągnie to pięknie. Ze trzy lata temu jechałem takim jako pasażer kilkanaście km i ten moment "łamie oparcia foteli";-O
Najrozsądniejsze 9-5 to: 2,3 LPT czyli 170KM, aero to 2,3HPT czyli 230KM. Dobra sztuka w obu przypadkach to szczęście znaleźć ale gdy już się trafi to banan kilka lat zapewniony. Gdy trafisz na złom po jakimś idiocie, to będziesz klął jak szewc i bez rozgarniętego mechanika możesz popaść w długi. Pamiętaj również, że szukając po najniższych cenach trafisz parcha i dołożysz do niego drugie tyle kasy. Lepiej, rozsądniej i taniej jest od razu kupić dobry stan zamiast reperować. To SAAB... i ASO to również SAABowe ceny ma. W moim wymiana klocków przód - 217zł, te same hamulce w vectrze wymiana - 100zł. Tak jest ze wszystkim. Tak samo miałem z st200. Normalne mondeo, nawet z tym samym 2,5 V6 silnikiem standardowa opłata... st200 x1,5 Takie 150% normy:d Wywiedz się również o sprawny serwis i mechanika w Twojej okolicy bo ASO nie oznacza wcale "sprawny serwis". To nie opel, którego w ASO znają. Całkiem inna zabawka. Gdy już dobrze trafisz to nie sprzedaż prawdopodobnie dłułłłuuugo albo może jak ja... wcale. Powodzenia
Kolega olek999 długo i szczęśliwie na używanych dobrych oponach będzie jeździł i na tym skup się przeszkadzaczu marny. Takie tam Twoje "bo złe, bo jakieś, bo niemieckie" HaHa to o pupę Twej krowy otłuc. Pojęcie masz żadne i o autach i czymkolwiek.
A krowa to Twoja stara:D Ta, z którą legasz, to również krowa. I wspominałem już!: INTERPUNKCJA! GRAMATYKA! Publiczne forum, a baranie piszesz najdłuższe zdania w historii języka polskiego.
P.S. wpisem kolejnym potwierdzasz... "z głupim nie będziesz się przekomarzał" hehe, że też takich podłączają.
Do olek999: Wbiłeś się już na saabklub? Pomogli? Wrocław i okolice mają na pewno najmniej kilka aero'sów także wszsytkiego dowiesz się
inżynierku informatyki
P.S. Od razu chlapnąłbyś coś z interpunkcji i ogólnie z gramatyki Czytało by się fajniej i o ileż łatwiej Polecam się w Krakowie, a i do Grójca niedaleko gdy ciągnę Kraków-W-wa półautostradą. Pozdrawiam. Buziaczki:*:*
I lepiej weź się za jakaś robotę a nie tylko siedzisz przy kom i udajesz że znasz się na samochodach,
Nie wymyślę Ci nic lepszego od: saabklub.pl zarejestruj się i tam masz pełne info i wiele wiele 9-5 aero ludzie mają. Dowiesz się wszystko łącznie z możliwościami podniesienia mocy (do 270KM) samym tylko przestawieniem kompa, zagazowaniu profesjonalnym nie u pana Mietka co będzie chciał na Twój koszt połowę instalacji przerabiać bo nie trafił z modelem:-X. Wszystko. To najlepszy polskojęzyczny serwis o SAAB. Polecam
Co do opon to te zaj....e conti to były roczniaki, już wtedy nie były symetryczne (asymetryczny bieżnik) i to coś mniej więcej z wyglądu jak obecne RE070 bridgestone. Poszukaj jeśli chcesz Pewnie, że gumki świeże i niezmęczone to przy markowym produkcie są ok, wiem bo mam akurat micheliny zimówki pilot alpin czy jakoś tak. Lepsze od jakichś wiekowych lub jakichś fuld:x lub frigo syfu.
Z tego co wiem to michelin kilka lat temu miał poważne problemy z trwałością tzn 40,000km i starte:x Dlatego unikałem. Ale rocznik '08 już po tamtych gorszych latach wyprodukowany. No i skoro poprawa to mam te moje zimowe. Jest b.dobrze i może miałem jakieś lepsze zimówki(chyba bridgestone) już ale jak NAPISAŁ kamillo1982, SAAB cienki jest także muszą mu wystarczyć takie:d
Szerokiej i długiej drogi na nich! Pozdrawiam
Właśnie chciałem sie Ciebie koleog zapytać o Saaba, bo te auta od zawsze mi się podobały. Jestem zadowolony z Roverka ale myśle że jeśli sytuacja finansowa mi pozwoli to w ciągu roku zmienię auto, i marzy mi się Saab 9-5 Aero. masz może jakąś wiedzę na ten temat? a może znasz któregoś z przyjaciół aWc, którzy mają rzetelną wiedzę na ten temat? Byłbym wdzięczny za odpowiedź.
A odnośnie oponek. 300zł za opony, za komplet opon dobrych marek to nie jest dużo. pozatym lepiej mieć opone używke z końcówki 2008 niż niby nówke z 2005 a często można spotkać takie daty produkcji np. w Legnickim Auchan był opony dębica frigo z 42 tyg 2005 roku... jeszcze.
ST200 to taka fura? Zdaje Ci się bo tylko wozisz... itd. To był szybszy TANI pojazd. Na obecną kasę to byłoby jakieś 80,000pln tylko. Sprawdź dwuletnie moce mondeo obecnie ile kosztuje... Tanio i szybko.
Na Twoje szczęście za pół godziny jadę objeżdżać nowe legasy (to Subaru):D
O SAABie napisane w opisie, że kupiony za 5tygodniówek jako prezent własny na 10cio lecie prawa jazdy... Czytałeś? Znam się na tyle na ile znać się może technik mechanik, którym wcześniej byłem.
I raz kolejny: wyluzuj bo ogólnomotoryzacyjne forum i poradą, wsparciem, podpowiedziami można coś zdziałać, a "używana, złochana z Niemiec z milionem km przebiegu w rok od produkcji" to... a szkoda klawiszy wycierać
P.S. Próbowałeś lewatywy? Podobno oczyszcza i rozluźnia
A cienka, to Twoja edukacja była. SAAB'a dopóki nie zrobisz ze 100,000km nie bardzo masz jak oceniać frustratku
Ty kolego na wszystkim się znasz i takimi furami jeździłeś to powiedz czemu teraz takim cienkim Saabkiem tylko pomykasz,czy z Tobą jest tak jak z tą krową,co dużo ryczy a mało mleka daje
jasne, że dopiero po sezonie kolega będzie wiedział co kupił ale nie ma powodów do zastraszania szczególnie, że ani się opon nie widziało ani nie wie skąd pochodzą. Spokojnie kolego.
Najlepsze jakie miałem w ST200 (w 5lat używania auta) to Continentale z najwyższej półki gdzieś koło 2004r. Nie były nowe! Nie pamiętam modelu ale to najwyższy poziom modelowy był. 4szt. w Austrii kosztowały, jakby tak przenieść cenę na dzisiejsze warunki, jakieś 7-8Tplnów. To mondeo zabiło wieleeeeee kompletów opon. Właściwie przednie były zmieniane nawet trzy razy w sezonie. Tamte "używki" były jedyne, które kleiły się na tyle, że ciężko było tarcie przełamać i stracić przyczepność. A to 270KM na przednią oś.
Spokojnie koledzy bo zamiast zastraszać lepiej po fakcie stwierdzić "a nie mówiłem?".