Wpis w blogu użytkownika
powertomek
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 1007 razy
Data wydarzenia: 02.11.2013
Outlander PHEV w Europie
Kategoria: inne
Dane techniczne Outlandera PHEV:
– Maksymalny zasięg: 824 km*
– Zasięg w trybie tylko EV: 52 km*
– Zużycie paliwa: 1,9 l/100 km*
– Emisja CO2: 44 g/km*
– Prędkość maksymalna: 170 km/h
– Ładowanie akumulatorów:
– 5 godzin – normalne ładowanie (230V / 10A)
– 30 minut – szybkie ładowanie / do 80% (według standardu CHAdeMO)
– Pojemność bagażnika: 463 l (według VDA – z pasażerami z tyłu)
– Masa przyczepy hamowanej: 1500 kg
– Masa własna: 1810 kg
Outlander PHEV jest jedną z wersji nowej generacji modelu przeznaczoną do sprzedaży równolegle z wersjami benzynową i dieslowską, opracowaną od samego początku z uwzględnieniem takiego układu napędowego, co czyni ten samochód unikalnym, bezkompromisowym i wyjątkowym na tle konkurencji…. Do 2020 roku takie modele będą stanowić 20% produkcji Mitsubishi Motors Corporation.
Ostatnia aktualizacja: 02.11.2013 18:40:14
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Pozdrawiam
Trzeba dodac tez, ze jeszcze nikomu nie udalo sie go dopracowac.
Japonskie GDI, Fordowskie SCI czy francuskie IDE, HPI i temu podobne omijane sa szerokim lukiem.
Z niemieckimi FSI czy TSi jest podobnie, szczegolnie na rynku aut uzywanych.
Wszyscy z nadzieja patrza na Mazdy wykonane w technologii Skyactiv. Czas pokaze.
Co do przyszlosci "elektrykow", to oczywiscie racja ze kiedys wypra silniki spalinowe.
Moze zabrzmi to egoistycznie, ale mam nadzieje ze nie stanie sie to za mojej "kadencji".
Nie rozumiem tez zachwytu nad hybryda Mitsubishi, szczerze mowiac nie wyroznia sie niczym na tle konkurencji. Jest w porzadku i tyle.
Z punktu widzenia kierowcy hybryda nie ma sensu.
Sens ich istnienia objawia sie dopiero gdy pomyslec o nich jako o poligonie dla producentow lub sposobie na obnizenie podatku drogowego jak to ma miejsce za granica.
Wystarczy popatrzeć na auta z początku obecnego stulecia wyposażone we wtrysk bezpośredni i ich ceny na rynku wtórnym, raczej nie cieszą się popularnością (GDI, IDE, HPi, FSI).
Wtrysk bezpośredni tak swoją drogą to trochę czekał na powszechne zastosowanie w samochodach i pewnie by jeszcze trochę poczekał gdyby nie mądre inaczej metody pomiarowe w cyklach spalania.
Jego historia sięga 1925 roku, następnie w 1955 r. Mercedes zastosował go w 300 SL, potem jeszcze Ford próbował zastosować to rozwiązanie w Crown Victoria, ale znowu okazało się zbyt drogie i mało efektywne.
Obecnie też nie jest najszczęśliwsze, ale w dobie nacisków na zwiększanie kosztów obsługi maszyn i urządzeń w tym samochodów, to idealne rozwiązanie.
Podobni będzie z autami elektrycznymi jak tylko na dobre zagoszczą na rynku, bardzo łatwo będzie można manipulować ich trwałością i zwiększaniem kosztów eksploatacji.
PS. A prąd do akumulatorów to skąd? Z Bełchatowa